Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 22.06.17 - klo:14:01
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.06.17 - klo:12:21
Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 22.06.17 - klo:08:57Olisi pitänyt tämäkin hankinta tehdä aiemmin, niin olisi selvinnyt vähemmällä purkamisella kesken ajokauden.
Meinaatko? Nimim. viime yönä mäntäsarja sisään 2 ratapäivää sitten täyshuollettuun keulaan. -_-
Tosin meneepä se aika nopeesti sitten.
Yritetään vaihtaa ilman ruiskurunkojen irrotusta..... Kerron sitten miten kävi.
Kaikki ylimääräinen tusaaminen kesken ajokauden voi vaatia yllättävänkin suuria ponnisteluja työssäkäyvältä pienten lasten vanhemmalta.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, että parempi kun otat suosiolla sen ruiskurungon irti. Samoin kaikki liittimet niiltä moottoreilta / antureilta. Säästyt paljolta.
Kannattaa myös laittaa puhtaat rätit imukanaviin siksi aikaa kun noiden kanssa pelaat, ettei koneeseen tipu mitään paskaa tai pahimmassa tapauksessa joku mutteri. On meinaan asteen ilkeempi onkia niitä sieltä ylös.
Samalla kun ruiskurunko on irti, niin voit katsoa sekä tunnustella kuinka hyvin ne imukaulat on kohdistettu kanteen ja mahdollisesti laittaa nekin kohdalleen

Kuusiokoloja löysäämällä ne liikkuu pikkuisen, pulttien reiät kun on hiukan epäkeskot.
Ja kun asennat takaisin paikoilleen, niin niihin imukaulan ylimpiin kauluksiin kun sipaset kevyesti vaseliinia, niin sujahtaa se ruiskurunko näppärämmin paikoilleen ja asennuksen aikana mahdollisesti variseva paska jää myös niihin kiinni. Jos siis et sattunut puhdistamaan ruiskurunkoa kunnolla ennen takaisin asennusta
Kokemusta siis Robbymotosta kuin tuosta pyörästäkin.