MiniSuperMoto Stock

Aloittaja murmela, 06.10.14 - klo:23:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Kopypaste tännekkin:

Tommonen kehitteillä:

https://www.facebook.com/groups/176973235229/

Kokoonpanoehdotus MiniSuperMoto Stock-pyöräksi on nyt valmiina ja päätöksiä pitäisi tehdä suht nopealla aikataululla. Ehdotus on seuraavanlainen:

Pyörä tilattaisiin vartavasten meitä varten MiniMoto Racing:in kautta seuraavalla kokoonpanolla.
- YCF 125 Pilot runko
- YX KLX Type 150cc moottori
- Engio 660mm etujousitus
- DNM takajousitus
- kaksimäntäinen etujarru 240mm levyllä
- alumiininen takahaarukka
- 12" x 2,50" takavanne
- 12" x 1.85" etuvanne

Ja sitten tärkeimpään. Hintaa tälle kokoonpanolle tulee 1390€. Minimitilausmäärä on 10kpl (ei per henkilö, vaan yhteensä) ja konttitilaus tehdään marraskuussa. Ostohinnasta puolet tulisi suorittaa tilauksen yhteydessä.

Nyt kyselemmekin sitä, kuka on kiinnostunut ostamaan Stock-pyörän? Halukkuuden voi osoittaa lähettämällä sähköpostitse yhteystietonsa (nimi, puhelinnumero, sähköposti) osoitteeseen info[ät]ricerocketracing.fi. Viestiksi "Olen kiinnostunut ostamaan MiniSuperMoto Stock-pyörän." (tämä siksi että saamme kartoitettua halukkaat ja sovittua yksityiskohdista MiniMoto Racing:in kanssa)

Jallu Anttila
Puheenjohtaja
RiceRocketRacing ry

Sama:
http://www.ricerocketracing.fi/?Uutiset
Toi firma:
http://www.minimotoracing.fi/
KLX koneen varaosia:
http://www.minimotoracing.fi/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=KLX&inc_subcat=0&sort=20a&page=2
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Hauskan näköistä hommaa :)

Jaria

Onpas tyylikästä menoa, eikä kustannuksetkaan kyllä pahat ole :G

Mikko K.

Kivan näköstä tuohua, mutta ei kaikkea vaan ehdi, joten no no...

murmela

Ja homma etenee:

"Kiinnostus MiniSuperMoto STOCK-pyöriä kohtaan on ollut runsasta ja kasassa on tällä hetkellä vajaa 20 kiinnostuneen joukko. Kävimme viikonloppuna keskustelua MiniMoto Racingin kanssa tulevasta MiniSuperMoto STOCK-pyörien ennakkotilauksesta ja aikataulu on tällä hetkellä seuraavanlainen:
Otamme vastaan kiinnostuneiden yhteystietoja huomiseen (5.11.2014) saakka, jonka jälkeen luovutamme viimeisetkin yhteystiedot MiniMoto Racingille. Tämän viestin saaneiden yhteystiedot ovat jo lähetetty eteenpäin. Tilauksen ennakkomaksu tulee olla suoritettuna 17.11. mennessä (700€), jotta pyörätilaus saadaan ajoissa tehtaalle. Tavoitteena on, että pyörät saataisiin Suomeen maaliskuun loppuun mennessä.

Pyörät toimitetaan "osina" (ei mutteri mutterilta, vaan niin että ne mahtuvat kuljetuslaatikkoon) ja niissä on ensiasennusrenkaina kiinalaiset slicksit (säännönmukaisia renkaita ei tehtaalta saa). Lähetän renkaiden ennakkotilauksesta postia myöhemmin, kunhan saamme maahantuojalta tietoja (Motorengas).

SML:n Road Racing lajiryhmä on hyväksynyt tulevalle luokalle säännöt, joten ensi kesänä pääsemme ajamaan kilpaa.

Mikäli pyöriin, niiden tilauksiin tai johonkin muuhun liittyen on herännyt kysymyksiä, toivon että kysymykset lähetetään osoitteisiin info@minimotoracing.fi sekä info@ricerocketracing.fi.

Rahaliikenteeseen RiceRocketRacing ry ei puutu lainkaan, vaan nämä asioinnit käydään tilaajien sekä MiniMoto Racingin välillä."

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

"Ainakin 22 ennakkotilauksessa" Määrän perusteella pärrinää luvassa ens kesänä.
Ennakkomaksun eräpäivä on 17.11. eli jos viel pitää kiirettä, nii ehtii saamaan tommosen ensimmäisessä erässä/ tarjoushinnalla.
Jos tekee mieli, niin nopsaan mailia menemään ositteeseen info@minimotoracing.fi
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Tommonen sielt tuli. :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.04.15 - klo:23:07
Tommonen sielt tuli. :o
Kiva palapeli ja noi renkaat on kyllä jotenkin söpöt. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Dealhill

Onko tuossa kuvassa taustalla kawasakin imuventtiili havainnoimassa mittasuhteita? :)
Viime kesänä tuli katseltua noita minimotovideoita tuubista, ja näytti varsin hauskalta touhulta. Olisi ainakin paljon lompakkoystävällisempi harrastus verrattuna nykyiseen.

murmela

10.04.15 - klo:22:01 #9 Viimeisin muokkaus: 10.04.15 - klo:22:18 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.04.15 - klo:06:57
Kiva palapeli ja noi renkaat on kyllä jotenkin söpöt. :D
Mut 220mm levylle tarkotettu jarrusatula-adpteri ei tod oo söpö ku supermopossa on 240mm levy. v***u. Kiinalaiset Go-Go-Go! jibii_gif

Mutta! http://www.karintalli.fi/ !!! Siirsi hieman jarrusatula-adapterin ylempää kiinnitysreikää, joten tuolla muokatulla pärjännee sihen asti, jos ja kun toiv saa oikean kokoisen adapterin. Kannattaa käyttää ko mestan palveluja, erittäin motoristiystävälliset hinnat ja joustava palvelu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

@Nitrous kerros mulle mihin kohtaa tota putkee (150cc 7000rpm nelari) kannattaa törkätä laajakaistalambda?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.04.15 - klo:23:19
@Nitrous kerros mulle mihin kohtaa tota putkee (150cc 7000rpm nelari) kannattaa törkätä laajakaistalambda?

Minä voin kertoa. Ei mihinkään ja se koko sarjan idea :D

murmela

10.04.15 - klo:23:47 #12 Viimeisin muokkaus: 10.04.15 - klo:23:49 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.04.15 - klo:23:34
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.04.15 - klo:23:19
@Nitrous kerros mulle mihin kohtaa tota putkee (150cc 7000rpm nelari) kannattaa törkätä laajakaistalambda?

Minä voin kertoa. Ei mihinkään ja se koko sarjan idea :D

Ok ok, voidaan tehä semmonen diili ett ostat omaan jopoos loggerin extension boxin (xxx euroo), niin tuupataan sun mopoon toi laajakaistalambda (0 eur) ja alustapotikat (0 eur). Special price, only for you!

Mutta mutta, ellet, nii idea on lähinnä tossa siis se ett kiinankaasaritsuuttimetkoneet on sitä tätä ja tota, eli tarkotus ois vaan vaan saada seos tontille ettei kone leikkaa kättelyssä. Ja sit ku seos on tontilla niin ajaa niin kauan ett kone laukee.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

11.04.15 - klo:00:00 #13 Viimeisin muokkaus: 11.04.15 - klo:00:16 käyttäjältä slowrider
En kyllä nyt oikein tyhmänä pysy kärryllä miten mun bemun ecun/dataloggerin anturit liittyy tähän minisuperstockkiin joissa kaikilla samanlaiset kiinankaasutinkoneet ilman laajakaistalmabdaa ja loggeria sinnepäin säädöillä

murmela

11.04.15 - klo:00:32 #14 Viimeisin muokkaus: 11.04.15 - klo:00:33 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 11.04.15 - klo:00:00
En kyllä nyt oikein tyhmänä pysy kärryllä miten mun bemun ecun/dataloggerin anturit liittyy tähän minisuperstockkiin joissa kaikilla samanlaiset kiinankaasutinkoneet ilman laajakaistalmabdaa ja loggeria sinnepäin säädöillä
Johonki se pitää tuupata ku semmonen on.

Nii ja oisit varmaa ite v**un tyytyväine ku ostaisit tommosen stokin ja kone leikkais heti...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal