Lainaus käyttäjältä: marko_ - 29.07.13 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: app - 29.07.13 - klo:08:08
Dunlopin uus 9854 on kuulemma (en ole kokeillut, mutta Marko_ petras reippaasti just viikonloppuna sillä kemoran enkkaansa, ja kehui, että on yhtä pitävä kun 4902) pitävämpi, kun vanhat -54 mallit, ja se on ainakin sellainen varma valinta. Muuten ei oikeen taida Dunlopilta löytyä sellaista harjotteluun paremmin sopivaa "välimallia"
Mä laittaisin 9854:n.
Mun mielestä 9854 pitää yhtähyvin kun 4902, jos ei jopa paremmin noin kuumalla mitä lauantaina oli(HELLE +30).
"Mikko.K" vois kans antaa mielipidettä asiaan kun on käsittääkseni molemmilla renkailla ajanut. 
Viikonpäästä Alastarolla testaan 2013 paiston 9055 rengasta. Lauantain ajan 9854 ja sunnuntaina alle käytetty 9055.
Sitten näkee miten se mulla kestää Alastarossa.
Mulle väitettiin että UUSI 9055 kestää myös kemorassa harrastelijalla päivän. Varmaa tietoa ei siis ole.
Vastaillaan tänne, mutta alkuun sellainen varoitus, että noi mun käyttämät renkaat on ollu lähempänä roskista kuin puolikuntoista jo alle laitettaessa pois
lukien app:lta kerhokisaan ostettu 4902.
Toi 4902 on pehmein, millä pystyn ajamaan merkit pois ja vielä kymmenen kierrosta päälle, ilman että se repeää. Tästä pehmeemmät
alkaa repeilemään siinä vaiheessa kun merkit alkaa häipymään. Treenikumiksi kuluu liian äkkiä... Pitoa on jopa puoliksi ajetulla renkaalla
sen verran hyvin, ettei sitä mun taidoilla juurikaan hyödynnetä.
8854 on ollu hieno rengas, kunhan keli on mielellään alle 25 astetta eikä aurinko paista ihan juhannuksen malliin radan pintaan. Tämän jälkeen alkaa käymään turhan äkkipikaiseksi.
Oon tiputtanu 8854:lla lopun lähestyessä paineet jopa 1,3bar tuntumaan ja silloin se ei lähde luistelemaan ihan niin pikaisesti.
7712 ja paisto oli -10. Rengas piti kuin liimattu sellasella +25 asteen kelillä. Ajoin sen isosti loppuun asti ja seuraava samanlainen, mutta -12 paisto alle
ja vaikka samat numerot oli kyljessä, niin se rengas oli todella syvältä. Tosin ei sitten mitään tietoa kauan se yksilö oli ottanut aurinkoa.
Yhteenvetona ostaisin uutena 8854 niin kisa kuin treenirenkaaksi. Kuumalla sitten käytettyä softia alle... tosin softit katoaa sitä vauhtia, että ainakaan treeneihin ei viitsi ostaa edes tota
4902 rengasta. Dunlopit kuluu mulla yleisesti ottaen tosi nätisti, tosin on tuota mopon potentiaaliakin käyttämättä vielä noin 3-4 sekuntia Kemoralla.
Näistä ihan uusista seoksista en sitten osaa sanoa yhtään mitään.. Pitää kattella jos kisakuskeilla ois jotain myytäväksi asti.