RR SM 2018

Aloittaja santerik, 10.11.17 - klo:17:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

santerik

https://www.mpmaailma.fi/suomen-mestarit-ratto-ja-nassi-jatkavat-yamahalla-myos-2018/

Rättö ja Nässi posottavat sm-sarjaa myös ensi kaudella, oletettavasti varsin kovaa. Hyvä homma kotomaan sarjalle!

Ari

07.12.17 - klo:22:27 #16 Viimeisin muokkaus: 08.12.17 - klo:08:56 käyttäjältä Ari
Otsikossa on tuo maininta  'RR SM' mutta laitan silti tänne, koska noinakin viikonloppuina ajetaan Star Service Cupia (jokkis eli jokamiesluokka):
SSC-kausi alkaa Alastarossa 19. ja 20.5. ja päätämme kauden niin ikään Alastarossa 8. ja 9.9. Nämä ovat siis noiden SM-viikonloppujen lisäksi.
Molemmat tapahtumat ovat MP-Tuen normaalien ratapäivien yhteydessä. Tuohon toukokuun kisaan ilmeisesti pääsee kymmenen ensimmäisenä ilmoittatunutta ja maksanutta puoleen hintaan. Ilmoittautuminen siihen tulee MP-Tuen sivuille joskus tammi-helmikuussa 2018 ja edun saadakseen tulee maksun olla järjestäjän tilillä helmikuun puolella. Jokaisena viikonloppuna lienee olla startti tämän ja viimevuoden perusteella molempina päivinä eli tiedossa on 14 kihelmöivän jännittävää kisastarttia.

Nyt on hyvä tilaisuus kaikilla lähteä koittamaan rata-ajon hienoutta. Katupyörä käy tähän luokkaan vain pienin turvallisuusmuutoksin kisan ajaksi. Jos kiinnostuit, mutta epäröit, kun et tiedä kaikkea: kysy, me kerromme. Tämä ei sisällä mitään avaruustekniikkaa, mukaan vaan. Saadaa lähtöruudukko täyteen :).

Tämä ennakkotiedote perustuu saamiini tietoihin, joiden perusteella minulla on lupa nämä julkaista mutta tiedot eivät ole vielä järjestäjää sitovia.
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

santerik

Lainaus käyttäjältä: Ari - 07.12.17 - klo:22:27

...


Vahva pointsi, aloitusviestiä päivitetty.

T1mppa

Mun kerho (kurapyörä) laittoi tällaisen postin. Lisenssin osto ilmeisesti vähän muuttunut.

Kaikki ne kuljettajat aikovat hankkia ajajalisenssin kaudelle 2018, niin ilmoittakaa kerhon postiin seuraavat tiedot:
Sukunimi, Etunimi, Syntymäaika, sotu, Osoite, Postinumero,
Postitoimipaikka, Puhelinnumero, Sähköpostiosoite.
Jos lisenssin osto ei toimi.
Kerhon pitää syöttää tiedot uuteen MOTTI-järjestelmään ennen kuin toimii lisenssin osto kaudelle 2018:

http://www.moottoriliitto.fi/jasenkerhoille/motti/ajajalisenssin-ostaminen/

murmela

18.12.17 - klo:17:40 #19 Viimeisin muokkaus: 18.12.17 - klo:17:46 käyttäjältä murmela
Ai v***u että on taas ollu hienoa tietotaito-osaamista tekijäpuolella... "Muista käyttää samaa sähköpostiosoitetta joka on kerhon toimesta syötetty MOTTI-palveluun."
Tuostahan ei synny ongelmia, ei...

Ja muutenkin aivan saa****an tyhmä idea, että jonkun sihteerin tms pitää ensin syöttää tiedot järjestelmään. Mikäköhän älykääpiö siellä on ollu vauhissa...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 18.12.17 - klo:15:22Kaikki ne kuljettajat aikovat hankkia ajajalisenssin kaudelle 2018, niin ilmoittakaa kerhon postiin seuraavat tiedot....
Siis täytyykö mun liittyä johonkin kerhoon MP-tuen lisäksi vielä jotta pystyn saamaan ajajalisenssin 2018?
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.11.17 - klo:12:12
Pitää toivoa aikaista kevättä tai kisakausi alkaa vasta Motoparkissa. Onkohan tuolle SM-kisakauden aloitukselle tuolla pohjoisessa joku oikeakin syy olemassa vai onko tuo vaan historian painolastia?
Samaa ihmettelin viime kesänä jo itsekin... En pysty ymmärtämään minkä takia ekat kisat on tuolla missä on oikeasti lähes räntäsateen riskit tuohon aikaan.
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 21.12.17 - klo:01:38
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 18.12.17 - klo:15:22Kaikki ne kuljettajat aikovat hankkia ajajalisenssin kaudelle 2018, niin ilmoittakaa kerhon postiin seuraavat tiedot....
Siis täytyykö mun liittyä johonkin kerhoon MP-tuen lisäksi vielä jotta pystyn saamaan ajajalisenssin 2018?
Miks pitäs?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 21.12.17 - klo:01:38
Siis täytyykö mun liittyä johonkin kerhoon MP-tuen lisäksi vielä jotta pystyn saamaan ajajalisenssin 2018?
Ei täydy. MP-Tuki ry = kerho.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

m1kk0

Ei pysty rekisteröitymään mottiin :( onko muilla toiminut?

T1mppa

En oo kokeillut, mutta ilmeisesti se toimii(?).
13.1.2018 oli ekat enskakisat, jossa tarvittiin ajajalisenssiä. Joten on kuskit ne jotenkin saanut.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 17.01.18 - klo:13:23
Ei pysty rekisteröitymään mottiin :( onko muilla toiminut?
Mun piti laittaa HelRC:lle viestiä kun ei toiminu. Pitäs kokeilla josko nyt säädön jälkeen toimis
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pasiplus

Pitää olla SML:n kerhon jäsen, maksettu jäsenmaksu, ja e-mail osoite + muut henkilötiedot (sen SML:n jäsenkerhon toimesta) syötettynä mottiin niin sitten toimii.
Törmäsin samaan juttuun kun pojalle piti saada ajajanumero. Olin maksanut perhejäsenmaksun ja näinollen ainoastaan mun tiedot oli syötetty järjestelmään ja itse en pysty muitten puolesta numeroita varaamaan.
Pikku selvittelyn jälkeen toimitin pojan email- osoitteen- ja muut tiedot kerhoon jonka sihteeri syötti ne mottiin ja sen jälkeen poika pystyi rekisteröitymään SML:n sivuille ja sai oikeudet varata numeroita ja ostaa lisenssin jne..
Tää on tätä IT- riemua.

T1mppa


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 28.02.18 - klo:11:16
Tuleekohan Räyskälä 2019 kalenteriin??
http://www.gpuutiset.fi/uutiset/hieno-homma-kahvakopla/
Eiköhän tuo ole mahdollista jos koko baana on asvaltoitu uudelleen. Jos vain reilu 1000m on asvalttia niin ei tule.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal