Lainaus käyttäjältä: Bobo - 07.06.13 - klo:13:35
En oikein tiedä tuon Alpinestarsin GP Pron suojaavuudesta. Pehmeä nahka ja kiva kädessä, mutta liekö kämmenselän puutteellisen suojauksen takia vai miksi, kun pikku mällissä Alastarolla kämmenluu murtui. Ainakin jossain testeissä tuota suojausta on moitittu, eikä se Biken testissäkään saanu kun 6 pistettä kymmenestä.
Tuossa kipsin kanssa kärvistellessä tutkailin erilaisia hanskoja ja saattais olla aika hyvät nämä Mistähän sais sopivasti?
Jotenkin hirvittää nuo vanhat GP Prot lyödä käteen.
Moi!
Itse pari kyntösuoritusta tehneenä:
Sweepin hanskat: ihan ok, mutta heti kun ottaa kämmenpuoli asfalttiin niin on saumat auki. En tykännyt myöskään niistä "veneluusuojista" kämmenpuolella. Niillä jos millä sai aikaiseksi kunnon hyppykaasun jarruun tullessa. Tämä siis se Sweepin parin vuoden takainen malli.
Alpinestars Gp-Pro: Huomaa että on laadukkaat hanskat, kaikin puolin miellyttävät käteen ja hyvä sormituntuma. Pari kertaa kyntänyt moisilla mutta en kunnon kuperkeikkoja joten en tiedä siitä suojaavuudesta ääritilanteissa. Puhki eivät kuluneet.
Alpinestars Gp-Tech: Tämänhetkiset hanskat joihin olen erittäin tyytyväinen! Todella hyvät käteen ja mahtava sormituntuma kahvoille. Olen tilannut A-starsia tuolta FC-Moton paapoilta saksasta sopuhintaan. Alastaron sadekisassa olivat luonnollisesti läpimärät mutta silti pito hallintalaitteisiin säiliyy mainiona. Nykyinen pukukin samalta valmistajalta ja kontattu noin 4 kertaa. Ei sanomisia lukkuunottamatta paria reikää kyynärpäissä uloimmassa nahassa. Aina katsastuksessa ovat avautuneet, mutta onhan siellä vielä toinen nahka alla

Olen vähän jämähtänyt tähän merkkiin kun ovat olleet niin hyviä, mutta koitin käteen noita knoxin handroideja ja olivat myöskin todella hyvän tuntuiset!
Tästä nyt saa vähän sen käsityksen että en tee muuta kuin kaatuile mutta kyllä siellä välillä ihan pystypäinkin mennään

Olikos Bobo niin että sulla meni veneluu särki? Jos kyllä niin se usein menee alhaaltapäin tulevassa iskussa. Välttämättä sellaista hanskaa ei oikein löydy mikä suojaa hyvin myös kämmenen puolelta.