Mp-tuen ratapäivät 2012

Aloittaja Jukka_R, 03.02.12 - klo:11:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MJJ

Kiitos vastauksista, tulevana lauantaina varmaan on treenailemassa moni nopea sunnuntain kerhokisaan. Onko teillä käytäntö jättää lippuja ostettavaksi myös paikanpäälle?

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Mjj - 14.08.12 - klo:23:26
Kiitos vastauksista, tulevana lauantaina varmaan on treenailemassa moni nopea sunnuntain kerhokisaan. Onko teillä käytäntö jättää lippuja ostettavaksi myös paikanpäälle?

http://www.mp-tuki.fi/index.php?v=ah&s=ah
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

wbaum

Mihin aikaan Alastaron lauantaihin pitää saapua? Eka kerta mp-tuen päivillä ja alastarossa tässä siis. Saako jonkun vetämään linjaa ekoihin setteihin?

jupa771

eikös kympiltä ala kurvailu ja yleensä nopeeryhmä aloittaa,mikäli ei lippua ostettu ni kannattaa tulla ajoissa.ryhmät yleensä menny nopeet,keski ja hidas

wbaum

Lippu hommattu ja kuitattu maksetuksi. Noh, pitänee kymppiin mennessä olla paikalla jos ei jotain kokousta ole alle.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 15.08.12 - klo:21:49
Lippu hommattu ja kuitattu maksetuksi. Noh, pitänee kymppiin mennessä olla paikalla jos ei jotain kokousta ole alle.
Ajajkokous on puol kympin aikaan/jälkeen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Ilmeisesti raatoja tullu oikeen urakalla?

tonibergholm

Kyllä niitä raatoja aika tasaisella tahdilla sieltä radalta roudattiin. Sen verta hullua oli tänään meno radalla, että suosiolla lähdin himaan tokan setin jälkeen.

slowrider

nopeassa ryhmässä oli ainakin todella lepposta ajella. Omalle vauhdille oli just passeli toi ryhmäjako. Joku jutteli että ylimääräinen ajajakokous oli pidetty sillon kun olin ajamassa ja silloin ois ollu saldo 13 kaatoa. Varikkohuhulisä huomioon ottaen toi on ainakin 5 kaatoa.

murmela

Kiva oli olla pari tuntii lipulla, äksöniä riitti koko ajan.  peukku_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 18.08.12 - klo:23:10
nopeassa ryhmässä oli ainakin todella lepposta ajella. Omalle vauhdille oli just passeli toi ryhmäjako. Joku jutteli että ylimääräinen ajajakokous oli pidetty sillon kun olin ajamassa ja silloin ois ollu saldo 13 kaatoa. Varikkohuhulisä huomioon ottaen toi on ainakin 5 kaatoa.

Kokonaissaldo oli 15. Viimeisistä kahdesta kaadosta piti huolen hameväki. Sen verran oli hermo pinnassa helvetillisen selkäsäryn takia, että yritin mennä itsekin kaatamaan pyöräni viimeisellä setillä. Melkein onnistui vikassa mutkassa kun sain jalkatapinkin maahan ja etusen alta, mutta ei se vaan mennyt. Pari kierrosta myöhemmin olisin varmasti onnistunut rypemään, mutta punaliput keskeyttivät oman korteni kekoon kantamisen.

Helkatin nätti loppukesän päivä oli. Varmaan se villitsi osaltaan porukkaa yltiöpäisiin suorituksiin. Vammautumisia ei tainnut juurikaan tulla, joten plussaa se sentään. Ahvenistolla olisi tarvittu vastaavassa koheltamisessa ruumisautoja.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

19.08.12 - klo:06:35 #57 Viimeisin muokkaus: 19.08.12 - klo:06:40 käyttäjältä app
Tutun näköisiä valkoisia viivoja oli paljon radalla eilen. Enemmän kuin koskaan. Ne ovat jostain syystä suoria. Mustat useimmiten taas kaarevia.
Raaserin kanssa vuorotellen ajettiin koko päivä. Käytettyjä renkaita pois, mutta ekalla setillä R ajoi 1.22.9, vieraalla mopolla suht liukkaalla renkaalla, joka minun vauhtiani hiljensi 2.5 s. Ehkä mopon runsaat teippaukset vaikuttivat myös aerodynamiikan huononemisen ja painolisän takia tässä...  ... vaan jos ei sada, panaan taas Rapalan vaappu peliin ja haetaan isoa kalaa (en suosittele ohittamaan ulkokautta minua tänään  stoppie_gif

katsoin Jukka_R:n viimeistä settiä murmelan kanssa katsomon ylähyllyltä. Siinä ei ollu yhtään aivan puhdasta kierrosta, vaan ohitettavia tais olla ainakin yksi jokaisella. Tosin en nähnyt ensimmäistä. Eläinten ystävänä minä siellä poroja olin bongailemassa. Sattui vaan puhelin mukaan, ja aikoja otin aikani kuluksi mustalle mopolle. meni 1.25:n pintaa useampikin vielä siinä 18.00 setisä. Kyllä saan tänään ennätystahtia painella, jos meinaan imua hyödyntää yhdenkin kierroksen.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 19.08.12 - klo:06:35
Eläinten ystävänä minä siellä poroja olin bongailemassa. Sattui vaan puhelin mukaan, ja aikoja otin aikani kuluksi mustalle mopolle. meni 1.25:n pintaa useampikin vielä siinä 18.00 setisä. Kyllä saan tänään ennätystahtia painella, jos meinaan imua hyödyntää yhdenkin kierroksen.

Ei siellä puhtaita ollut, mutta toisaalta jänikset tuovat ajamiseen fiilistä ja kun vitutti niin paljon ettei ollut väliä vaikka pyörän paskaksi pistäisin, niin kulkupuoli kasvoi. Nyt oli nopeissa mutkissa 15 km/h enemmän vauhtia kuin aikaisemmin ja pääsuorallakin pääsin vajaat 10 km/h nopeammin. 1:24 olisi rikkoutunut jos ei olisi tarvinnut ohitella, toisaalta taas ilman jäniksiä olisin junnannut sekuntia paria hitaampia, joten parempi noin. Jossittelut jossitteluja ja kello kertoo totuuden. Kyllä tuosta Wehnän tuunaamasta alustasta on iloa. Jarrut voi jättää selvästi pidemmälle kuin vanhalla kiikkulaudalla. Sopivan kisaraivon sattuessa ensi kaudella 1:23 alkuinen voi olla jopa mahdollinen. Tälle kaudelle 1:24 olisi haaveissa, tänään sitä ei kuitenkaan ajeta, Esteri piti siitä huolen.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 19.08.12 - klo:01:06
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 18.08.12 - klo:23:10
nopeassa ryhmässä oli ainakin todella lepposta ajella. Omalle vauhdille oli just passeli toi ryhmäjako. Joku jutteli että ylimääräinen ajajakokous oli pidetty sillon kun olin ajamassa ja silloin ois ollu saldo 13 kaatoa. Varikkohuhulisä huomioon ottaen toi on ainakin 5 kaatoa.

Kokonaissaldo oli 15. Viimeisistä kahdesta kaadosta piti huolen hameväki. Sen verran oli hermo pinnassa helvetillisen selkäsäryn takia, että yritin mennä itsekin kaatamaan pyöräni viimeisellä setillä. Melkein onnistui vikassa mutkassa kun sain jalkatapinkin maahan ja etusen alta, mutta ei se vaan mennyt. Pari kierrosta myöhemmin olisin varmasti onnistunut rypemään, mutta punaliput keskeyttivät oman korteni kekoon kantamisen.

Helkatin nätti loppukesän päivä oli. Varmaan se villitsi osaltaan porukkaa yltiöpäisiin suorituksiin. Vammautumisia ei tainnut juurikaan tulla, joten plussaa se sentään. Ahvenistolla olisi tarvittu vastaavassa koheltamisessa ruumisautoja.

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 19.08.12 - klo:00:53
Tavoite oli joko oma ennätys tai mopo silmälleen.

Alfauroksen tavoitteet kirvoitti ratailijat yltiöpäisiin suorituksiin ja hanskat loppui kesken?

Powered by EzPortal