Uusimmat

27 Vieraat, 0 Käyttäjiä

SBK 2012

Aloittaja Turder, 03.02.12 - klo:16:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Turder

Max Biaggi twitterissä:
Testing in Aragon done.I tested a New engine and so far everything it's ok.I'll use it In Monza only.We improved the lap time but Sykes flys.

Today test Kawa was very fast,Good job!Tomorrow we'll try to make better. Hope condition stay the same


Joko Max aloitti hermopelin vai olisiko heavy industries saanut pyörää vieläkin paremmaksi? confused_thinking

jarska

Mikähän sille Kawalle on tullunna kun noin lujaa menee. innocent_1

VilleR

Never Heard

Turder

#33
Tuosta linkistä voi seurata Imolan viikonlopun tuloksia: http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SBK&p_Anno=2012&p_Round=ITA1

Mukava nähdä taas Hopper mukana. Pysyisi nyt ehjänä edes jonkin aikaa.

Turder

Nyt kun on kauden ensimmäinen Euroopassa ajettava kisa ja Superstock1000-sarja alkaa, on se samalla myös 1199 Panigalen kv-debyytti. Mielenkiintoista nähdä miten liikkuu, nyt harjoituksissa oli jo pari pyörää kärkisijoilla.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Turder - 30.03.12 - klo:22:12
Nyt kun on kauden ensimmäinen Euroopassa ajettava kisa ja Superstock1000-sarja alkaa, on se samalla myös 1199 Panigalen kv-debyytti. Mielenkiintoista nähdä miten liikkuu, nyt harjoituksissa oli jo pari pyörää kärkisijoilla.
Iha ok vauhti näyttää olevan...

Imola - SUPERSTOCK 1000 - Qualifying 1
1. Markus Reiterberger (Team Alpha Racing) BMW S1000 RR 1'51.242
2. Eddi La Marra (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale 1'51.648
3. Lorenzo Baroni (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 1'51.823
4. Lorenzo Savadori (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale 1'51.837

Imola - SUPERBIKE - Qualifying 1
1. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 1'48.146
2. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1'48.176
3. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1'48.246
4. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'48.247
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Teemu Tanila

Sykes Imolassa paalulle:

http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_Round=ITA1&p_Anno=2012&p_Manifestazione=02&p_Gara=01&p_Sessione=Q6A&p_Stampa=RIE

Nyt on kyllä löytänyt Tom Sykes harmonian 10R:n kanssa, puolen sekan ero seuraavaan...  bowdown_1

Teemu

Turder

Eurosport muuten näyttää Superpolen huomenna ennen ensimmäistä lähtöä. Näyttäisi kakkoslähtö olevan jälkilähetys confused_thinking

Itse odottelin Johnny Realta parempaa tulosta, toki kisat vielä ajamatta. Oli viime vuonna kovassa iskussa Imolassa ja nytkin piti olla kaiken tiptop.

Sykesille rispektiä, viime syksynä näytti jopa hankalalta tallipaikan suhteen kun Paul Bird laittoi hanskat tiskiin SBK:n osalta ja olisiko ne huumesalakuljetukset olleet päätöksen taustalla, mene ja tiedä. Olisi ollut vääryys jos Sykesilta olisi ollut väliinputoaja ja jäänyt ilman ajopaikkaa. Eikö lie uusin 10R pitkälti Sykesin testaama ja kehittelemä, nyt on hyvä korjata satoa.

Mielenkiintoista nähdä miten Sykes saa siirrettyä vauhdin kisapituudelle, viime kaudella varsinkin hiipui aina kisassa useimmiten rengasongelmiin.

jarska

Kylläpä sanoit Teemu osuvasti, Tomppa löytänyt harmonian...totta ja ihan tässä vihreä sydän meinaa pakahtua. :-* :D
Tulee jännät kisat... beer_2

carbon

Jäin miettimään noita aikoja ihan uteliaisuudesta. Stock 1.51..., Suberbike 1.48.
Ensinnäkin onkohan se niin että vähän paremmat kuskit pääsevät suberbikeen ? Mikähän mahtais olla MotoGp pyörän aika, 1.45?
Siellä taas on kaikki maailman valikoituneet kuskit ?
Mitä jos esim Stoner ajaisi kaikilla pyörillä, samoissa olosuhteissa, parhailla renkailla, jne, niin kuinkahan nuo ajat olis noinkin pitkällä radalla ?
Voin mää koittaa..

Juha_K

#40
Ihme ettei Rea telonut itseään pahemmin. Veti meinaan aika korkealta ja kovaa :D

On makean näköistä kun noi vetää siitä nyppylän yli ja sen jälkeen on nopea vasuri, jossa mennään kakspyörä luisussa respekt_1

Paskalaatuinen kuva, jonka kaappasin videosta
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: carbon - 31.03.12 - klo:18:29
Jäin miettimään noita aikoja ihan uteliaisuudesta. Stock 1.51..., Suberbike 1.48.
Ensinnäkin onkohan se niin että vähän paremmat kuskit pääsevät suberbikeen ? Mikähän mahtais olla MotoGp pyörän aika, 1.45?
Siellä taas on kaikki maailman valikoituneet kuskit ?
Mitä jos esim Stoner ajaisi kaikilla pyörillä, samoissa olosuhteissa, parhailla renkailla, jne, niin kuinkahan nuo ajat olis noinkin pitkällä radalla ?

Stockissa aika kireet säännöt. Vakiokattila sisuskaluineen, jäähdytyksineen jne. Kitti-ECU saa olla. Keula pitää olla vakio ulospäin jne. Eli siis liki kaupan vehkeet.

Panigale muuten paalulle...

murmela

Imola - SUPERSTOCK 1000 - Qualifying 2
1. Eddi La Marra (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale 1'50.403
2. Markus Reiterberger (Team Alpha Racing) BMW S1000 RR 1'50.734
3. Lorenzo Baroni (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 1'50.743
4. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 1'50.819

Imola - SUPERBIKE - Superpole 3
1. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1'46.748
2. Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 1'47.221
3. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 1'47.423
4. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'47.458
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Eikös stock luokat käytä DOT renkaita ja vieläkö Supereissa on käytössä aika-ajorenkaat?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

rranta

tuolta youtubelta kannattaa käyä väijymäsä bikerbloke102 videoita. Siellä on hyviä haastattelupätkiä ym aiheeseen liittyvää. Jännää kisapäivää kaikille!