Mulla on aina ollu suojavarusteet isolla prioriteetilla ja oonkin erittäin yllättynyt, että jotkut ajelee vielä ilman selkäsuojaa joka on minusta heti kypärän jälkeen tärkein varuste. Oon käyttäny selkäsuojaa MP-harrastuksen alusta asti aina sekä kadulla että radalla ja hyvä niin, koska useampi aika vauhdikas kippikin on tullut.
Mulla oli aluksi (ja on se edelleenkin olemassa varalla) klassikko eli Dainesen wave, joka on ihan hyvä suoja. Käyttömukavuutta hieman siinä huonontaa että se tuppaa nousemaan niskaan välillä ja nahkapukua pukiessa saattaa hieman kanittaa vastaan joskus. Lisäksi se on aika kapea eli suojaa selän keskiosaa ja rankaa lähinnä joka onkin tietty se tärkein.
Oon pari kesää ajanu nyt tämmösellä:
http://youtu.be/TBYONGzaa7cKaveri tossa kertoileekin aika hyvin tosta liivistä. Itte en ole tota rintasuojaa käyttänyt sen takia että menee nahkapuku sitten niin pirun tiukalle, että ei enää tuntunu luontevalta. Rintasuoja on aika paksu ja varmasti sen takia kyllä suojaisi aika hyvin. Oonkin harkinnu jonkin erillisen hieman ohuemman rintasuojan hommaamista vielä tohon.
Mutta tota Knoxia voin kyllä suositella, tosi hyvin pysyy paikallaan ja tukevan olonen, myös hieman leveämpi kuin wave. Vyötärön kiristyssysteemi on myös harvinaisen toimiva.
EDIT: semmonen lisäys vielä, että mulla on käytössä myös suojahousut/shortsit joiden nimeen vannon myös

Teemu