Uusimmat

15 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Dunlop renkaat

Aloittaja jarska, 03.05.12 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 19.06.13 - klo:21:51
Lainaus käyttäjältä: Wper - 19.06.13 - klo:21:39
siinä raadille pähkäiltäväksi dunlopin etunen. otin käyttöön uutena ja nyt on ajettu 7päivää tuolla samalla. tuo aaltomainen kuvio vaikuttas jollain lailla oudolta? vai mitä ootte mieltä. seos on 6813 ja paisto 2011. Paineet on ollu lämppäreissä mitattuna 2.35

2.4 - 2.5 (vai jopa 2.6?) tais olla toimiva paine noille 2011 alkaen.

2012 paine on varmasti 2.6. Olisko edellisen vuoden ollut eri?
Nosta ainakin 2.5:een, niin on riittävän lähellä totuutta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 19.06.13 - klo:23:06
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 19.06.13 - klo:21:51
Lainaus käyttäjältä: Wper - 19.06.13 - klo:21:39
siinä raadille pähkäiltäväksi dunlopin etunen. otin käyttöön uutena ja nyt on ajettu 7päivää tuolla samalla. tuo aaltomainen kuvio vaikuttas jollain lailla oudolta? vai mitä ootte mieltä. seos on 6813 ja paisto 2011. Paineet on ollu lämppäreissä mitattuna 2.35

2.4 - 2.5 (vai jopa 2.6?) tais olla toimiva paine noille 2011 alkaen.

2012 paine on varmasti 2.6. Olisko edellisen vuoden ollut eri?
Nosta ainakin 2.5:een, niin on riittävän lähellä totuutta.

Oon ajanut ainakin -09 ja -10 paistoilla myös tuolla 2,5bar paineella. Tod. näk. myös -08. Toimii kyllä pienemmälläkin paineella, mutta mopo ei käänny kunnolla. Pirellin etunen toimii sit tuolla 2,3 huitteilla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: app - 19.06.13 - klo:23:06
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 19.06.13 - klo:21:51
Lainaus käyttäjältä: Wper - 19.06.13 - klo:21:39
siinä raadille pähkäiltäväksi dunlopin etunen. otin käyttöön uutena ja nyt on ajettu 7päivää tuolla samalla. tuo aaltomainen kuvio vaikuttas jollain lailla oudolta? vai mitä ootte mieltä. seos on 6813 ja paisto 2011. Paineet on ollu lämppäreissä mitattuna 2.35

2.4 - 2.5 (vai jopa 2.6?) tais olla toimiva paine noille 2011 alkaen.

2012 paine on varmasti 2.6. Olisko edellisen vuoden ollut eri?
Nosta ainakin 2.5:een, niin on riittävän lähellä totuutta.

Juu näin taitaa olla. Mieleen tuli Scandinavian openit 2011 kun monet ihmetteli kuvan mukaista etusen kulumista. Myöhemmin sitten kauden aikana todettiin tuo paineen nosto toimivaksi renkaan kulumiseen.

timppa

Rengas on GP-racer M. Onko tää repeemä nyt mistä johtuva: kuski, paine, lämpö?
Ratana ahvenisto, yli 40c radan pinta, paine ajosta 1,5.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: timppa - 26.07.13 - klo:17:25
Rengas on GP-racer M. Onko tää repeemä nyt mistä johtuva: kuski, paine, lämpö?
Ratana ahvenisto, yli 40c radan pinta, paine ajosta 1,5.

Mistä toi ura tulee? swingissä joku kiinnikepultti koholla tms ja ottaa siihen? Varsin outo jälki

raukkis

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.07.13 - klo:19:19
Lainaus käyttäjältä: timppa - 26.07.13 - klo:17:25
Rengas on GP-racer M. Onko tää repeemä nyt mistä johtuva: kuski, paine, lämpö?
Ratana ahvenisto, yli 40c radan pinta, paine ajosta 1,5.

Mistä toi ura tulee? swingissä joku kiinnikepultti koholla tms ja ottaa siihen? Varsin outo jälki

Joku seos raja se on.

timppa

Tota uraa mäkin ihmettelin. Ei ota mikään kiinni. Siinä on ihan selkee pykälä koko renkaan matkalta. Noh, huomenna alastaroon taas kokeilemaan miltä alkaa näyttää.


muoks. tossa toinen kuva.

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.07.13 - klo:19:19
Lainaus käyttäjältä: timppa - 26.07.13 - klo:17:25
Rengas on GP-racer M. Onko tää repeemä nyt mistä johtuva: kuski, paine, lämpö?
Ratana ahvenisto, yli 40c radan pinta, paine ajosta 1,5.

Mistä toi ura tulee? swingissä joku kiinnikepultti koholla tms ja ottaa siihen? Varsin outo jälki

Oiskohan vaan eri seoksien sauma?

Itse ongelmaan veikkaisin ett liikaa painetta ja vakiotakaiskari jossa liikaa riparia jota ei välttis edes saa säädettyä tarpeeks löysälle eli siin vaihees vaatii shimmaamista tai tarviketakaiskaria.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

timppa

#53
Pyörä on r6r, takaiskarissa racetechin gold valve + rebound separator valve ja on Motovillen ohjeistamissa säädöissä. Täytyy huomenna koittaa pienemmällä paineella. Ja myöskin tolla paluun säädöllä.

edit. seoksien sauma... voi olla. Mutta silti siitä lähti kynnen kokosia palasia irti. Ei vaan näy tossa kännykameran kuvassa kunnolla. Toi paine taitaa olla se suurin syy.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.07.13 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.07.13 - klo:19:19
Lainaus käyttäjältä: timppa - 26.07.13 - klo:17:25
Rengas on GP-racer M. Onko tää repeemä nyt mistä johtuva: kuski, paine, lämpö?
Ratana ahvenisto, yli 40c radan pinta, paine ajosta 1,5.

Mistä toi ura tulee? swingissä joku kiinnikepultti koholla tms ja ottaa siihen? Varsin outo jälki

Oiskohan vaan eri seoksien sauma?
Siitä on vissiin kyse ja on ihan normaalia.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

slowrider

eli kummallakin seoksella repeää samalla lailla?

murmela

Lainaus käyttäjältä: timppa - 26.07.13 - klo:20:11
siitä lähti kynnen kokosia palasia irti
Tyypillinen seuraus liiasta paineesta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

timppa

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.07.13 - klo:20:41
Lainaus käyttäjältä: timppa - 26.07.13 - klo:20:11
siitä lähti kynnen kokosia palasia irti
Tyypillinen seuraus liiasta paineesta.

Kiitos tiedosta. Mä koitan huomenna pikkusen pienemmällä.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: timppa - 26.07.13 - klo:20:49
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.07.13 - klo:20:41
Lainaus käyttäjältä: timppa - 26.07.13 - klo:20:11
siitä lähti kynnen kokosia palasia irti
Tyypillinen seuraus liiasta paineesta.

Kiitos tiedosta. Mä koitan huomenna pikkusen pienemmällä.

lämppäreissä 1.4-1.45 on mulla toiminut hyvin dunloppien kanssa. Paremmin tietävät jopa kehuneet et hyvin kuluneet/kestäneet. Mielummin vähän alle kun liikaa

timppa

No höh. 30 kierrosta alastarossa. Kokeilin paineita välillä 1,3-1,5. Samoin paluun säätöä.
Ton raidan kohdalla on ihan selkee kohouma renkaassa...  :o