MP-rata t-paidat, tarrat, yms.

Aloittaja Turder, 20.03.12 - klo:17:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 09.07.12 - klo:20:58
En muista, tuliko tialttua T-paitaa. Jos löytyy mulle yks, ostan pois.

Laitas tuolta MP-Ratakaupan kautta tilaus niin jää dokumenttia ja muistan laittaa eteenpäin.

app


jarska

Tarrat on varmaanki jo saapuneet tilaajille ja tänään lähti tulemaan myös paidat, joten näillä näppäimillä ovat teillä.

Turder

Tänään tuli postissa paita. hesse_yahoo

jarska

Uusi tarra ja paitatilaus lähtenyt jälleen eteenpäin, kiitos tilaajille.

jussi040

Tämä ei liity saunailtaan mitenkään mutta onkohan noita mp-rata tarroja mahdollista saada isompana esim 150/500?? autoon lähinnä aattelin,kysyy hän

jarska

Lainaus käyttäjältä: jussi040 - 21.03.13 - klo:09:56
Tämä ei liity saunailtaan mitenkään mutta onkohan noita mp-rata tarroja mahdollista saada isompana esim 150/500?? autoon lähinnä aattelin,kysyy hän

Olen mä näitä isompia tarroja kyselly pariinki otteeseen...pitääpä jossain välissä taas ottaa puheeksi, se kun tuo meitin toimittaja on vähän jo tementikko.

jarska

Kysely isoista tarroista vetämässä ja pian saadaan koot ja hinnat.


Hart-Tapesilta joku oli kyselly MP-Radan isoja tarroja ja sieltä soiteltiin että laitas vaan logoa tulemaan niin alan tekeen bisnestä.
No näinhän se asia ei ihan mene vaan logo on foorumin omaisuutta ja meillä on jo oma toimittaja, sekä tarroille että paidoille ja myynti tapahtuu Ratakaupan kautta, kiitos.


Ymmärrän kyllä jengin kärsimättömyyden kun mulla/Terolla tämä jäi vaiheeseen,anteeksi... mut nyt puhalletaan tuulta purjeisiin.
Malttakaa vielä hetki...

jarska

Kelle meni palkinnoksi iso MP-Rata tarra pikkujouluissa ku ei muista?

Jos kyseinen henkilö vois ottaa mitat siitä kun ei sitäkään kukaan muista ja oliko passelin kokoinen?

Liitteenä samanmoinen tarra Carbonin kärrin kyljestä, joka sekin on jossain kaukana:

slowrider

23.03.13 - klo:14:35 #54 Viimeisin muokkaus: 23.03.13 - klo:14:38 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.13 - klo:14:09
Kelle meni palkinnoksi iso MP-Rata tarra pikkujouluissa ku ei muista?

Jos kyseinen henkilö vois ottaa mitat siitä kun ei sitäkään kukaan muista ja oliko passelin kokoinen?

Liitteenä samanmoinen tarra Carbonin kärrin kyljestä, joka sekin on jossain kaukana:

Minullahan se tarra on odottamassa paikalleen liimautumista. Kärryyn ajattelin sen pistää kunhan joku pesis sen eka :) korkeus 19cm ja pituus 80cm

jarska

23.03.13 - klo:14:54 #55 Viimeisin muokkaus: 23.03.13 - klo:15:07 käyttäjältä jarska
Ourait, kiitos verifaastraiteri.

Viittisitkö vielä ottaa kuvan tarrasta ja tuikata mulle, en viiti laittaa mallikuvaksi tuota luxusratailijoiden kärriä, aiheuttaa turhaan kateutta ja hidastaa tarrojen myyntiä.

Jos otettas toiveiden mukaan 150x500mm ja 190x800mm...riittääkö nuot koot?

Kunhan saan hinnat niin ilmestyy tyrkylle ratakauppaan.

jussi040

Minä olin Harriin yhteydessä ja olisin kuletusautoon teettäny tarrat,jospa niitä sitte sais ihan täältkin

slowrider

23.03.13 - klo:16:47 #57 Viimeisin muokkaus: 23.03.13 - klo:16:55 käyttäjältä slowrider

jarska

Lainaus käyttäjältä: jussi040 - 23.03.13 - klo:15:46
Minä olin Harriin yhteydessä ja olisin kuletusautoon teettäny tarrat,jospa niitä sitte sais ihan täältkin

Jep, täältä rupee saamaan, eikä muualta pitäskään. ;)

jarska

Nyt on Ratakaupassa saatavilla isompia tarroja, joita voipi liimailla autoihin ja kärreihin.

Painoteknisistä, koneteknisistä ja muista kuun lentorataan liittyvistä asioista johtuen kokoja hieman mulkattiin, mut eiköhän noilla pärjää.

Mulle on tulossa näitä läjä, joten eikun pistämään tilausta vetämään ja postittelen sitten tilausjärjestyksessä, kiitos.

Jokaisessa tarrassa on pari euroo/senttejä katetta, jotka käytetään jälleen ylläpidon Jerezin virkistysrahastoon.

Powered by EzPortal