Uusimmat

8 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Dunlop renkaat

Aloittaja jarska, 03.05.12 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

T1mppa

Kylläpä D211 GP Racerin sliksi toimi hyvin takarenkaana!
Lämmin keli (22-24 c Alastaron varikon mittarin mukaan) ja arska paisto.
Medium ja 80c lämppäripaineet 1,40.

1:27 molemmin puolin aikoja. Eipä ole pahaa sanottavaa tuosta rinkulasta.
http://thebikestig.com.au/wp-content/uploads/dunlop-D212-GP-Pro-bike-stig-2.png

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Ja tänään Alastarossa (lämppärit +90 ja lämppäripaine 1.4, kierrosajat 1:26-27) asfaltin lämpö oli keskipäivällä karvan vajaa +50. Hieman liian kuuma MS3:selle, mutta toimi ok. MS2 ois toiminu paremmin, mut en ehtiny vaihtaa alle. Tosin, heti kun aurinko hieman laski, ja asfaltti kylmeni muutaman asteen, niin oli ihan selkee MS3:sen keli.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

^Mulla oli MS2 nakki, piti hyvin ja kului nätisti. Muutenkin meni kauden aloitus postiivisesti kun enkka parani pari sekkaa ja paras oli nyt 1:25.7. Kannatti modata istuinta. :D 
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

#335
Arvonnan tulos/ MS2nen parin setin jälkeen, Alastaro, rata +30, vauhti 26-25.
Edit: +90 lämppäripaine noin 1.38 bar, vanne ei ollut vielä lämmin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Tän päivän arpajaisen voittaja: Neljä settiä alastarossa (26-26-26-25) ajettu MS4nen. +90 lämppäripaine 1.4 bar. Rata +25. Ilma kylmä kostee nihkee shaisse.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.07.17 - klo:00:22
Uijuij! Pitäiskö sunnuntaina pistää MS0:aa (supersoft) taakse?
https://www.yr.no/place/Finland/Western_Finland/Virttaa/hour_by_hour_detailed.html?spr=eng
Meniskö vähän hukkaan kun kovempienkaan seosten pitoo ei pysty hyödyntämään?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 15.07.17 - klo:10:42
Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.07.17 - klo:00:22
Uijuij! Pitäiskö sunnuntaina pistää MS0:aa (supersoft) taakse?
https://www.yr.no/place/Finland/Western_Finland/Virttaa/hour_by_hour_detailed.html?spr=eng
Meniskö vähän hukkaan kun kovempienkaan seosten pitoo ei pysty hyödyntämään?
Voihan se olla että teknisesti ottaen juu. Mut sit taas Fiilis vois olla jibii_gif nii se riittää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mattirk

Täällähän kaikki on niin helewetin nopeita ja muutenkin guruja, niin hitaana ja huonona keskiryhmäläisenä sotken teidän kommentteja. Tälle kesälle takana 6 päivää Alastaroa, ei mitään raivolla aamusta iltaan ja täys 20min settejä vaan semmoisia paskakuntoisen harrastajan köröttelyjä 1.32 ja siitä ylöspäin vauhdeilla, aina eri linjaa ja vauhtia.

Edessä ollut MS2 9813 ja takana MS4 H886. Aiemmin ajelin Supercorsa SP:llä ja hitto näähän kestää paremmin, Pirellin takasen sai laittaa kiertoon 4 päivän jälkeen. Ja jos nämä voi vielä ajaa suht loppuun niin tämmöiselle tavalliselle jännittäjälle riittää tätä menoa 1 etunen ja 2 takasta koko kesäksi ja vielä voi käydä touringilla Norjassa. Eli nämä taitaa sopia myös meille heikommin lahjakkaille. Ei nuo nyt minun silmiin kovin vituilleen ole kuluneet edes.

Nitrous

^Juu kyllä nuo Dunlopit keskiryhmän vauhdissa alkaa olemaan semmosia isältä pojalle renkaita kun niillä ajaa B:n kisavauhtejakin sen 3-4 päivää (140-180kierrosta) ilman ongelmia.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Knaku

Lainaus käyttäjältä: Mattirk - 16.07.17 - klo:23:56


Edessä ollut MS2 9813 ja takana MS4 H886. Aiemmin ajelin Supercorsa SP:llä ja hitto näähän kestää paremmin, Pirellin takasen sai laittaa kiertoon 4 päivän jälkeen. 

Mikä Dunlop toi on? GP PRO D212 vai 211 ? Vai jotain muuta... Jos vaikka innostuis vaihtamaan SP:stä pois.  airrev_1

Mattirk

Juu siis D212 GP Pro Racea, mulla nyt nuo seokset ollut alla.

okvp

Hyvin kestää Dunlop:t, kunhan varoo kylmärepeämää. Tonnisella on kylmänä päivänä keskinopean vauhdeilla helppo repiä nuo, jos ei ole tarkka paineiden ja lämppäreiden kanssa. Kylmällä kannattanee aloittaa hieman alhaisemmista paineista, jotta koko rengas lämpenisi eikä pelkästään pinta ja lisätä painetta sitten tarvittaessa sen mukaan miltä pinta näyttää. Kylmärevennyt rengas kuluu todella nopeasti repeämän kohdalta, eikä edes renkaan kääntäminen auta, itse sain tehtyä yhdestä MS4 GP PRO D212 Dunlop:sta ovaaliratarenkaan keväällä, toisella puolen on pintaa millejä, kun taas revennyt puoli on kului runkoon asti, vaikka käänsin sen vähemmän kuluvalle puolelle.