Selkäpanssarit ja muut suojat

Aloittaja Turder, 12.03.12 - klo:11:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 27.06.12 - klo:06:35
Ei taas voi kun ihmetellä kavereita, jotka ajaa radalla ilman selkäpanssaria.Tuossa kuvan puvun selästä näkee, et olis tullu muutakin kuin lonkkaan kämmenen kokoinen mustelma ilman kyseistä suojavarustetta.Ja hyvin toi kyttyrä suojas.Kypärässä ei naarmun naarmuu, vaikka kyljelleen/selälleen asfalttiin rojahdinkin.

Tunnustan et mulla oli vaan puvun oma selkäsuoja paikoillaan, aion kyllä hankkia kunnon panssarin.
Selkään nyt ei onneksi tullutkaan osumaa, mut hankin kyllä myös Teemun vinkkaamat ja hänellä käytössä olevat turvapöksyt, enää en tällasia kipuja ota reisiini.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: jarska - 27.06.12 - klo:07:22
mut hankin kyllä myös Teemun vinkkaamat ja hänellä käytössä olevat turvapöksyt, enää en tällasia kipuja ota reisiini.

Mulla on käytössä tällaiset, mahtuu hyvin nahkapuvun alle. Lonkka- tai häntäluu kun murtuu, niin ei hyvä.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 27.06.12 - klo:08:08
Lainaus käyttäjältä: jarska - 27.06.12 - klo:07:22
mut hankin kyllä myös Teemun vinkkaamat ja hänellä käytössä olevat turvapöksyt, enää en tällasia kipuja ota reisiini.

Mulla on käytössä tällaiset, mahtuu hyvin nahkapuvun alle. Lonkka- tai häntäluu kun murtuu, niin ei hyvä.

Mulla on Nike Pro shortsit käytössä. Ei niin hyvä suojaus kuin noissa varsinaisissa mp suojissa, mutta on ne tyhjää paremmat ja hinta taisi olla joku vähän reilu 20e Ebay:stä.

http://reviews.nike.com/9191/369261/nike-pro-combat-vis-deflex-mens-basketball-shorts-reviews/reviews.htm
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 27.06.12 - klo:08:08
Mulla on käytössä tällaiset, mahtuu hyvin nahkapuvun alle. Lonkka- tai häntäluu kun murtuu, niin ei hyvä.

Nää on muuten Stormilla halvemmat...

nopea57

27.06.12 - klo:08:58 #34 Viimeisin muokkaus: 27.06.12 - klo:09:00 käyttäjältä nopea57
Nuo on ihan hyvät suojaamismielessä, mutta yllättävän paljon vie kuitenkin tilaa. Eli puvussa pitää olla lantiolla väljyyttä. Omaan pukuun ei mene mitenkään, joskin siinä on jo foam-toplingit jotka voisi poistaa noiden tieltä. Kangistaa myös liikehtimistä jonkin verran, riippuen siitä kuinka piukeaksi paketti tulee. Hoikille pojille iliman muuta sopivat.

Ainiin, Dainesen mitoitus on pieni, kannattaa tilata pykälän suurempi kuin normisti.

jarska

Mä näytän olevan tyhmä(vain joissakin asioissa) ja nämä suojat nousi tapetille vasta kun jotain sattui, vaikka vähällä pääsinkin.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja yhdistin tämän erittäin tärkeen aiheen toiseen(selkäpanssarit) ketjuun ja jatketaan tässä.
Jos joku vaikka ottaa opikseen ja suojaa ittensä, ennenkuin mitään sattuu.

Housut on nyt tilattu ja seuraavaksi haen sellasta liiviä minkä näin app:n päällä.
Siinä oli selkäpuolella panssari ja myöskin rintapanssari.
App on taatusti taas radalla, eikä vastannut puhelimeen, joten kysellään muiltakin mistä edellämainittuja sais ja suosituksia?
Kävin paikallisessa mopoliikkeessä kyseleen, mut heillä oli vaan sellasia, joissa oli olkapää/kyynärsuojat kiinteesti, ei kyllä mahdu ajopuvun alle ja oli muutenki hankalan oloinen pukea päälle.

Birke

rrannalla olen nähny myös asiallisen näköiset suojahousut ja -paidan. Harkinnassa on itselläkin lisätä suojakertoimia, vaikka lipat ei ole vielä olleet lähelläkään, mutta helpostihan noita näyttää sattuvan... Ei tarvitse siinä vaihessa miettiä, että olisihan se kova lonkkasuoja ollut ihan kiva.

Hookala

Tollaisen bongasin paikalliselta kauppiaalta:



Kohtuu siron kokoinen, saattaa jopa mahtua nahkapuvun alle?  confused_thinking

Linkki



jarska

Kiitos Hookala vinkistä, tilasin tuollaisen liivin ja saattaapi olla et app:llä oli juurikin tämä malli?

Tänään kattelin tarkemmin ajopukua ja sen omat suojaukset näytti olevan kunnossa.
Pariin kohtaan nahassa oli tullut repeämiä, ajattelin säästää ja vein suutarille.
Oli sitä mieltä, et saapi tuosta vielä toimivan puvun ja kun alle tulee pöksyt ja liivit, niin eiköhän sillä pärjää.
Ei raaskis roskiin heittää kun muuten tykkään puvusta ja on jo soppelisti venynyt.

SuVili

Saatan olla aivan väärässä, mutta itse mielsin jotta rintasuojuksen olevan hyvä suojata iskua vastaan eritoten "solar plexus" tjsp aluetta, joka on lähinnä suojattu pelkällä nahalla ja ohuesti, ei luita tms. suojana.
Meillä käytössä rintapanssari etuna myös se että selkä suoja vaihdettavissa tarpeen/kasvun mukaan.
Tuossa mittatilaus kampetta jos kiinnostaa suoja

Hese

Forcefieldin Pro Sub 4 -selkäsuoja ja Race Lite -rintasuojayhdistelmäö on nyt koeponnistettu maantiellä noin 500 km verran. Hyvältä tuntuvat, ts. ovat huomaamattomat eikä ahdista mistään kohtaa. So far so good.

slowrider


jarska

SWAT-tiimin(kaatotiimi) liivi saapui ja tuntuu kyllä hyvältä päällä.
Kunhan ajopuku tulee korjauksilta, niin pääsee tunkemaan sisälle, ahdasta tulee varmasti, mut totutellaan ja venytellään.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.07.12 - klo:22:09
SWAT-tiimin(kaatotiimi) liivi saapui ja tuntuu kyllä hyvältä päällä.
Kunhan ajopuku tulee korjauksilta, niin pääsee tunkemaan sisälle, ahdasta tulee varmasti, mut totutellaan ja venytellään.

Ny vaan bätmänihuppu päähän ja makuuhuoneen kaapin päälle väijyyn. Sitten kimppuun kun vaimo on menossa nukkumaan...

jarska

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 03.07.12 - klo:22:15
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.07.12 - klo:22:09
SWAT-tiimin(kaatotiimi) liivi saapui ja tuntuu kyllä hyvältä päällä.
Kunhan ajopuku tulee korjauksilta, niin pääsee tunkemaan sisälle, ahdasta tulee varmasti, mut totutellaan ja venytellään.

Ny vaan bätmänihuppu päähän ja makuuhuoneen kaapin päälle väijyyn. Sitten kimppuun kun vaimo on menossa nukkumaan...

Ei toimi enää, kokeiltu on...kesken ilmalennon kuuluu jo vaimon suusta...rakas, pää on taas niin kipeä.
Mätkähdyksen jälkeen menen yleensä talliin vahaamaan pyörää, nyt ei ole mitä vahata.

Powered by EzPortal