Uusimmat

39 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Tuunink

Aloittaja murmela, 27.02.15 - klo:00:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wbaum

Malttamaton kysyy meinaatko tehdä tosta nyt kuitumuotin? Tuleeko pyrstö nyt kaksiosainen sitten loppukappaleesta?

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.03.15 - klo:21:37
Malttamaton kysyy meinaatko tehdä tosta nyt kuitumuotin? Tuleeko pyrstö nyt kaksiosainen sitten loppukappaleesta?
Tarvii ny ensin tehä toi ihan vaan one off ja sit ku kausi alkaa ja pääsee testaan onks toi hyvä vai ei, nii kattoo saisko jopa muotin aikaseks.
Tota kaksiosasuuskysymystä en iha tajunnu?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Niin katoin että onko tuo istuinosa katteesta erikseen pultattava kun kännyn näytöltä tiirailin, mut se onki näemmä vakiona jo päältä päin pulteilla koko kate, elikkäs never mind tuo kaksiosaisuus.

Mut siis laminoitko tuohon nyt vaan kuidut ja that's it?

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.03.15 - klo:23:30
Mut siis laminoitko tuohon nyt vaan kuidut ja that's it?
Karkeasti ottaen joo.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

#19
Pohjalle yks kerros 400 grammasta (vai mitäköhän se ny oli) multiaksiaali-lasikuitukangasta, 40. Päiväks uuniin.

Vähän hiontaa/ enimmät turhat pois, ja sit vahvikkeet. 400 grammanen hiilikuitu oli "aavistuksen" liian karkeeta (mutta ku ei firmassa muutakaan ollu tarjolla), ei oikein asettunu nätisti, 41. No ompahan ny sit ainakin hifit hiilikuituvahvikkeet... Niiden päällä muutama kerros 80 grammasta lasikuitukangasta.

Etunurkissa, 42, monta kerrosta 80 ja 165 grammasta, ja selkänojan kaarella, 43, muutama kerros 165 grammasta. Noilla ohkasilla kankailla näpertäminen on kyl yhtä juhlaa verrattuna paksuihin.

Sit taas grilli tulille, 44, vaikka kovettajaa onkin 2,5%, nii eipä ainkaan jää kiinni lämmön puutteesta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Työkalut kannattaa pitää hyvässä järjestyksessä, 45.
Vähän hiontaa ja kerros 160 gr ja kerros 80 gr, 46.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Topcatti oli liian paksua, pensselinjäljet jäi, meni hiontahommiks, 47.
Penkinalustukikateen lirpakkeet oli "tehtaan" jäljiltä ihan liibalaaba, 48.
Joten tein ne uusiks, 49.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

#22
Alunperin piti tankkiin integroida erään toisen mallin lasikuitutankkipatti, mutta hetken ihmeteltyäni totesin että tankin muotoja ei saa järkevästi jatkettua pelkästään integroimalla, joten päädyin tekemään "kopion".
Veistelyt, 50.
Tulos, 51.
Liimaus, 52.
Vähän veistelyy, ja lisää matskuu, 53.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

rranta

näyttää tuolle App rakentuvan melekonen launch pad. Ei kuski liiku eteen eikä taakse. Tuleeko tuohon vielä turvavyö vai kuskin hanuriin kierteet ja launch padiin vastakappale. Hyvä on varmasti tuommonen ku sopivasti saa tukea aina.

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.03.15 - klo:07:20
näyttää tuolle App rakentuvan melekonen launch pad. Ei kuski liiku eteen eikä taakse. Tuleeko tuohon vielä turvavyö vai kuskin hanuriin kierteet ja launch padiin vastakappale. Hyvä on varmasti tuommonen ku sopivasti saa tukea aina.

Eipähän lennä ukko suoraan NEO:n ovesta sisään ku perä lähtee avauksissa vähän elämään. :D

murmela

#25
Lainaus käyttäjältä: rranta - 19.03.15 - klo:07:20
näyttää tuolle App rakentuvan melekonen launch pad.
Tos leveessä penkissä on se hyvä puoli ett hi-sideriin saa tod näk pari metrii korkeutta lisää. Tulee näyttävämpi kaari.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

MarkoL

Ja kuviakin alkaa oleen sen verran kivasti että vois ifolorin kuvakirjan tehdä.
Siittä olis mukava lueskella iltasatua pirjo-petterille.
Tai vaikka pukinkonttiin...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

murmela

Tankki näyttäis veistelyn ja hiomisen jälkeen ehkä tuolta, 54, 55.
Ja kolme kerrosta 160 grammasta pälle, 56.
Laimennettu topcoatti levittyi huomattavasti tasaisemmin, 57.
Tankkia joutu edelleen fixata koska parista paikkaa kuitu oheni liikaa, 58.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Istuimen tuki istuu huomattavasti paremmin paikalleen, 59. Ne jotka on tapellu henk koht ko lirpakkeen kanssa ymmärtää paremmin.
Takakatteeseen suojateippaus, 60.1.
Ekasta tuli vähän frisbee, 60.2.
Tankin kuidutus paikattuna, 61.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

#29
Välillä vähän jotain muuta. Eli johtosarjan kuorimista, ja "oho naps v***u!!!1". Leikkelin teippiä johtosarjan suuntaisesti, niin eiköhän siihen sattunu osumaan kaks ohkasta johtoo jotka teki silmukan johtosarjan päällä, 62. No kolvi kuumaks, juotos, ja kutistesukkaa päälle, 63.
Sit varsinaisen uhrin kimppuun eli diagnostikkapistoke, 64.
Naps naps, 65.
Lähes 100% värikoodaukseltaan ja materiaalivahvuudeltaan mätsäävät johtojatkot kiinni, 66.
Takas johtosarjaan kiinni, 67.
Teippiä! 68.
Jarrut paskana, paha hidastaa.