R1 moottorinohjaus

Aloittaja pienisopoapina, 26.08.14 - klo:06:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville45

Ketjun aiheesta hieman poiketen, mutta tuli hommattua -07 r6:nen, jossa kittisähköt. Löytyykö noihin minkäänlaista manuskaa tai muuta? Olisi kiva edes teoriatasolla tietää mitä ominaisuuksia sisältää ja mitä kaikkea saa koppuloitua...

murmela

Lainaus käyttäjältä: ville45 - 19.09.14 - klo:15:56
Ketjun aiheesta hieman poiketen, mutta tuli hommattua -07 r6:nen, jossa kittisähköt. Löytyykö noihin minkäänlaista manuskaa tai muuta? Olisi kiva edes teoriatasolla tietää mitä ominaisuuksia sisältää ja mitä kaikkea saa koppuloitua...
Eroaakohan 07n säädöt paljonkin 11sta?
http://www.yamaha-racingparts.com/model.php?cat=0&sub=1&page=10
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Janza

08 lähtien tuli muutuvapituuksinen imu. Varmaan sähköissä muutenkin jotain twiikkailua. Kyllä se manuska pitäis googlettamalla löytää. :D

parjan_fin

Eroaahan nuo.

Jos jostain löydät -06 tai -07 manuaalin, niin se on samaa tavaraa. Voin kattoa kotoa, jos mulla on jossain vanhan manuska sähköisessä muodossa... en lupaa että löytyy. Uudemman löytyy kyllä.

Pitäis toki löytyä ihan googlettamallakin.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

ville45

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 26.09.14 - klo:10:22
Eroaahan nuo.

Jos jostain löydät -06 tai -07 manuaalin, niin se on samaa tavaraa. Voin kattoa kotoa, jos mulla on jossain vanhan manuska sähköisessä muodossa... en lupaa että löytyy. Uudemman löytyy kyllä.

Pitäis toki löytyä ihan googlettamallakin.

Joo kyllä tuolta googlettelemalla näimmä jotakin löytyy...

Tuon pyörän pitäisi itseasiassa olla sun aikanaan rakentama, tiedä tosin mitä samaa siinä enää on :)

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: ville45 - 26.09.14 - klo:16:46
Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 26.09.14 - klo:10:22
Eroaahan nuo.

Jos jostain löydät -06 tai -07 manuaalin, niin se on samaa tavaraa. Voin kattoa kotoa, jos mulla on jossain vanhan manuska sähköisessä muodossa... en lupaa että löytyy. Uudemman löytyy kyllä.

Pitäis toki löytyä ihan googlettamallakin.

Joo kyllä tuolta googlettelemalla näimmä jotakin löytyy...

Tuon pyörän pitäisi itseasiassa olla sun aikanaan rakentama, tiedä tosin mitä samaa siinä enää on :)


No kappas :)
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Powered by EzPortal