Olen tossa pitkään miettynyt vaihtoehtoja miten pitäis edetä näissä ratahommissa.
Mulla kun on, ainakin mulle, liian kallis org BMW radalla vapautuneesti kurvailla. Vaihtoehdot olivat myydä se (myynnissä jo) ja ostaa kunnon ratavehje ja kahvilapyörä
erikseen, tai alkaa bemua rakentaa pikkuhiljaa ? Liian kallista mulle. En ole edes mekaanikko luontaisesti, aina pitäis viedä jonnekin.
Olen nyt saanut päätökseen pitkä-aikaiset ja suht vaativat mp kouluttaja testit. Ei mitään tekemistä rata-ajon kanssa. No, on siellä ratakoe, jossa pitää suoriutua
x ajassa turvallisesti ym rata ympäri. Pidän kovasti pyörän peruskäsittelyn opettamisesta. Niissä hommissa on kovasti toisenlaiset mopot valttia.
Olen jo tänä kesänä ajanut 300km/h, Jurvan alle 1.20, Alastaron 1.30, varttimaili ei vielä mennyt alle 10s, yritän vielä, hidasajo on vielä kokonaan ajamatta.
Voin sanoa että moottoripyöräily on harrastus ja uskallan kutsua itseäni motoristiksi. BMW on nyt toiminut hienosti, kevään pikku nikottelusta päästyäni.
Se on vielä ehjä, kuten minäkin.
Täällä forumilla on ollut havaittavissa hienoa porukkaa, vauhdit ja tietotaito on noussut uskomattoman paljon. Uusia jäseniä tulee päivittäin pikkubussillinen.
Vauhdin nosto, jopa osittain pakkomielteisesti ja kilpailuhenkisesti (kuuluu lajiin) on kuitenkin kiihtyvällä tahdilla aiheuttanut kaatumisia ?
Onhan jäsenmääräkin noussut, mutta silti.
Enempää selittämättä, näistä oppineena en aio enää panostaa euroja, energiaa ym parantaakseni kierrosaikaani. En usko olevani parempi ihminen jos olisinkin nopeampi ?
Ainahan ihminen haluaa parantaa tekemisiään ja kehittyä mitä nyt sitten tekeekään. Tässä vaiheessa mulle riittää tämä taso.
Sitten uutena asiana kun tyttärelle tuli ostettua Yamaha DT, eli supermoto mopo. Eilen ekat treenit kotipihassa ja sitten pikkutiellä missä liikennettä ei ole.
Panostan nyt enemmän häneen omaa aikaani, jota on tullut tuhlattua ihan liian itsekkäästi. Kohta treenit jatkuvat.
Radalla käyn kuten ennenkin, (pyörällä mikä sattuu olemaan) ehkä pikkusen eri motivaatioilla, tytär mukana ja forumilla entiseen malliin, ties vaikka enemmän panoistais näihin ? Jarskakin tykkäis ?
Tämä nyt oli tälläinen itsemumina, mutta selkeyttää ja varmistelee asioita kun niitä julkisesti availee.....