Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 25.10.16 - klo:14:36
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 25.10.16 - klo:14:18
Lisää vinkkejä saa antaa myös kaasukäden puutumiseen.
Mahdollisimman ohuet tupit ja ohuet hanskat. Siinä mulla toiminut lääke. Ja tietysti ajotunteja.
Ohkaset tupit, esim Renthalin Diamond -kuviolliset. Ne ainakin oman kokemuksen mukaan kaikkein ohkasimmat.
Tangon asento vaikuttaa kanssa. Se pitäisi olla keulaputkiin nähden kuten kuvassa (sorry kauhea kuva, mutta toivottavasti saa tolkkua
).
Eli jos keula on pystyssä, niin tangossa mahdollisesti olevan poikkitangon ja tangon alaosan tulisi olla linjassa keulan kanssa. Tai ainakin liki. Siitä voi mieltymyksien mukaan hiukan poiketa, samoin kohta, jossa tanko on keulaputkiin nähden (etu- takasuunnassa).
Ja tangon korkeuden suhteen sen pitäisi olla niin, että kun istut pyörän päällä, niin sun pitäis saada tangon päälle painoa, eli kyynärpäät automaattisesti jo ylempänä. Jos on liian korkea tanko, niin joudut nousemaan seisomaan, että saat painoa tangolle ja silloin kyynärpäät on alhaalla. Tällöin tanko on myös liian korkea.
Edit; Jos kerran tapeilta ajaessa ranteet uupuu, niiin vahva veikkaus tangon asennolle ja sen muuttamiselle.