Uusimmat

26 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Continental RaceAttack

Aloittaja Birke, 19.08.14 - klo:15:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JMH

5,5 milliä on unta. 1-2 milliä on lähempänä totuutta omalla kohdalla Pirellin 180/60 ja 525 yhdistelmällä.

Siksi en oo tohtinut käyttää ku käytettyinä ja hätävarana.

Sitä lämppäriä mä säälin.

Vai olikohan se tiukin jokin misukka... ku ei saa**na muista enää. Joka tapauksessa "modernit" koot vaativat vähän säätämistä. Miksiköhän? [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mauno ärrällä, eli Rauno.

tonde8

Tohon ketju hommaan vielä palaan. Ketjunlenkit on melkeen ketjussa kun ketjussa saman paksuset, rattaa on yleensä suoria mp.ssä niin miten toi leveys vaikuttaa  ??   Mun mielestä 520/530 ketjun sisäreuna kulkee samassa linjassa.. eli ehkä max millin muutos.  muuutta muutta jatkakaa ! 😉

JMH




Sent from my iPhone using Tapatalk
Mauno ärrällä, eli Rauno.

JMH

Eihän tuolla taikoja tehdä, mutta jokainen milli lasketaan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mauno ärrällä, eli Rauno.

T1mppa

Aika ahdasta kyllä on. Voiko laittaa prikkaa eturattaan ja takarattaan alle? Leviäis ees vähän.

raukkis

Did Erv3 ketjut on vähän kapeammat noiden sivulevyjen osalta. Olisko niistä apua?

JMH

#21
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.10.18 - klo:13:15
Aika ahdasta kyllä on. Voiko laittaa prikkaa eturattaan ja takarattaan alle? Leviäis ees vähän.


Eiköhän se tuolla setupilla mene, kun meni Mikollakin.

Edit: ja kuten otsikosta voi päätellä, taidan tilata Bridgeä.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: JMH - 23.10.18 - klo:21:42
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.10.18 - klo:13:15
Aika ahdasta kyllä on. Voiko laittaa prikkaa eturattaan ja takarattaan alle? Leviäis ees vähän.


Eiköhän se tuolla setupilla mene, kun meni Mikollakin.

Edit: ja kuten otsikosta voi päätellä, taidan tilata Bridgeä.

520 ketjulla milleen mahtuu pirellin 180/60. Sisälokaria pitää muokata tai poistaa kokonaan. Itte korotin lokaria takareunasta ja leikkasin pikkasen sirommaksi nii meni. Bridge sopii varmaan paremmin...

JMH

Contin slicksiä tilauksessa. Eteen soft ja taakse medium.

Tilasin samoilta ukoilta sateisetkin murmispalm

Contin datataulukko
Mauno ärrällä, eli Rauno.

T1mppa

#24
Continental Race Attack 2 on tullut markkinoille.
Sen johdosta Race Attack 1:stä saa harrastajaystävälliseen hintaan!  beer_2

Laittakaas kokemuksia, mitkä paineet ovat toimineet missäkin. Ja yleisestikin, miten ovat toimineet.

Nyt ois mediumia taakse ja yksi endurance taakse. Pyörinä 600cc.




T1mppa

#25
Ompa hieno rengas! Ei mitään pito-ongelmia. Toimii todella hienosti.
Rengas medium ja lämminpaine inan alle 1.7 bar. Tais olla 1.67 bar Alastaron +30 asteen helteessä.

Kymiringillä ja Alastarossa tällä kurvaillut. Kymiring noin 2.05 aikaa Alastarossa 1.23.rapiat.

Eka tällainen nyt vasta menossa. Katotaan, kuinka rengas käyttäytyy eliniän loppupuolella.

Kuviosta näkee, että täytyy vähän takaiskarin reboundia höllätä. Mutta eipä sekään pahasti pielessä ole.


JMH

Joo, noi Contin slicksitkin ovat olleet mainioita. Alastaro +12, Alastaro +30, Kemora, Kymi.... you name it. Lämppäreissä @80 C 1,6 bar taakse ja 2,25 eteen. Aina kuluu nätisti.

Edessä soft, takana medium.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 29.07.21 - klo:11:55
Kuviosta näkee, että täytyy vähän takaiskarin reboundia höllätä. Mutta eipä sekään pahasti pielessä ole.
Ja jos kädet riittää, niin avaa pikkasen aikasemmin ja pehmeämmin. Avauksen aloitus (ei vedolle!) jo muutamaa metriä ennen apeksia, jolloin kaasun avauksen ekat prosentit menee moottorijarrun eliminointiin, ja varsinainen avaus/ veto lähtee sit suoraan apeksista.
Jos ei kädet riitä (mopo menee leveeks/ulkokanttareelle lähes joka mutkassa), niin sit koske kaasuun vasta apeksissa.
Se mitä olen vuosien varrella kattellut sun ajoa, niin en ihmettelis jos sulla riittäis kädet tohon. Suurimmalla osalla ei todellakaan riitä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.07.21 - klo:15:34
Ja jos kädet riittää, niin avaa pikkasen aikasemmin ja pehmeämmin. Avauksen aloitus (ei vedolle!) jo muutamaa metriä ennen apeksia, jolloin kaasun avauksen ekat prosentit menee moottorijarrun eliminointiin, ja varsinainen avaus/ veto lähtee sit suoraan apeksista.
Jos ei kädet riitä (mopo menee leveeks/ulkokanttareelle lähes joka mutkassa), niin sit koske kaasuun vasta apeksissa.
Se mitä olen vuosien varrella kattellut sun ajoa, niin en ihmettelis jos sulla riittäis kädet tohon. Suurimmalla osalla ei todellakaan riitä.

Kesälomalla oon ollut, niin olen koittanut pitää tietokoneen suljettuna. Vastauksessa on sen takia kestänyt.

Tämä on ollut mielessä ja miettinyt hyötyjä ja haittoja.

Tuota pitää kokeilla. Ketjut-kireelle -kaasuttaminen on tuttua puuhaa Alastaron vanhan asfaltin takia. Eli sen saman pienen tasakaasun voisi koittaa laittaa joissain kohdissa ihan hetkeksi, ennen kuin apeksista ruvetaan työntämään pyörää pystyyn ja ruuvataan kaasu kokonaan auki.

Hyödyt: Rengas ei rasitu niin paljoa. Pääsee aikaisemmin avaamaan.
Haitat: Häiritseekö kuinka paljon jousitusta? Pysyykö linja vai ajaudunko jostain syystä ulkokanttarille? Yleensä mulla on tilaa ulkokanttarille, kun keskellä rataa tuppaan kurvailla :D

santerik

Oletko T1mppa jo tuota endurance-seosta kokeillut? Jos niin mimmottii oli?

Saksalaiset näyttäisi myyvän takasia ~100€ pala..