No nää esittäytymisthredithän on aina hauskoja - saa valehdella ihan niin paljon kun ilkee.
Liekö miulla sitten mitään järkevää kirjoiteltavaa tänne muutoin, vaikea sanoa näin alkuun mutta onpahan sitten tiedossa mimmonen mies niitä muiden juttuja lueksii.
Olen jo aikuiseen ikään päässyt, 25-vuotias mies Imatralta ja etsin seuraa tositarkoituksel.... eikun sitähän minulla olikin jo. Hyvinkin myötämielinen avovaimo, joka jostain syystä jaksaa näitä minun paskoja harrasteita katella. Vaikka en oo rengastanut niin en oo kyllä sitä muille antamassa - ihan turha ees yrittää.
Ensimmäisen pyörän hankin kaudelle 2010, kotarin supermotohan tuo oli. Vissiin ihan uhosta, kaveri kun tarinoi prätkän hankkivansa niin päästin suustani "mie kanssa" ja pitihän se sitten puheiden takana seisoa kun em. kaverille srad pihaan ilmestyi. Aiemmin ei ollut tasan mitään paloa moottorivehkeisiin, B-ajokortinkin hankin vasta parinkympin huonommalla puolella. Eka kesä meni ylipäänsa päristellessä, ei siinä oikeen mitään mainittavaa taida olla.
Kaveri sai puhuttua kesällä 2011 orgin päiville motoparkiin, jossa sit älysin etten olekaan vielä "ihan" niin kova kepittäjä kun luulin.
Sytyin senverta pahasti että vaihdoin kotarin 05 rytköseen joka olikin aika peli! Kaveri sen vielä lippasikin siihen heti alkuun, aika röjö se oli kyllä valmiiksikin ja säilyi silti ihan ajettavana. Pari-kolme kertaa taisin yamahalla käydä Virtasalmella vapailla päivillä, alko jo tuntumaan omalta se vehje.
Lumien jo tultua maahan ilmoittivat if:iltä, että haluavat maksaa ton rytkösen kaadosta jokusen tonnin korvauksia - no ei muuten haitannu yhtään! Vakuutusmassit tilille, pyörä myyntiin ja uutta kattelemaan.
Erinäisten hauskojen tapahtumien kautta sain kevättalvella 2012 vastuttamattoman tarjouksen MV agustan f4:stä, vieläpä 2010 mallisesta. Sekin oli muuten melkonen peli!
En vissiin mitään huonompaakaan keksiny.
No sitten se hauska juttu:
Pitihän sillä motoparkiin päästä. Oli aikamoista, pyörä pelas kun unelma ja ajelu sujui hyvin. Polvikin alko ekaa kertaa raapia maata.
Siihen asti kunnes taisin vetäistä aikamoisen piiska-avaamisen kakkosmutkasta ja pyörä poisti kuskin highsiderina selästä. Valmista kamaahan siitä tuli, pohjola tykkäs vielä perään että ei korvata. Oli muuten TC vielä täysillä, ei se ihmeitä tee! (jos josku sattuu haluamaan ratapeliaihioksi f4:n, josta koneenposki revennyt irti, saa ottaa yhteyttä)
Itse selvisin hyvinkin vähällä, aivotärähdys tosta tuli mutta niitä on jo niin monta takana ettei enää lasketa.
Muutaman viikon pohdintojen jälkeen totesin, ettei tässä kuitenkaan ilman pyörää tule elämästä mitään, joten hommasin r6r:n, johon joku oli jo kerennyt työntää niin älyttömästi lisäkilkettä, että tuskin keksin tohon juuri mitään lisättävää palikkaa. Olen vähän taipuvainen tohon speksaamiseen jos eksyn internettiin...
No koneensuojat ostin muuten ihan heti kättelyssä, se on nimittäin aika ankeeta kattoa omaa pyörää kyljellään öljylätäkössä.
Harmi etten aiemmin tajunnut miten kusiainen voi olla noin hauska pyörä jopa kadulla! Ihan suotta on noita superbikejä tullu hommattua.
Tälle kaudelle olisi tarkoituksena saada vielä edes jokunen ratapäivä uudella pyörällä alle; tunnustella vähän mimmosia kammoja on jäänyt ja hommata vähän malttia tohon hommaan. Ja pitää se kumipuoli alaspäin. Alussahan tässä ollaan eikä oo tarkoitus ihan laakista lopettaa.
Ajelen kyllä aika paljon tielläkin, kilvellisiä pelejähän nää on aina miulla olleet ja autoa en oo ikinä omistanut.
Tulipa paljon tekstiä vähästä asiasta. Olenko nyt aivan väärässä paikassa - sitä en osaa sanoa. Kiitos ja anteeksi.
- Mikko