Mitä päivitystä mopoon seuraavaksi?

Aloittaja LoneWolf, 28.03.18 - klo:13:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

LoneWolf

Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.03.18 - klo:17:37
Seosrenkaista toi pirellin SC1&SC2-kombo ollee ratapäivien käytetyin setti oli vauhti ja vehje lähes mitä tahansa, ihan sen takiakin ett ne toimii aikalailla missä tahansa vauheissa.

Menin ja ostin SuperSorsat. Paljonkos näitä nyt pitää grillata lämppäreillä, +90C? Ja olisiko jotain ehdotuksia paineista mistä alottaa arpominen?

Jone

Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 15.06.18 - klo:17:05
Menin ja ostin SuperSorsat. Paljonkos näitä nyt pitää grillata lämppäreillä, +90C? Ja olisiko jotain ehdotuksia paineista mistä alottaa arpominen?

Eteen ~2.3bar @ 85c
Taakse 1.65bar @ 90c (paitsi alastarossa 1.8bar)

Näin itse menny ainakin. Joku fiksumpi vois sanoo kans.

murmela

Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 15.06.18 - klo:17:05
Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.03.18 - klo:17:37
Seosrenkaista toi pirellin SC1&SC2-kombo ollee ratapäivien käytetyin setti oli vauhti ja vehje lähes mitä tahansa, ihan sen takiakin ett ne toimii aikalailla missä tahansa vauheissa.

Menin ja ostin SuperSorsat. Paljonkos näitä nyt pitää grillata lämppäreillä, +90C? Ja olisiko jotain ehdotuksia paineista mistä alottaa arpominen?
Sulla kun on nii keponen kiulu, nii kokeile ensin vaikkapa +70C.
Ja eteen 2.3, ja taakse 1.6 lämppäripaineet kun tunti puoltoista ollu lämppäreissä/ vannekkin on lämpönen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

LoneWolf

02.07.18 - klo:15:35 #18 Viimeisin muokkaus: 02.07.18 - klo:15:43 käyttäjältä LoneWolf
Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.06.18 - klo:18:44
Sulla kun on nii keponen kiulu, nii kokeile ensin vaikkapa +70C.
Ja eteen 2.3, ja taakse 1.6 lämppäripaineet kun tunti puoltoista ollu lämppäreissä/ vannekkin on lämpönen.

Näillä mentiin, päivän lopuksi rengas näytti oheiselta. Takarenkaan kuumin kohta reilu +65C rauhallisen sisääntulokierroksen jälkeen.


On muuten kohtuu kiikkerän tuntuinen tuo mopo näillä renkailla, taitaa olla vähän erilainen profiili vaikka tunnusluvut ovat samat kun entisissä "sporttirenkaissa".

miolta

Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 02.07.18 - klo:15:35


Näillä mentiin, päivän lopuksi rengas näytti oheiselta. Takarenkaan kuumin kohta reilu +65C rauhallisen sisääntulokierroksen jälkeen.


Melko lämpösenä käynyt rengas. Noi kumipallerot saisi olla kooltaan luokkaa 2-3mm..ehkä hiukan lisää painetta renkaaseen.

murmela

Lainaus käyttäjältä: miolta - 02.07.18 - klo:17:05
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 02.07.18 - klo:15:35


Näillä mentiin, päivän lopuksi rengas näytti oheiselta. Takarenkaan kuumin kohta reilu +65C rauhallisen sisääntulokierroksen jälkeen.


Melko lämpösenä käynyt rengas. Noi kumipallerot saisi olla kooltaan luokkaa 2-3mm..ehkä hiukan lisää painetta renkaaseen.

Mä veikkaisin ett paine on suht kohillaan, ja noita isoja palleroita on sen takia noi paljo ku rengas on keränny jätekumia radalta ihan perkeleesti, ks renkaan keskikohta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Sippe

Mitä eroa on acran ja tais olla arrowillakin hi ja low mount putki. Low tais olla pikkasen halvempi ja omasta mielestä siistimpi. Mietin et onko tuo Hi mount jotenkin parempi kun niitä enimmäkseen näyttää olevan.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 03.07.18 - klo:10:57
Mitä eroa on acran ja tais olla arrowillakin hi ja low mount putki. Low tais olla pikkasen halvempi ja omasta mielestä siistimpi. Mietin et onko tuo Hi mount jotenkin parempi kun niitä enimmäkseen näyttää olevan.
Low varmaan parempi kun ei ota niin herkästi kipeetä kaatuessa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 03.07.18 - klo:10:57
Mitä eroa on acran ja tais olla arrowillakin hi ja low mount putki. Low tais olla pikkasen halvempi ja omasta mielestä siistimpi. Mietin et onko tuo Hi mount jotenkin parempi kun niitä enimmäkseen näyttää olevan.

Erään bemaritietäjän kanssa tästä itsekin keskustelin ja pidempi putki miellyttävämpi ajajan korvaan kun ei huuda suoraan korvaan ja että helpompi saada keskialuelle vääntöä.
Kaatuminen  voi lowmountilla olla putkea enemmän säästävämpi.

wehna

Tehollisesti high mount on jonkin verran parempi. Molempia ollaan asennettu mutta valtaosa on high mount -mallia.

Arrow high mount ja siitä uusin malli, on erittäin hyvä putkisto. Vanhemmat on erilaisia ja niillä keskialue on huonompi.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Sippe

Mistä tuon uusimman mallin tunnistaa? Hintahaarukka on melkoinen kun noita olen katsellut, osa on ainakin osittain rosteria, edullisimmat. Tämä ei sinänsä haittaa, tuossa putken vaihdossa ilmeisesti pitää tai ainakin kannattaisi saaste hässäkät poistaa, että asentaa jotain plugeja ettei anna virheilmoituksia?

murmela

Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 02.07.18 - klo:15:35
Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.06.18 - klo:18:44
Sulla kun on nii keponen kiulu, nii kokeile ensin vaikkapa +70C.
Ja eteen 2.3, ja taakse 1.6 lämppäripaineet kun tunti puoltoista ollu lämppäreissä/ vannekkin on lämpönen.
Näillä mentiin, päivän lopuksi rengas näytti oheiselta. Takarenkaan kuumin kohta reilu +65C rauhallisen sisääntulokierroksen jälkeen.

On muuten kohtuu kiikkerän tuntuinen tuo mopo näillä renkailla, taitaa olla vähän erilainen profiili vaikka tunnusluvut ovat samat kun entisissä "sporttirenkaissa".
Miltäs renkaat nyt tuntuu?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

LoneWolf

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.07.18 - klo:18:58
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 02.07.18 - klo:15:35
Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.06.18 - klo:18:44
Sulla kun on nii keponen kiulu, nii kokeile ensin vaikkapa +70C.
Ja eteen 2.3, ja taakse 1.6 lämppäripaineet kun tunti puoltoista ollu lämppäreissä/ vannekkin on lämpönen.
Näillä mentiin, päivän lopuksi rengas näytti oheiselta. Takarenkaan kuumin kohta reilu +65C rauhallisen sisääntulokierroksen jälkeen.

On muuten kohtuu kiikkerän tuntuinen tuo mopo näillä renkailla, taitaa olla vähän erilainen profiili vaikka tunnusluvut ovat samat kun entisissä "sporttirenkaissa".
Miltäs renkaat nyt tuntuu?

Ei valittamista, ketterähän tuo on mutta siihen on jo tottunut. En ole jaksanut paineiden kanssa pelailla kun 2.3 edessä, 1.65 takana lämppäreistä (+70C) on näyttänyt joka radalla toimivan näissä keleissä ok.

murmela

Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 26.07.18 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.07.18 - klo:18:58
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 02.07.18 - klo:15:35
Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.06.18 - klo:18:44
Sulla kun on nii keponen kiulu, nii kokeile ensin vaikkapa +70C.
Ja eteen 2.3, ja taakse 1.6 lämppäripaineet kun tunti puoltoista ollu lämppäreissä/ vannekkin on lämpönen.
Näillä mentiin, päivän lopuksi rengas näytti oheiselta. Takarenkaan kuumin kohta reilu +65C rauhallisen sisääntulokierroksen jälkeen.

On muuten kohtuu kiikkerän tuntuinen tuo mopo näillä renkailla, taitaa olla vähän erilainen profiili vaikka tunnusluvut ovat samat kun entisissä "sporttirenkaissa".
Miltäs renkaat nyt tuntuu?

Ei valittamista, ketterähän tuo on mutta siihen on jo tottunut. En ole jaksanut paineiden kanssa pelailla kun 2.3 edessä, 1.65 takana lämppäreistä (+70C) on näyttänyt joka radalla toimivan näissä keleissä ok.
Hitsin vitsi, veikkasin alun perin 0.05 baaria pieleen, kyllä nyt harmittaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tonde8

Kiitokset nitrous!
Heitit mulle sen dunlopin ms2 takasen, vaikka se loppu olikin niin päätin kokeilla miltä tuntuu.  Ai että tuntuikin kivalta !  Tuen päivillä keskiviikkona kokeilin viimisel setil varovasti 6 kierrosta ja rennosti ajoin omaa enkka vauhtia heti.   Muutamat totuttelut vielä torstaina ja  kerhokisassa sit raapasin omast enkast viel pois reilun sekan. #jeejee

Eli mistä näitä kr kumeja nyt lähden kyselemään lisää ?

Powered by EzPortal