Samoilla linjoilla Slowriderin kanssa.
Itsellä oli alkukesästä se ongelma, että kaasulta jarrulle meniin suht äkäseen ja jarrun alotus oli melko kova. Vauhti loppui ennen apeksia kuitenkin, ja piti mennä kaasulle ennen apeksia (näki datasta)
Tiedostin, että siirtämällä jarrumerkkiä ja samanlaisella jarrulla aika kovenee. Ei vaan pää antanut periksi mennä hana auki, ja siirtää sitä merkkiä, ei millään. Edes mun pääkoppa ei sitä sietänyt. Jotenka koitin sitten, että jarrutan samassa kohtaa, mutta huomattavasti löysemmin, jolloinka vauhti säilyy mutkaan. Se toimi.
Kun alkoi tottua siihen vauhtiin, että mutkaan voi mennä noin kovaa, niin oli helpompaa siirtää jarrumerkkiä myöhemmäksi, ja aloittaa jarru kovemmin.
Itse tuon rauhallisemman jarrun kannalla. Plussana vielä se, ettei mopo elä jolloin ei mene keskittyminen siihen.