Forumin välitili

Aloittaja carbon, 29.03.12 - klo:06:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

carbon


  En ole vähään aikaan kirjoitellutkaan, joka päivä kyllä lukenut. Eihän sitä enää voi mennä nukkumaankaan jos ei viimeksi tsekkaa vielä forumit.
Nyt näitti olevan 175 jäsentä. Mielestäni nyt on tod hieno henki ja hienoja kysymyksiä ja vielä parempia vastauksia !!
Radalla ajamaan oppii varmasti vain radalla ajamalla, mutta on varmasti hyvä tietää teoriassa asioita joita täälläkin on kymmeniä tullut, jos ei satoja.
Itse olen saanut monta ahaa elämystä että noinko ne muut ja pitäiskö munkin yrittää noin jne.
Hyviä vinkkejä olen saanut myös pikku hankintoihin. Noissa voi jopa "säästää" kun on kuullut muiden kokemuksia kyseisistä härpäkkeistä.
Olen jo muutaman kerran kuullut kun on joku rataisempi kaveri tullut kertomaan " ookko kuullu siitä uudesta rataforumista ? "
Oonhan mää.
                                      Terv jäsen nro 2
Voin mää koittaa..

jarska

Täsmälleen samaa mieltä Carbon wanhuksen kanssa.
Olen kokenut kanssanne oikean ahaa-elämysmatkan ja saanut kyllä hemmetin hyviä vinkkejä joka osa-alueelle, tuskin malttaa odottaa et pääsee kokeileen käytännössä. bowdown_1
Kaikki hilut ja hippelit ei ehkä ole tuntunut sillä hetkellä säästöltä, mut taatusti jossain vaiheessa maksaa ittensä takaisin ja onhan ollut helppoo valita kun vinkkejä tullut laidasta laitaan.
Toivottavasti nopeemmat ja kokeneemmat tunnette piston sydämessänne kun olette jakaneet tietoa runsaasti, se nimittäin saattaa kostautua radoilla...Carbon sedän kanssa tullaan lujaa takaa. :P :D shakehands_1

Powered by EzPortal