Lainaus käyttäjältä: paaton - 26.10.14 - klo:19:33
Miksi se tuonne pitäisi siirtää? Esimerkiksi flashtunellahan sen saa kyllä kokonaankin käynnistyksen estoineen pois.
Siirsit varmaankin säätimen vain ylemmäksi? Se tosiaan kannattaa laittaa mahdollisimman hyvään ilmavirtaan. Minä olen poltellut noita tyhmyyttäni jo kaksi.
Edit: Ai juu, eli meinasitko irrottaa virtalukon ja laittaa sen tilalle pelkän katkaisijan tankin alle? No se kuulostaisi jo ihan järkevälle.
Ajatus ois siirtää avain ja käynnistykseneston osat pois siitä yläkolmion päältä, missä ne herkemmin ottaa kipeetä jos pyörä heittää sopivan voltin. Joko jätän koko virtalukkomurkulan tankin alle, tai puran siitä käynnistykseneston osat irti ja jätän ne käynnistykseneston sirun kanssa samaan jemmaan. Virta-avaimen vanhalle paikalle joku vipukytkin tms. helppo ja nopee ratkaisu pääkytkimeksi.
Ecua en ajatellu sorkkia sen enempiä kun johtosarjaa vaihtaa. Näistä tulis vähän kustannuksia ja tää on nyt vähän tämmönen "jos kympillä selviäis"-tyyppinen ajankuluproggis.
Panin jännitteensäätimen nyt rungon etuosaan oikealle (
EDIT kyllä se on vasemmalla) puolelle. Just siihen liittimiä pidelleen muovikorvakkeen tilalle, jonka kiinnitysreiät sattuu sopivasti jännitteensäätimen reikien kohdalle. Tosta olikin hyvää vinkkijä jo täällä foorumilla, mielessä kävi myös tehdä siirtolevy, jolla noistais säädintä vielä muutaman kymmentä milliä yläspäin tolla samalla paikalla. Alkuperäisellä paikallaan on kyllä kuitukatteiden kanssa tosi hyvin "koteloitu" ja häiritsee vielä katteiden irroittelua. Omaa ei onneksi ehtinyt siellä palaa.