Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 21.09.18 - klo:12:04
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 20.09.18 - klo:23:21Lautat, majoitus ja boksi käytännössä lisäkulut verrattuna suomen kisoihin (ainakin itsellä kun asun varikolla normaalisti.vaunua ei kannata vetää tuonne ja telttakamat ei mahdu autoon)
Boxiin menee noin 100e
Majoitus noin 100e
lautat noin 300e
Käytännön lisäkuluna tulee vielä pari extravapaata töistä.
Kuluja taas vähentää muihin kuin alastaron kisaan verrattuna lyhyempi ajomatka=dieselin kulutus (ehkä 50-70e) ja yleensä halvempi kisamaksu.
Eli tästä kun laskee että se yks kisaviikonloppu JO VALMIIKSI maksaa sen 300e + matkabensat + kisabensat + renkaat ....... ja NYT siihen lyödään vielä päälle tollanen kevyt 500e "mitätöntä lisäkulua" ni kappas vain.... se 1 kisa maksoi juuri 2 kisan verran.... ei itseäni ainakaan kiinnosta tuo kisa tippaakaan. Sen verran tiukalla on budjetti jo viiden kisan kasaan saamiseen että haluisin harkita virtuaalista kuudetta kisaa.
Näinhän se on. Vaikka kuinka laskee niin eipä kisailussa mitään järkeä ole rahallisesti. Valintojahan tänä on. Itse jätin kisat väliin tällä kaudella ja tuhlasin ne rahat ennen kautta espanjan ratapäiviin...
Matikka nyt ei ole ollut vahvimpia puoliani, mutta karkeasti 2000e/kisa ollut aikanaan budjetti/kisa kaikkineen (myös tulonmenetys yrittäjänä). Siihen suhteutettuna joku 300-400 lisäkulu/kisa ei niin maatakaatavaa. Ja jos suomen kisoissa ottaa esim botnialla boxipaikan ja nukkuu muualla kuin varikolla, niin erohan pienenee..
Mulla tosiaan jäi luu käteen vakuutuksen kanssa 2015 kisoissa eli suosittelen ottamaan moottoriurheilun korvaavan tapaturmavakuutuksen ulkomaille ihan varmuudenvuoksi. Puolen vuoden saikku kelan perus sairaspäivärahalla aika haastava jos nyt tästä rahasta puhutaan

Rata on kyllä mukava ja tapahtuma/fiilis tuolla eri mukava. Rata on lähellä kaupunkia ja yleisöä paikalla jne. Voi ottaa pitkän viikonlopun erilailla lomamatkana kuin suomen radoilla...
Sairaalakin on ihan ok jos tykkää kaaliruuasta
Lähetetty minun SM-J730F laitteesta Tapatalkilla