Totta vai tarua

Aloittaja jarska, 02.02.12 - klo:07:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Tänne osastolle mahtuu hieman kevennystä.

Tässä kun muistelee vuosien varrella tapahtuneita kummallisia juttuja niin eilettäin tuli mieleen yksi tapaus...
kauan sitten olin Siikajoen maalaiskunnassa yksillä 40-vuotis synttäreillä.
Ahdoin tietenkin kakkua itteni täyteen ja läksin pihalle tupakalle...
hetken päästä nuorehko naisihminen sai pippaloista tarpeekseen ja käveli kiireisesti siinä pihalla mun ohi autoonsa.
En sitä sen kummemmin seurannut ja hetken päästä kuului karjahduksen/kiljahduksen sekainen huuto.
Menin kysyyn mitä tapahtui....

Hän kertoi hypänneensä autoonsa kuskin paikalle, vetäisi oven kovaa kiinni ja jätti oman päänsä auton oven väliin. :o :o
Oli siinä mulla pokassa pitelemistä, mut ei sopinut nauraa kun toisella näytti käyvän kipeetä ja piteli päätään.

Noh, kyl hän siitä sitten toipui, mut en kyllä tänäkään päivänä tajua miten tuon saa tehtyä...noin niinku vahingossa. :D

carbon

Vaimon auto oli porin kaupungin laidalla, hänen työpaikkansa pihassa. Hän pyysi että saisinko mitenkään sitä sieltä kaupunkiin huoltoon ja sitten vielä kotiin illalla.
Aamulla sain työkaverini ajamaan sen huoltoon, itse omalla tietty perässä. Kaikki hyvin tähän asti.
Huoltomies sanoi olevansa klo 18 asti paikalla. Mulle se sopi hyvin kun taas pyysin kuntosali kaverini apua illalla. Hän asuu ihan lähellä meitä.
Kävimme salilla, hikisenä autoon, suihkuun vasta kotona. Vaimon auto piti odottaa sisätiloissa valmiina noutoon sitten juuri ennen klo 18.
Auto olikin näillä pakkasilla ulkona, ikkunat jäässä. No, sanoin kaverille että ota sinä minun lämmin autoni, niin minä otan tuon kylmän auton.
Auto huollettuna sain avaimet. Huoltoliikkeen ovi on normaalia matalampi ja siinä vielä ovipumppu, joista en ole erityisemmin koskaan pitänyt (työasia)
Minä 187 cm löin pääni aikas kovaa siihen fuckin pumppuun hedari_1 Siitä hikisenä istumaan jääkylmään autoon, sarvi otsassa. Nälkäkin oli vähän ja kun mulla on nälkä, niin hihat palaa jotenkin nopeammin. Ajoin sitä kylmää autoa n. 50m kun se sammui keskelle isoa risteystä ! Automaattivaihteinen vielä, eli siihen se jäi.
Bensa loppu, ei voi olla totta. Juoksin äkkiä takaisin, eturauhanen umpijäässä, huoltoliikkeeseen kysymään paria litraa bensaa. Sain sitä suht nopeasti ja takaisin risteykseen, missä poliisit vilkkuvalojen kanssa ihmettelemässä autoa ilman kuskia. Bensat sisään, näpit, pippeli umpijäässä jo, takaisin autoon.
Eipä tuo startannut grin_1 Mulla oli valot ja vilkut päällä siinä risteyksessä siinä odotellessa, testeriä oli käytetty niin että se vaikutti akun varaustilaan, pakkanen ja vähän jo iällä oleva akku jne. Lyhyesti nyt: Mulla on sarvi päässä, niskaan sattuu, niin kylmä kuin olla voi, hikiset ohkaset salivaatteet päällä, nälkä, bensa loppu,
akku loppu, poliisit odottaa että lähde nyt pois siitä. Ei voi hinata. Auto on Volvo S 60. Akku siinä on takana takaluukun pohjalevyjen alla, noin 5-6 ruuvin ja pultin sitomana. Takaluukussa oli tietty kaikki hevostarvikkeet, ruokasäkkineen, mitä vaimo harrastukseensa tarvitsee.
Kaapelit oli onneksi mukana. Kotiin kun pääsin, vaimo kysyi ensimmäiseksi " olikohan siellä vähän bensaa, tankkasiks ?"
Onneksi mulla oli jo huulet jäätyneet. Marssin suoraan saunaan.
Voin mää koittaa..

pienisopoapina

Kiitos, carbon. Mää luulin että mulla oli eilen hankala päivä, mutta ei se ollutkaan.

Kuulapää

Hehe, joo. Vaatii jo jääkylmiä hermoja tommonen case  :)

app

Lainaus käyttäjältä: carbon - 02.02.12 - klo:08:48
Kotiin kun pääsin, vaimo kysyi ensimmäiseksi " olikohan siellä vähän bensaa, tankkasiks ?"
Onneksi mulla oli jo huulet jäätyneet. Marssin suoraan saunaan.

Kuntosalille olen lähdössä kohta, ja aattelin katsoa vielä mitä tänne woorumille on ilmestynyt.

Autolla  reps_1.

1198S

Ei carbon pippelin jäädyttäminen haittaa väri vaan muutuu parix päiväx (kuin kypsä luumu) mut pelittää yhtälailla  peukku_1. Voi ol hyötyä värin vaihdoksesta :-X (kokemus puhuu). En viitti laitaa kuvaa voi tul ruuhkaa poikamiehen oven taa ass_1

nopea57

Joo, mitä tummempi väri, sen parempi.  :P Ei viitti yllyttää Carboonia kertomaan kuinka häntä lepyteltiin kaikkien noiden kokemusten jälkeen... innocent_1

app

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 10.02.12 - klo:08:28
Joo, mitä tummempi väri, sen parempi.  :P Ei viitti yllyttää Carboonia kertomaan kuinka häntä lepyteltiin kaikkien noiden kokemusten jälkeen... innocent_1

Äläpäs nyt! Kyllä dogumentit pitää olla (kuvien kera) toipumisen edistymisestä. Tarina kun jäi pahati keken kohdassa ... menin saunaan.

carbon

Ajattelin purkaa sydäntäni, mutta perheforum... :-[
Voin mää koittaa..

Prätkä11

Edellisestä tuli mieleeni sählyottelu, jossa vastustajan pelaaja löi heilahduslyönnillä pallon kilkkeisiini. Kun aloin näkemään kohtuullisen selvästi lähdin kotiin ja jo ovalta keroin vaimolle:
"Minulla on hyviä ja huonoja uutisia".
Keittiöstä tuli terävä kysymys: "Nooh".
"Hyvät uutiset: Se on nyt selvästi aiempaa isompi!"
"Entä huonot?"
"Jahka turvotus loppuu, niin se palaa entiselleen".

Powered by EzPortal