Olen tommosta kinukkipukkia käytellyt jonkun verran ja ehtaa bursiggia vähän vemputtanu kanssa.
Tää kiinan vempele oli hyvä, ainakin hyvä yksilö. Ylitiukkaan vedettyä agustan takavanteen mutteria aukoessa istuin koko painolla pukin varassa olevan pyörän päällä takajarrua painaen ja ihme manööverejä tehden ja pukki ei protestoinut millään tapaa. Olin suorastaan yllättynyt.
Tuo lukitustapin vetonuppi on aika pehmosta alumiinia, siitä kun korkkas kierteet niin jäi kaverilta setti ajamatta kun miehissä mietittiin että mites tää pyörä nyt laskettais alas. Onneks oli m8-kierre niin bolarasen jalkatappi hoiteli lopun päivää vetonupin virkaa.
Kannattaa varmaan vähintään joku m8-prikkamutteriviritelmä olla pakissa varalla jos ei heti kättelyssä vaihda jotain kestävämpää tilalle. Tai mahtoko olla yksilövika, bursigissa oli kuitenki parempi nuppi.
Parissa eri kiinapukissa oli pyörän sovikeholkit eri matskua tai ainakin erilailla pintakäsitelty. Muutoin samat holkit samaan pyörään. Mene ja tiedä miksi, nää on näitä kiinalaisten ominaisuuksia. Molemmat tosin toimi ihan niiku pitää.
Hiton näpsä peli se on, varsinkin tallissa siirtelyyn. Mopon saa näppärästi esim seinää vasten jos tarviaa lattiatilaa muihin hommiin. Ostasin omaanki mopoon, mutta pitäis silpoa reikiä rungon suojiin ni saan siitä ihan kivan tekosyyn säästää rahani ja pärjäillä perinteisillä ratkaisuilla.
Bursigin ostamalla saa ihan varmasti hyvän pelin, kiinalaisen ostamalla on ainakin mahdollisuus hyvään.