-10 Kermitille hinta?

Aloittaja jarska, 03.03.15 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 18.03.15 - klo:22:39
Perheenlisäystä ilmeiseen tulossa, kun kerran mopokin myyty ja uutta ei hankita... Kyllä me kai ymmärretään? Ehkä. ;-)

Nääh, mieluummin odottelen että vanhimmat lapset alkaa vaihdella mulle vaippoja, ei mene enää kauaa.

tomik

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 18.03.15 - klo:21:26
Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.03.15 - klo:20:00
Yammu oli kyllä hemmetin hyvä ajettava, mut ku nykysin pitää kilpureissa olla kilvet. :P
Nii tähän meillä oliki jo ratkaisu valmiina,

Veeneljä-apriliaan pitää ostaa varalle pari konetta per kesä jos meinaa iha ajohommiin alkaa =)

Höpö höpö, ei muuta kuin kovaa ajoa vain! Eikä pamaha niinku jamaha...

Ois mulla kyllä kilvellinenki Aprilia tuossa, sen hinta voi olla vaan vähä eri..

JMH

19.03.15 - klo:08:01 #62 Viimeisin muokkaus: 19.03.15 - klo:08:04 käyttäjältä JMH
Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.03.15 - klo:21:53
Vähän näyttää siltä, että VeeKakosunelmat väistyy ja tilalle joku halppis-tourinki-rata-nakkikioski verme...tai sitten ei mitään...

Katsopas. Tuossa veekakkosunelmaa ja halppisvehjettä samassa linkissä. Kilometrejä hyvin maltilliset kuusikymmentätuhatta. Mopo on hädin tuskin teini-ikäinen, eli alkaa juuri nyt puhjeta kukkaansa, tai siis parempi sanavalinta, loistoonsa.

Ai ei vai... :)

Unelmaa


Rupes muuten kwaakku olemaan sellaisissa hinnoissa, että jos ei olis mennyt nopeasti, olisi se pitänyt ostaa sijoituksena....
Mauno ärrällä, eli Rauno.

santerik

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.03.15 - klo:21:53
Vähän näyttää siltä, että VeeKakosunelmat väistyy ja tilalle joku halppis-tourinki-rata-nakkikioski verme...tai sitten ei mitään...

Ymmärsinkö mä nyt oikein et Jarska ostaa multa sekä banditin että 929RR:n, mä ostan MikkoS:n ärkutosen ja Mikko taasen lyö rahansa JiiPeen kinneriin?

Tää alkaa kuulostaa ihan vaalirahoituskuviolta. Milläs kummalla JiiPee sitten pääästelee?

jarska

Lainaus käyttäjältä: JMH - 19.03.15 - klo:08:01Rupes muuten kwaakku olemaan sellaisissa hinnoissa, että jos ei olis mennyt nopeasti, olisi se pitänyt ostaa sijoituksena....

Ne joilla on paksu krokotiilinnahkainen lompakko, saattavat ostaa vaikka sijoituksena.
Köyhät taas myy halvalla.

jarska

Lainaus käyttäjältä: santerik - 19.03.15 - klo:08:10Milläs kummalla JiiPee sitten pääästelee?

Katoppas sen rohviilia, sillähän on uudenkarhea HP4.
Jajaja...Kotari..jaja...vaikka mitä leluja..(kateellinen).

santerik

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.03.15 - klo:09:52
Lainaus käyttäjältä: santerik - 19.03.15 - klo:08:10Milläs kummalla JiiPee sitten pääästelee?

Katoppas sen rohviilia, sillähän on uudenkarhea HP4.
Jajaja...Kotari..jaja...vaikka mitä leluja..(kateellinen).

No peijakas, ton kotarin mä muistinkin mut bemaria en ollunna huomannu. Ehkä me sit sovitaan et JiiPee pärjää!

jarska

Lainaus käyttäjältä: santerik - 19.03.15 - klo:11:03
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.03.15 - klo:09:52
Lainaus käyttäjältä: santerik - 19.03.15 - klo:08:10Milläs kummalla JiiPee sitten pääästelee?

Katoppas sen rohviilia, sillähän on uudenkarhea HP4.
Jajaja...Kotari..jaja...vaikka mitä leluja..(kateellinen).

No peijakas, ton kotarin mä muistinkin mut bemaria en ollunna huomannu. Ehkä me sit sovitaan et JiiPee pärjää!

Niijavielä, sen vaimolla on varikkoruusujen isuimmat tissit.

TommoKe

Kuullut villejä epäilyjä, että kun on V2 ajatuksesta siirrytty touring pyöriä suunnitteleen, että valinnaksi olisi muodostumassa tämä: http://www.nettimoto.com/ducati/desmo/1640621#yritys=cavallino#yritys=cavallino
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

jarska

Olen nykyään rauhallinen, seesteinen, ajatteleva mies... myöskin verkkainen ja pehmeä rakastaja...yhtä Hontaa olen vähän katellu, sillä silmällä.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 19.03.15 - klo:12:35
Kuullut villejä epäilyjä, että kun on V2 ajatuksesta siirrytty touring pyöriä suunnitteleen, että valinnaksi olisi muodostumassa tämä: http://www.nettimoto.com/ducati/desmo/1640621#yritys=cavallino#yritys=cavallino

...ja vakuutusyhtiö hieroo pieniä karvaisia käsiään.

JMH

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.03.15 - klo:09:21
Lainaus käyttäjältä: JMH - 19.03.15 - klo:08:01Rupes muuten kwaakku olemaan sellaisissa hinnoissa, että jos ei olis mennyt nopeasti, olisi se pitänyt ostaa sijoituksena....

Ne joilla on paksu krokotiilinnahkainen lompakko, saattavat ostaa vaikka sijoituksena.
Köyhät taas myy halvalla.

Ei per**le lukenut onko krokotiilistä vaiko ei. Ruskea on. Ei taida ihan kuitenkaan nahkan laatu riittää tuohon Desmoon.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

jarska

 :-*

Powered by EzPortal