Jos pohjaa jo Motoparkin 1:32 - 1:33 vauhdeissa, niin ei se silloin mielestäni oikein ole...
Mitenköhän paljon päin v*ttua mä olen sitten ajanut ja kuin pahasti pielessä olevilla jousilla, kun itse sain ne liikkumaan liki koko matkaltaan useammassa kohtaa (edessä 9.25 ja takana 105) ja silti onnistuin ajamaan ihan kelvollista kyytiä... kuitenkin sua jonnin matkaa köykäsempi.
Täytyy aina kuitenkin muistaa, että alustan liikettä voidaan rajoittaa kahdella tapaa. Molemmissa on puolensa. Liialla hydrauliikalla kun on löysä jousi ja sen vaatimalla tiukalla esijännityksellä --> noilla menetetään herkkyyttä alustan toiminnasta, vaikka koko liikematka hyödynnettäisiinkin paikoin. Oikealla jousella, jolloin hydrauliikan puoli voi olla minimissään esijännityksen ollessa oikea --> herkkä, kantaa kuormansa ja liikkuu koko joustomatkan lineaarisesti ja pehmeästi. Sadekelillä huomaa myös nuo erot aika nopeasti...
Noh, en mä enempää jankkaa aiheesta, lupaan etä oli viimeinen kerta tähän

Kukin tehköön kuin haluaa. Sen olen kyllä huomannut tuolla kurapuolellakin, että kaksi yhtä nopeaa kuskia ei välttämättä aja likikään samanlaisilla setupeilla, vaikka olisi alla samanlainen kalusto muutoin. Monesti makuasioita nuo kurapuolen kompromissi alustat.