Telineet koko pyörän nostamiseen

Aloittaja Jaria, 18.09.14 - klo:14:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.01.15 - klo:14:43
Pitäis varmaan tilata tuo runko vaikka ei sovitetta olisikkaa, kai sen siihen tekeekin...
Kysellään toimitusaika vielä noille puuttuville adaptereille.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.01.15 - klo:14:44
Multa löytyy ylimääräisenä Bemun RR:ään passeli, Bursigin malliin tehty sovite.
Oliskohan siitä helpompi tehdä?
Saattaa olla, ei oo näkemystä kummaskaan laitteesta lähemmin niin osaa sanoa yhtään.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.01.15 - klo:15:09
Kysellään toimitusaika vielä noille puuttuville adaptereille.
http://www.sumomoto.com/motorcycle-stand/2092.htm

Valmistajankaa sivuilla ei näy ku 2009 kiksu, mutta tiedä sitten. Bursig noita ainakin tarjoaa niin luulis sen olevan mahdollinen.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.01.15 - klo:15:35
Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.01.15 - klo:14:44
Multa löytyy ylimääräisenä Bemun RR:ään passeli, Bursigin malliin tehty sovite.
Oliskohan siitä helpompi tehdä?
Saattaa olla, ei oo näkemystä kummaskaan laitteesta lähemmin niin osaa sanoa yhtään.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.01.15 - klo:15:09
Kysellään toimitusaika vielä noille puuttuville adaptereille.
http://www.sumomoto.com/motorcycle-stand/2092.htm

Valmistajankaa sivuilla ei näy ku 2009 kiksu, mutta tiedä sitten. Bursig noita ainakin tarjoaa niin luulis sen olevan mahdollinen.
Löytyy kaikki gixut vuosimallista -06 eteenpäin ja tonnariin löytyy -03 mallista alkaen. Päivitän illalla tilaustiedot ja täydellisen listan saatavilla olevista adaptereista avausviestiin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tuomas

Mikähän juttu noissa hondan adaptereissa on? 06 malliin on, muttei 07, vaikka on ihan sama mopo jos tuo on on tosiaan 1000RR malliin.

-tuomas
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

jarska

Ettei ny vaan olis rimpula.
Sukisukimoto max kuorma 230kg
Bursig max kuorma 300kg

Bursig ainaki kestää hyvin hypätä mopon selkään ja kuivaharjoitella tallissa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 28.01.15 - klo:20:00
Mikähän juttu noissa hondan adaptereissa on? 06 malliin on, muttei 07, vaikka on ihan sama mopo jos tuo on on tosiaan 1000RR malliin.

-tuomas
Ei olis eka kerta kun tuollaseen listaan päätyy painovirhepaholainen. Jos itse tietää, että mopo on sama -06 ja -07 vuosimalleissa niin kyllä se adapterikin silloin käy molempiin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.01.15 - klo:08:29
Ettei ny vaan olis rimpula.
Sukisukimoto max kuorma 230kg
Bursig max kuorma 300kg

Bursig ainaki kestää hyvin hypätä mopon selkään ja kuivaharjoitella tallissa.

Pieni epäilys on itselle jäänyt noihin kiinalaisten ilmoittamiin nostoarvoihin. Vuosia sitten yritin nostaa autoa uudella kiinalaisella hallitunkilla (max kuorma 2000kg) ei noussut. tanskalaisen valmistajan (max kuorma 1500kg) nousi ilman mitään ongelmaa.

Ja anteeksi ot

wbaum

Kyllä mä näkisin että bursig varmaan laadukkaampi kampe on. Täytyy nyt toivoa että tässä ei tarvi ostaa erikseen sitä hyvää ja halpaa, etupukkien kans on tuota tullut tehtyä.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 29.01.15 - klo:10:53
Kyllä mä näkisin että bursig varmaan laadukkaampi kampe on. Täytyy nyt toivoa että tässä ei tarvi ostaa erikseen sitä hyvää ja halpaa, etupukkien kans on tuota tullut tehtyä.

Kuin myös, ensin ostin kiinalaiset etu ja takapukin ja hetken niitä katseltuani päätin heittää ne metallinkeräykseen ja ostin italialaista tekoa olevat tilalle.

MikkoS

Olen tommosta kinukkipukkia käytellyt jonkun verran ja ehtaa bursiggia vähän vemputtanu kanssa.

Tää kiinan vempele oli hyvä, ainakin hyvä yksilö. Ylitiukkaan vedettyä agustan takavanteen mutteria aukoessa istuin koko painolla pukin varassa olevan pyörän päällä takajarrua painaen ja ihme manööverejä tehden ja pukki ei protestoinut millään tapaa. Olin suorastaan yllättynyt.

Tuo lukitustapin vetonuppi on aika pehmosta alumiinia, siitä kun korkkas kierteet niin jäi kaverilta setti ajamatta kun miehissä mietittiin että mites tää pyörä nyt laskettais alas. Onneks oli m8-kierre niin bolarasen jalkatappi hoiteli lopun päivää vetonupin virkaa.
Kannattaa varmaan vähintään joku m8-prikkamutteriviritelmä olla pakissa varalla jos ei heti kättelyssä vaihda jotain kestävämpää tilalle. Tai mahtoko olla yksilövika, bursigissa oli kuitenki parempi nuppi.

Parissa eri kiinapukissa oli pyörän sovikeholkit eri matskua tai ainakin erilailla pintakäsitelty. Muutoin samat holkit samaan pyörään. Mene ja tiedä miksi, nää on näitä kiinalaisten ominaisuuksia. Molemmat tosin toimi ihan niiku pitää.

Hiton näpsä peli se on, varsinkin tallissa siirtelyyn. Mopon saa näppärästi esim seinää vasten jos tarviaa lattiatilaa muihin hommiin. Ostasin omaanki mopoon, mutta pitäis silpoa reikiä rungon suojiin ni saan siitä ihan kivan tekosyyn säästää rahani ja pärjäillä perinteisillä ratkaisuilla.

Bursigin ostamalla saa ihan varmasti hyvän pelin, kiinalaisen ostamalla on ainakin mahdollisuus hyvään.

pienisopoapina


Onko kukaan kokeillu nostaa pyörää tommosella moottorinostimella ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal