Vastataan tuohon männänrengas asiaan lyhyesti muutama vaihe, jolla ei mene pahasti pieleen:
1. Selvitä, kenen männät moottorissa on. Hyvin todennäköisesti Hondan alkuperäiset, jolloin edetään Hondan alkuperäisellä männänrengas setillä. Jos siellä on vaikka Proxin valmistama tarvikesetti, niin laita sitten kyseisen valmistajan rengassetti.
2. Oem renkaat on yleensä hyvin toleranssissaan, mutta silti mittaan aina päittäisvälyksen. Tästä on yleensä arvo huoltokirjassa. Eli työnnät renkaan kerrallaan sylinteriin männän laella ja mittaat rakotulkilla välyksen. Tuolla tavoin voi myös todeta vanhojen kuluman. Joskus kuluminen tapahtuu ihan vaan jännityksen häviämisenä ja naurettavan pienenä viisteiden muokkaantumisena.
3. Renkailla on sitten joka ikisellä merkitystä, miten päin se tulee (naurettavan pieniä viisteitä) ja luonnollisesri mihin uraan. Ohjekirjalla ja googlella löytyy paljon lisää.
4. Männänrenkaiden katkokset pitää jäädä tiettyyn kulmaan sylinteriin ja toisiinsa nähden. Tästä on myös varmasti ohjekirjassa jotain. Lähtökohtaisesti ei ainakaan päällekkäin.
5. Hyvin voideltuna renkaat paikalleen. Tosin jotkut valmistajat suosittelee kasaamaan jopa "kuivana", mutta itse vierastan tätä tapaa.