Häiritset turhan paljon mopoa paikoin, johtunee kyl rutiinin puutteesta ja ajolinjojen ja nopeuksien vaeltelusta.
Olet vähän kaasulla paikoissa, joissa ei pitäisi, ei se oikein käänny sillä tavalla. Kestää kauan ennenkuin pääset täydelle laukalle.
yksittäisiä pointteja:
-Kolmosen jälkeen kevennä kaasua, jos et saa 4 kanttaria kiinni.
-Turha s-mutka paluusuoran ja karusellin välissä.
-Turha s-mutka ennen vasenta neulansilmää. Mennään pitkään kallellaan eikä oikein päästä ikinä perille tuohon neulansilmän jälkeiselle avauspaikalle.
-Valuttelet sisämutkiin paikoin todella paljon, etenkin paluusuora ja kahvila. Keskity enemmän jäljempään avauspaikkaan kuin sisäänmenoon sisäkanttariin. Tulee vähän luontevampaa tuosta ajamisesta.
Noin yleisesti ottaen ongelma on rutiinin puute, katseenkäyttöä ja merkkejä varmaan kannattaisi miettiä. Tuossa apeksi, tuossa jarrupaikka, tuosta avataan kaasu, jos nokka osoittaa oikeaan suuntaan jne.