No juu, tässähän on nyt pari muuttujaa, yllättäen...
Kaverilla on myös flash-YEC-Ecu omassa R6:ssa (Mauro aikanaan amerikoissa tehnyt), ratakäytössä ja kaikki turha karsittu , mm. nopeusnäytön tilalla lämpötila . Asentanut itse ja täysin toimiva ensi metreiltä asti. Teimme vertailun saksalaisen ohjeen, netistä löytyneen R1 ohjeen ja R6 ohjeen välillä. Löytyi paljon samaa, muutama eroavaisuus ja etenkin saksan ohjeesta puuttui muutama maininta kokonaan ( ajoneston poisto, map1 / map2 valinta, stock / SBK valinta, pit-limiter valinta).
Tuloksena siisti asennus, pyörä lähti vaivoin käyntiin, mutta ei käy kaikilla....
En nyt osaa liittää tähän kuvaa kummastakaan ohjeesta. Laittakaapa kiinnostuneet vaikka yv:tä, vaihdetaan s-postia asiasta.