Yksityisviestit

Aloittaja Jukka_R, 04.09.12 - klo:16:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jukka_R

Jos saisi sellaisen nappulan mistä voi napsaista yksityisviestit pois. Aivan liian paljon tulee viestejä joista sitten seuraa palautetta, että laitoin sinulle viestin ja en ole saanut vastausta jne. Syystä tahi toisesta tykkään asioida ihmisten kanssa. Minulle ei sano mitään jos joku tulee esittelemään itsensä tyyliin: "Hei, mä oon Oravakukkuupuussamärkäperse" ja tilasin renkaan tai kysyin onko Alastarolla samat lait voimassa kuin Ahvenistolla ei.

Ymmärrän kyllä, että osa ihmisistä haluaa ehdoin tahdoin säilyttää anonymiteettinsä. Mutta oikeasti ihmetyttää jos 40-50 vuotiaat ihmiset tulevat esittäytymäänkin "Moi, mä olen Tarzan".

Helpottaisi siis jossain määrin jos kaikki mahdolliset kysymykset esitettäisiin omalla nimellä ja sähköpostiini joka näissä mopoasioissa on jukka.relander(ät)pp.inet.fi. Jos syystä tahi toisesta ei halua/uskalla/osaa kysyä oikealla nimellään tai osaa käyttää sähköpostia, niin...

Jos täällä on namiska mistä saa vakioallekirjoituksen, niin voin siihen sitten laittaa nuo yhteystietoni niin ei tarvitse privaviestejä laitella.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

tonibergholm

04.09.12 - klo:16:31 #1 Viimeisin muokkaus: 04.09.12 - klo:16:33 käyttäjältä tonibergholm

Jukka_R

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Powered by EzPortal