Ratojen Corolla, eli Yamaha olisi munkin vaihtoehto. Ilmeisimminkin ajaminen on kuitenkin yhtä juhlaa, vaikka kone on hyvin ylävireinen.
Jos katulaitteesta meinaat rakentaa, niin yamaha on siinäkin mielessä helppo, kun kuitukatteilla, katin poistamalla ja renkaiden päivityksellä pyörä on valmis radalle. Vakio äänenvaimennin on täysin suora ja muistaakseni titaaninen, eli ei tarvitse mitään special muffleriakaan hommata.
Osia ja tietotaitoa löytyy helposti. Eikä tuon ikäinen r6r eroa -08 -> niin paljoa, että se mua mitenkään haittaisi.
Tuon ikäisellä Triumph 675:lla oon muutamana vuotena ajellut. Äärettömän ketterä kääntymään! Kapea pyörä on helppo kontrolloida. Rivikolmonen antaa voimaa jo hieman alempaa, mutta ei sillä ikinä mitään "super kiityvyyden tunnetta" tule. Aina tekisi mieli potkia lisää vauhtia jalalla

Tosin kello sanoo päinvastaista. Isoilla turvamarginaaleilla ja lainapyörällä kun ajelin, niin pääsin samaan tai jopa nopeampaan kierrosaikaan kuin 1000 kikserilläni. (vielä kun välitykse olisi saanut hierottua, niin olisi ollut mukavempaa).
Katuversioisella -07, 600 kikserillä olen ajellut. Siinä oli voimaa yllättävän paljon ja voimantuotto tuli järkevästi.