Dunlop renkaat

Aloittaja jarska, 03.05.12 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.02.14 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: tomik - 09.02.14 - klo:10:05
Taitaa olla mennyttä aikaa noiden pitkien numerosarjojen opettelu:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/KR106_KR108.jsp

Ja toisilta tuo pitkien koodien muistamisongelma poistuu seuraavan 3-7 vuoden aikana. :D

Vallankin kun noi 54-loppuiset takaset tuntuis kestävän ja kestävän. Isältä pojan pojalle rengas. Syksyllä ostin niitä kasalle tarpeeks, nin ei heti lopu.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.02.14 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: tomik - 09.02.14 - klo:10:05
Taitaa olla mennyttä aikaa noiden pitkien numerosarjojen opettelu:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/KR106_KR108.jsp

Ja toisilta tuo pitkien koodien muistamisongelma poistuu seuraavan 3-7 vuoden aikana. :D

Et kai sentään ylivuotisia talvehtineita keräile radalta :D ???
Uskon että ens kesä on vimonen kun mennään tolla koodiviidakolla, kun
wanhat hyvät yksinkertasesti loppuu kesken.


TommoKe

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.02.14 - klo:19:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.02.14 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: tomik - 09.02.14 - klo:10:05
Taitaa olla mennyttä aikaa noiden pitkien numerosarjojen opettelu:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/KR106_KR108.jsp

Ja toisilta tuo pitkien koodien muistamisongelma poistuu seuraavan 3-7 vuoden aikana. :D

Et kai sentään ylivuotisia talvehtineita keräile radalta :D ???
Uskon että ens kesä on vimonen kun mennään tolla koodiviidakolla, kun
wanhat hyvät yksinkertasesti loppuu kesken.

Ulkomailla tuntus olevan vielä hyvin kaupan, kun googgeltaa tovin.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.02.14 - klo:19:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.02.14 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: tomik - 09.02.14 - klo:10:05
Taitaa olla mennyttä aikaa noiden pitkien numerosarjojen opettelu:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/KR106_KR108.jsp

Ja toisilta tuo pitkien koodien muistamisongelma poistuu seuraavan 3-7 vuoden aikana. :D

Et kai sentään ylivuotisia talvehtineita keräile radalta :D ???
On sellasella botnian rengaskasasta kaivetulla menty vakiolla k7 kilogixerillä 28 alkusia Alastarossa joskus. Riitti siihen vauhtiin ihan kivasti. :)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.02.14 - klo:21:02
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.02.14 - klo:19:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.02.14 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: tomik - 09.02.14 - klo:10:05
Taitaa olla mennyttä aikaa noiden pitkien numerosarjojen opettelu:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/KR106_KR108.jsp

Ja toisilta tuo pitkien koodien muistamisongelma poistuu seuraavan 3-7 vuoden aikana. :D

Et kai sentään ylivuotisia talvehtineita keräile radalta :D ???
On sellasella botnian rengaskasasta kaivetulla menty vakiolla k7 kilogixerillä 28 alkusia Alastarossa joskus. Riitti siihen vauhtiin ihan kivasti. :)

Voin lahjoittaa sulle ens kesänä arkistoista vuoden -07 Dunlop 7490V (tai joku vastaava) seoksella olevan ESA-renkaan. Menee kaks kaseja vaikka Motoparkissa.

Aiheeseen. Kemoralle lähtee kokeiluun Dunlop 343 eteen ja taakse 9854. Jos keli ei ihan kauhian trooppiseksi mene, niin vahva tuntuma on, että mopo menee kiltimmin avauksissa kuin noilla pehmeillä mitä siellä on tullut tähän mennessä tuhottua. Alastaroon ja ja Motoparkkiin sit pehmeämpää, jos vielä on varaa valita.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.02.14 - klo:21:12
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.02.14 - klo:21:02
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 09.02.14 - klo:19:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.02.14 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: tomik - 09.02.14 - klo:10:05
Taitaa olla mennyttä aikaa noiden pitkien numerosarjojen opettelu:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/KR106_KR108.jsp

Ja toisilta tuo pitkien koodien muistamisongelma poistuu seuraavan 3-7 vuoden aikana. :D

Et kai sentään ylivuotisia talvehtineita keräile radalta :D ???
On sellasella botnian rengaskasasta kaivetulla menty vakiolla k7 kilogixerillä 28 alkusia Alastarossa joskus. Riitti siihen vauhtiin ihan kivasti. :)

Voin lahjoittaa sulle ens kesänä arkistoista vuoden -07 Dunlop 7490V (tai joku vastaava) seoksella olevan ESA-renkaan. Menee kaks kaseja vaikka Motoparkissa.


Pitääpä pitää mielessä jos hätä iskee käteen. Kai tollasellakin pärjää kun ens kesänä ajellaan kuitenkin tyttöjen mopolla. Varastossa onkin tällä hetkellä vaan Pirelliä ja siltakivee, joten Dunlopitkin kelpaa. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

Vaikka onkin dunloppi topicci niin suosittelen lämpimästi kusiaiselle Pirellin 180/60 takanakkia. Ei jää semmosia chicken stripejä reunoille niinkuin 190/55 renkailla.

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 10.02.14 - klo:09:30
Vaikka onkin dunloppi topicci niin suosittelen lämpimästi kusiaiselle Pirellin 180/60 takanakkia. Ei jää semmosia chicken stripejä reunoille niinkuin 190/55 renkailla.

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk
Rahamiehet ajaa millä haluaa, meikäläinen persaukisena ajaa niillä mitä sattuu millonkin ilmaseks/halvalla saamaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

raukkis

Hitostako sitä nyt tietää kumpaa seosta ottaa 4 vai 5. Ajatuksena oli tilata 8854 seosta med/hard mutta eihän noista ny kumpikaan oo sitä..kai

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_D212_GP_Pro.jsp

Juha_K

05.03.14 - klo:18:55 #99 Viimeisin muokkaus: 05.03.14 - klo:19:03 käyttäjältä Juha_K
Minne Dunlopin renkaiden valmistus siirtyy sen jälkeen kun Englannin tehdas suljetaan toukokuun kieppeillä?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Jaria

Suht painajaismaista saada toi d212 takanakki r1:sen vanteelle O_O Onko muilla ollu ongelmia? Muutamia renkaita oon vaihdellu ja kaikki menny ihan hyvin, mutta tuo vaatii jo jotain taikatemppuja  withstupid_1

marko_

Lainaus käyttäjältä: Jaria - 01.05.14 - klo:21:05
Suht painajaismaista saada toi d212 takanakki r1:sen vanteelle O_O Onko muilla ollu ongelmia? Muutamia renkaita oon vaihdellu ja kaikki menny ihan hyvin, mutta tuo vaatii jo jotain taikatemppuja  withstupid_1

Lämmitä lämppärillä se rengas niin helpottaa..

Jaria

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 01.05.14 - klo:21:36
Lainaus käyttäjältä: Jaria - 01.05.14 - klo:21:05
Suht painajaismaista saada toi d212 takanakki r1:sen vanteelle O_O Onko muilla ollu ongelmia? Muutamia renkaita oon vaihdellu ja kaikki menny ihan hyvin, mutta tuo vaatii jo jotain taikatemppuja  withstupid_1

Lämmitä lämppärillä se rengas niin helpottaa..

Hyvä idea - testailen huomenna ja ilmotan miten käy...

slowrider

Samaa manasin kun väänsin sateisia alle. Ei oo helppoa kylmänä

rranta

Pirellin ja Metzelerin asennusohjekkin kuuluu +20astetta tai yli olikohan jokusen tunnin peräti. Kannattaa ottaa huomioon ku nuo kelit ei vielä oikein helli ratailijoita. Tuo Dunlopin runkorakenne on tosi jäykkä joten kylmänä todella vaikea laitettava vanteelle. Eikä välttämättä paineellakaan kovin helposti pomppaa vanteelle oikein. Se lämppäreillä lämmittäminen varmasti auttaa jos renkaat on ns varastolämmössä. Ei kannata väkisin vääntää.

Powered by EzPortal