Uusimmat

13 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jone

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.08.18 - klo:16:26
Noilla main on aika iso töyssy radassa jos on linjalta sivussa. Videolta paha sanoo, että osuuko siihen.

Tätä itsekkin mietin, että olisko takanen päässyt kevenemään sen verran että sutas.

Tosin siinä on just se raita mistä Murmelakin sanoi...

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Jone - 24.08.18 - klo:18:43
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.08.18 - klo:16:26
Noilla main on aika iso töyssy radassa jos on linjalta sivussa. Videolta paha sanoo, että osuuko siihen.

Tätä itsekkin mietin, että olisko takanen päässyt kevenemään sen verran että sutas.

Tosin siinä on just se raita mistä Murmelakin sanoi...
Toisaalta kukaan muu ei ollu tossa päällään, eli jos radassa olis ollu jotain niin aika paska tuuri jos vaan Vertsu osu siihen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Loppuisko iskarista ulosjousto töyssyn jälkeen?

Popeda

Neljäs päivä vaihtelevissa oloissa Kemoralla käyntiin. Ei tule hiki, kun nahkapukua vetää päälle. Mittarissa 11 astetta. Kaksi pyörää lähtee radalle ja minä niiden perään. Yksi alkaa karata pikkuhiljaa, mutta toinen pysyy samalla etäisyydellä. Yhdeksän kierrosta ajellaan omaa kovaa, kun viimeisen vasurin jälkeen huomaan, että kaveri meneekin varikolle. Emmin hetken, menenkö perässä, en mene ja tupeloin kahvilan mutkan puihin. Himmailen vauhtia aikomuksena tulla varikolle seuraavaksi. Paluusuoralla päätän kuitenkin, että ajellaan nyt, kun ei ole radalla ruuhkaa kerrankin. Rupean välittömästi puristamaan eniten.
Kahvilan mutkaan tullessa normaalisti valkoisen viivan kohdalla (omasta mielestä) jarrulle ja kevyellä jarrulla vasenta reunaa pitkin kohti taittoa. Seuraava muistikuva on, kun liu'utaan oikealla kyljellä. Luulen, että mopo liukuu päälle ja työnnän sitä käsillä kauemmas. Mopo häipyy näköpiiristä ja liuku loppuu. Mopo heittää vielä kanttariin osuessa kyljeltä toiselle ja jää vasemmalle kyljelleen hiekalle.
Mopossa kosmeettisia haavoja siellä täällä. Pieneillä hankinnoilla selvinnee. Pitää vielä tsekata moottorin kopat, kun ottaa kuluneet suojat pois. Slipariin pikku reikä loppupäähän. Kaatumatatit on näköjään oikeilla paikoillaan, kun ottivat isoimmat osumat. Ukossa ei edes mustelmaa.
RaceChronon mukaan vauhtia kaatuessa 60. Nyt kävin tallissa vilkaisemassa, niin eturengas on käytettynä ostettu SC1 ja paistoa 01/14  murmispalm
Ei nyt kaatumishetkestä osaa analyysiä heittää, mutta oisko kylmä keli, kylmä viis vuotta vanha etunen ja toki kuskin armoton kädettömyys lähellä?

Jone

Lainaus käyttäjältä: Popeda - 09.07.19 - klo:22:19
RaceChronon mukaan vauhtia kaatuessa 60. Nyt kävin tallissa vilkaisemassa, niin eturengas on käytettynä ostettu SC1 ja paistoa 01/14  murmispalm
Ei nyt kaatumishetkestä osaa analyysiä heittää, mutta oisko kylmä keli, kylmä viis vuotta vanha etunen ja toki kuskin armoton kädettömyys lähellä?

Ei tuo niin vanha rengas nyt ole, ja en jaksa uskoa että olis jäähtynyt noin nopeasti jos kerta 9 kierrosta on tuupannu sillä menemään jo.  :-\

Ei sulla videota ole tapahtuneesta?

Sippe

Lainaus käyttäjältä: Popeda - 09.07.19 - klo:22:19
Ei nyt kaatumishetkestä osaa analyysiä heittää, mutta oisko kylmä keli, kylmä viis vuotta vanha etunen ja toki kuskin armoton kädettömyys lähellä?
Tietysti sekin on mahdollista et olet rullanut peukulla vähän kaasua samalla kun mennyt jarrulle, näitäkin on käynyt. onneksi ei mitään pahempaa.

Popeda

Lainaus käyttäjältä: Jone - 09.07.19 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: Popeda - 09.07.19 - klo:22:19
RaceChronon mukaan vauhtia kaatuessa 60. Nyt kävin tallissa vilkaisemassa, niin eturengas on käytettynä ostettu SC1 ja paistoa 01/14  murmispalm
Ei nyt kaatumishetkestä osaa analyysiä heittää, mutta oisko kylmä keli, kylmä viis vuotta vanha etunen ja toki kuskin armoton kädettömyys lähellä?

Ei tuo niin vanha rengas nyt ole, ja en jaksa uskoa että olis jäähtynyt noin nopeasti jos kerta 9 kierrosta on tuupannu sillä menemään jo.  :-\

Ei sulla videota ole tapahtuneesta?
Olispa hyvä kyllä, kun jaksaisi sen kameran aina laittaa. Meni vähä into siihen, kun tuon kiinalaisen kuvanlaatu oli sietämätöntä huttua.
Mukava olisi spekuloida tuollaista harmitonta lippaakin, jos saisi vaikka selville, mitä sitä touhuili

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 09.07.19 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: Popeda - 09.07.19 - klo:22:19
Ei nyt kaatumishetkestä osaa analyysiä heittää, mutta oisko kylmä keli, kylmä viis vuotta vanha etunen ja toki kuskin armoton kädettömyys lähellä?
Tietysti sekin on mahdollista et olet rullanut peukulla vähän kaasua samalla kun mennyt jarrulle, näitäkin on käynyt. onneksi ei mitään pahempaa.
Toinen yhtä vahva ehdokas ois se, että "kevyt jarru" onki ollu "vähä puristanu millin lujempaa ku kääntäny sisään" ja samalla tiukentanu kääntösädettä...
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Popeda

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 09.07.19 - klo:23:36
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 09.07.19 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: Popeda - 09.07.19 - klo:22:19
Ei nyt kaatumishetkestä osaa analyysiä heittää, mutta oisko kylmä keli, kylmä viis vuotta vanha etunen ja toki kuskin armoton kädettömyys lähellä?
Tietysti sekin on mahdollista et olet rullanut peukulla vähän kaasua samalla kun mennyt jarrulle, näitäkin on käynyt. onneksi ei mitään pahempaa.
Toinen yhtä vahva ehdokas ois se, että "kevyt jarru" onki ollu "vähä puristanu millin lujempaa ku kääntäny sisään" ja samalla tiukentanu kääntösädettä...
Tosiaan. Jäikin tekstistä pois, että siinä on ne jarruarpajaiset pitkin mutkaa. Ensin kovempi jarru, sitten pehmeästi ja taittoon arvotaan vielä jarrun kanssa lisää.