SM/PM Road Racing 9-10.8.2014 Alastaro

Aloittaja pena1, 24.07.14 - klo:17:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.08.14 - klo:13:37
Mitäs STK startissa tapahtu?

Olisko alkanu sataa, kun näin kauan kestää uusintalähtö? Aikaa sateisten vaihtoon.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

slowrider

Kaatuminen->palava mopo->uusi startti

wbaum

pyöriikö nyt live-seurantaa jossain...? on linkit hukassa


Bobo

On meinaa @Mane  löytänt vaudin, B:n voitto tuli. Onnea Manelle ja @Cat ille kans kakkossijasta, sarjajohto säilyi  peukku_1
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 09.08.14 - klo:14:35
On meinaa @Mane  löytänt vaudin, B:n voitto tuli. Onnea Manelle ja @Cat ille kans kakkossijasta, sarjajohto säilyi  peukku_1
Ei tuo Henrillä kovin huonosti menny kun ottaa huomioon, että oli ajanu tuolla mopolla ennen kisaa yhteensä 13 kierrosta aika-ajossa. Ja huomenna voi sit mennä kovempaa kun mopon naarmuttomuuskin on nyt sit historiaa. ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Cat

Jep. Kakkosessa ajettiin perään ja takakatteeseen jäljet.

Mut hyvää vääntöä oli kyllä täytyy sanoo :D ja pistejohtokin kasvoi.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 09.08.14 - klo:16:34
Jep. Kakkosessa ajettiin perään ja takakatteeseen jäljet.

Mut hyvää vääntöä oli kyllä täytyy sanoo :D ja pistejohtokin kasvoi.
Vääntämistä saa helposti tosiaan lisää kun tiputtaa moposta 15 heppaa tehoa pois. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

Itse olen virallisesti sm superstockin paskin lähtijä! Molemmissa lähdöissä viimesenä ykkösmutkaan. Tyytyväinen pitää olla että 8 kierroksen jälkeen sijoitus 7

app

Meilläkin vivahteikas päivä tänään. Mun aika-ajo kehno kun en saanut puhdasta kierrosta. Kisassa ajoin heti toisen kierroksen alussa ykkösmutkasta ulos, ja kävin kääntymässä kiihdytysradalla. Kuulemma 17 pyörää ohitin kisassa, ja 6. ajamalla maaliin. Keltasella ohituksen takia meni yks sija, eli 7.

Slowrider ajoi podiumille, ja paras kierros 1.23.0 Cooool.

app

Vielä erikseen pitää laittaa tänne, että tämän päivän pelasti foorumin Pelle Peloton alias murmela, joka meillä onneksi mekatsuna. Vaihtoi aika-ajossa pakosarjan juuresta revenneen putken lainaränniin, ja vieläpä niin että jäi pari tuntia aikaa ennen ekaa starttia.

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: Cat - 09.08.14 - klo:16:34
Jep. Kakkosessa ajettiin perään ja takakatteeseen jäljet.

Mut hyvää vääntöä oli kyllä täytyy sanoo :D ja pistejohtokin kasvoi.

Tais mane ajaa stk b rataennätyksen? Nyt olis Henrillä myös sauma varsinkin jos kawa toimisi...

Mane

09.08.14 - klo:22:23 #42 Viimeisin muokkaus: 09.08.14 - klo:22:28 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: Tomppa - 09.08.14 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: Cat - 09.08.14 - klo:16:34
Jep. Kakkosessa ajettiin perään ja takakatteeseen jäljet.

Mut hyvää vääntöä oli kyllä täytyy sanoo :D ja pistejohtokin kasvoi.

Tais mane ajaa stk b rataennätyksen? Nyt olis Henrillä myös sauma varsinkin jos kawa toimisi...
Oikeestiko joku "ennätys" im big surprise!? : ) Tosin tiedän että eräs Kissa menisi omalla pelillä kovempaa!Huomenna uus päivä ja uudet startit!!!

innocent_1

tamik87

10.08.14 - klo:15:04 #43 Viimeisin muokkaus: 11.08.14 - klo:00:02 käyttäjältä tamik87
Onnittelut manelle ylivoimaisesta voitosta! Oma kisa meni todella hyvin, mutta kierroksella 12 meni Lemminkäinen pitkäksi ja avauksessa hisideri. Mies onneksi kunnossa, pyörä paskana vaihteeksi. Rupesin väsymään ja jarrut rupesi olemaan epätarkkoja. Bridgen type 4 oli tälle kelille ja radalle täysin väärät renkaat. Oli koko viikonlopun ihan saippuapalat. Monen asian summa mutta iteppä kaasua avasin.

Edit: uudet enkat 1:24,5

heippa

10.08.14 - klo:17:56 #44 Viimeisin muokkaus: 10.08.14 - klo:18:39 käyttäjältä heippa
Olipahan viikonloppu. La kisassa pidin paikkani ja olin neljäs maalissa. Slowrideri oli jo hollilla ja kerkesin vähän hakeakin ohituspaikkaa. Immosen hyytyminen sotki pakkaa senverran että jäin sen perään vähän jumiin ja kärki vähän sai kaulaa. Samalla Sorri pääsi kuittaamaan takaisin eteen. Sorri jäi sit mulle tulpaksi ja kun pääsin taas sen ohi loppuvat kierrokset kesken ja en kerennyt ihan ajaa samia takas kiinni. Kisassa kuitenkin toisiksi nopein kierrosaika 1.22.92

Su kisassa sain kohtuu lähdön ja sain peippailtuu itteni sopivaan väliin. Vuorisen ohitin las palmasissa kun siellä oli märkää ulkona ja plokkasin sisäpuolen. Sit olinkin jo 3 sijalla. Teemu ja Jere oli edellä ja ne sai kuitenkin pikkasen karattuu. Kisa oli aika yksinäistä puurtamista, mutta kun en tiennyt että taaksekin oli matkaa jatkoin mutkien sulkemista. Rupesin saamaan kaksikkoa kiinni, mutta joko loppu mammasta puhti ja en roikkunu tarpeeks tai sit jarrutin etusen alta lemminkäisessä. Sorri tuli sit samasta aukosta muutamaa kierrosta jälkeenpäin mun seuraksi. Kai se la tottu seuramaan minuu joka paikkaan :)

Taas tuli kuitenkin toiseksi paras kierrosaika kisassa ja oma enkka 1.22.87, mut jäihän se ny perhana harmittaa ku ois voinu sen ekan pytyn saada kotiin.
Videot löytyy molemmista lähdöistä ja voin ne upata kuhan kerkeän tännekin.

Kivaa oli varsinkin lauantaina kun oli Sorri kenen kanssa vääntää :) toi yksin ajaminen on kyl  ass_1

Powered by EzPortal