Mulle eräs huoltoukko suositteli, että käyttäis kaikki moottorin, swingin ja etupään kiinnityspultit löysällä ja laittais takas momenttiin. Näin voidaan poistaa mahdolliset jännitykset kaadon jäljiltä. Suosittelen tätä etenkin etupäähän ja laittamaan pultit kiinni huolella ja oikeaan momenttiin sekä siten, ettei jännityksiä jäisi.
Mullahan oli kyseessä siis kierot etulevyt, mutta uskon, että myös ohjauslaakerissa oli sanomista. Laitoin tilalle kartiolaakerin ja uudet jarrulevyt, niin ongelma loppui samantien. Tärinä oli aika voimakasta ja tuntui todella kevyelläkin jarrulla, etenkin käännyttäessä. Tämä aiheutti myös eturenkaan repeämisen pärnussa. Jarrulevyjen niittejä pyörittelin auki poralla ja mm. wd40 ja ne liikkuivat loistavasti, mutta lopputulokseen tällä ei ollut vaikutusta. Levyt olivat yamaha OEM, nyt tilalle braking. Braking on pidolta ja tuntumalta parempi, mutta syö paloja enemmän.