Alastaro-videot

Aloittaja murmela, 23.09.14 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.06.18 - klo:23:34
Superbikella sellasella kuskilla, jonka ajotyyli on sopiva tommoselle point'n'shoot radalle.
Mun mielestä alastaro ei juurikaan ole point'n'shoot rata, koska siinä kumminkin suurimmaksi osaksi joutuu ajamaan siten että ei pysty pelkästään vaan lähtemään mutkasta, vaan pitää jo siinä vaiheessa ottaa huomioon seuraavan mutkan sisääntulo.
Ainoita pns-paikkoja alastarolla on vauhtioikee, vauhtivasuri ja kahvilanmutka, eli alle 30% radasta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jone

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.06.18 - klo:13:27
Mun mielestä alastaro ei juurikaan ole point'n'shoot rata, koska siinä kumminkin suurimmaksi osaksi joutuu ajamaan siten että ei pysty pelkästään vaan lähtemään mutkasta, vaan pitää jo siinä vaiheessa ottaa huomioon seuraavan mutkan sisääntulo.
Ainoita pns-paikkoja alastarolla on vauhtioikee, vauhtivasuri ja kahvilanmutka, eli alle 30% radasta.

On se kyllä aika pns-rata, verrattuna mihinkä tahansa muuhun Suomen rataan.

Itse en kauheasti tykkää, pidennystä odotellessa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jone - 23.06.18 - klo:15:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.06.18 - klo:13:27
Mun mielestä alastaro ei juurikaan ole point'n'shoot rata, koska siinä kumminkin suurimmaksi osaksi joutuu ajamaan siten että ei pysty pelkästään vaan lähtemään mutkasta, vaan pitää jo siinä vaiheessa ottaa huomioon seuraavan mutkan sisääntulo.
Ainoita pns-paikkoja alastarolla on vauhtioikee, vauhtivasuri ja kahvilanmutka, eli alle 30% radasta.

On se kyllä aika pns-rata, verrattuna mihinkä tahansa muuhun Suomen rataan.

Itse en kauheasti tykkää, pidennystä odotellessa.
No jos ajaa tarpeeks hitaasti ja tarpeeks väärin, niin kyllähän siitä saa sellasen pns-ajolinjan väännettyä, ei se radan muoto sitä estä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Onhan tuo ny helkkarin mukava rata ajella. Tuntuu että omaa tekemistä rajoittaa tällä hetkellä se, että ei viitti poistua comfort zonelta ja ku on niin lepposta. Tokikin sais vähän jotain ajolinjakuria taas olla...

Damsku

3x 1.24.x

https://youtu.be/cuA4rfeGxqU

Murmelan rakentavaa palautetta odotellessa :)

murmela

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 08.07.18 - klo:13:34
Murmelan rakentavaa palautetta odotellessa :)
Just tänään on ehkä paras päivä ikinä antaa palautetta.
Hyvännäköstä menoo noin kokonaisuudessaan, kaikki toiminnan osa-alueet hyvinkin lineaarisia ja transitiot pehmeitä, tasanen paketti, kaikki virheet toistuu tasasesti, ei yllätyksellisyyttä/ vaihtelevuutta.
Kokeile seuraavaks ajaa kolmonen samalla linjalla/ idealla ku palmas ja lemminkäinen, ja palmas ja lemminkäinen samalla linjalla/ idealla kuin kolmonen. Tippunee apaut max sekuntti pelkästään noilla.
Monessa paikkaa voisit käyttää rataa ulostuloissa paljon enemmän jolloin saisit kaasun paljon nopeammin auki.
Siinäpä isoimmat.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Skipdii motherfuckers! jibii_gif

Sunnuntaina sain mopon vihdoin nokkaperä kertaa neljä -kaadon jäljiltä sen verran nippuun, että ei kun lasti kärryyn, alastaroon, leiri levälleen, viel hätänen eturenkaan vaihto, kamat nopsaan päälle, ja ehdin just ja just koeajolle suoraan Motorgin kerhokisaan. Grid kakkonen, Pos ykkönen. Kone kävi jo varikolta lähtiessä v**un kuumana, 100-110, joten koko ajan pelko perseessä laukeeko se silmille. Joten ei viittiny ajaa kuin sen mitä tarvi. Seli seli. Ihan v**un hirveen näköstä sähläämistä. Jäähystä puuttu abaut tasan 0,5 litraa nestettä. Kisan jälkeen lisäsin sen ja lämmöt 90-100, eli normit.

https://www.youtube.com/watch?v=k43wQpHdu9E
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.07.18 - klo:21:02
Skipdii motherfuckers! jibii_gif

Aivan mahtavaa, että sait raavittua pyörän ajokuntoon ennätysnopeasti!!

murmela

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 17.07.18 - klo:09:48
Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.07.18 - klo:21:02
Skipdii motherfuckers! jibii_gif

Aivan mahtavaa, että sait raavittua pyörän ajokuntoon ennätysnopeasti!!
Ja iso kiitos siitä kuuluu Track Punk Racingin nimimerkille @slowrider  , ja tuoreelle bmw-kuskille @habbax  , ja vanhalle bmw-kuskille @Sippe  .
He lainasivat minulle sen verran osia että pääsin ajamaan.
Omat osat tilasin viikko sitten, mutta niiden tulemisessa kestää sen viikon pari.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

raukkis

Miten kisassa kävi?

murmela

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 17.07.18 - klo:10:20
Miten kisassa kävi?
Eikös sen siitä videolta näe? Ja viestissä luki "Grid kakkonen, Pos ykkönen."
Jarrut paskana, paha hidastaa.

raukkis

Ok, entäs muut podiumit?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 17.07.18 - klo:12:09
Ok, entäs muut podiumit?
@tamik87 ja @Vesq84 tais olla muut podiumilla. Toivottavasti osu tuo Vesan nikki oikein, mut Tami siellä podiumilla ainakin pällisteli.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

raukkis

👍Kyllähän murmis nyt sitten jokkispalkinnon hyödyntää?

Jone

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 17.07.18 - klo:13:22
👍Kyllähän murmis nyt sitten jokkispalkinnon hyödyntää?

Eiköhän tuo enemmin B:n viivalle mene hämmentää pakkaa?  bike_leaning

Powered by EzPortal