Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 22.06.18 - klo:20:04
Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.06.18 - klo:18:34Tossa kohtaa vauhtia on se 150-200...
Millä MotoGP pyörällä sä 200 saat tohon jarruun? Herranen aika, eihä mun mopo kulje mihinkää ku mä saan tohon jarruun max 184km/h
Kaikki lähtee palmasin jarrun ajolinjasta, jonka suurin osa vetää ihan päin v***ua + niillä ei oo mopossa keulaa joka jaksais kantaa kuormaa, ja mä kepitän 99% kuskeista siinä. Ja se johtaa myös siihen että mun apeksinopeus palmasissa on iso vs muut. Mut sit mun omat DTC-säädot tekee sen että mopo lähtee hitaasti apeksista, joten siinä annan "paljon" tasotusta.
Nopsaan kattoen, esim yhestä setistä mikä tossa just ny sattu oleen auki, niin pohjat tohon vauhtivasurin jarruun 191.6 kmh. DTC:n säätöjä avaamalla, eli dunloppia kuluttamalla, saisin siihen todella helposti muutaman kilometrin lisää, eli sit ois aika lähellä 200.
Edit: Ja nyt kun kysyit, ja rupes itseänikin kiinnostamaan, niin mulla sattuu olemaan erään kuskin dataa _vanhalla_ pinnalla ajetusta, ja siinä pohjat 196.7 kmh.
Eli veikkaisin että uudella pinnalla mennään superbikellä yli 200, kunhan puikoissa on kuski joka Osaa.
Edit2: Niin ja tietty se että ajolinja vaihtelee liikaa, eli yleensä missaan mutkaan tulon/apeksin noin metrillä ja exitin metrillä parilla, joka johtaa siihen että suoranopeus on monta kilometriä hitaampi, kuin mitä se voisi olla tarkemmalla linjalla, mikä olisi ihan tehtävissä jos vaan jaksaisi keskittyä ja yrittää tosissaan kehittyä, eikä vaan vedellä huvin vuoks menemään eniten sinneppäin.