Etujarru kannattaa testata kevyesti aina, kun lähtee varikolla liikkeelle kohti porttia/ rataa.
Esim nyt juhannuksena kemorassa eräs kuski sai todella kipeän muistutuksen siitä mitä tapahtuu kun sitä ei tee, ja sattuma pääsee mukaan peliin.
Itsellänikin on pari kertaa käynyt "Huh huh...!!" eli etujarrukahva on pumpannut pari kertaa tyhjää, onneksi varikolla ajaessa.
Varsinkin kemoralla se tyhjä liike on erittäin ikävää siinä vaiheessa kun vetää 200-250 kmh jarrumerkille, ja pitäis jarruttaa ja mitään ei tapahdu. Lisäksi kuskilta kestää aivan liian kauan tajuta mitä on tapahtunut. Ja vaikka polkaiseekin takajarrun pohjaan, sen teho on enimmilläänkin vain tasan puolet etujarrun tehosta. Fysiikka on siinä tilanteessa ikävää.
Eli peli on täysin menetetty.