Dunlop renkaat

Aloittaja jarska, 03.05.12 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mattirk - 01.06.18 - klo:01:47
Sunnuntaina Alastaroon, huomenna tarttee vissii vaihtaa kumeja. Kumpi taakse, D213 MS2 vai MS4? Lämpöstä pitäs vissii olla niin oiskohan se kakkosen paikka? Ei sinänsä että mun vauhdeilla sillä olisi mitään väliä...
Kakkosella meinasin lähtee liikenteeseen. Kolmonen ja nelonenkin löytyy jos tuo ei toimi.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 01.06.18 - klo:08:02
Lainaus käyttäjältä: Mattirk - 01.06.18 - klo:01:47
Sunnuntaina Alastaroon, huomenna tarttee vissii vaihtaa kumeja. Kumpi taakse, D213 MS2 vai MS4? Lämpöstä pitäs vissii olla niin oiskohan se kakkosen paikka? Ei sinänsä että mun vauhdeilla sillä olisi mitään väliä...
Kakkosella meinasin lähtee liikenteeseen. Kolmonen ja nelonenkin löytyy jos tuo ei toimi.
Hellekelillä näyttäs kakkonen toimivan hyvin n. 1,35bar paineella. Yli 140 kierrosta muuten tuolla takasella jo alla. 200 mennee rikki heittämällä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

santerik

Mistäs tässä kohtaa löytyy halvimmat Dunlopit?

Itteä kiinnostaa lähinnä 205 leveät MS3 ja MS4, GP503:sta nuo irtoaa hintoihin 229 ja 269. Onko joku bongannut huokeammalla?

murmela

MS5:nen toimi +40(?) radanpinnalla 1.0bar lämppäri(+90)paineella.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

okvp

Mikä olisi toimiva seos eteen Alastaroon GP Pro D213 MS1, MS2 vai Ms3?

Edellinen d212 MS2 9813 repi hieman oikeaa kylkeä sekä vanhalla että uudella asfaltilla ja alkaa olla merkeissään. Keula on vakio huollettu R1 -08 ja kierrosajat n. 1,28-30.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: okvp - 02.06.18 - klo:21:43
Mikä olisi toimiva seos eteen Alastaroon GP Pro D213 MS1, MS2 vai Ms3?

Edellinen d212 MS2 9813 repi hieman oikeaa kylkeä sekä vanhalla että uudella asfaltilla ja alkaa olla merkeissään. Keula on vakio huollettu R1 -08 ja kierrosajat n. 1,28-30.
Kolmonen tai nelinen. Toimii aina ja kaikissa keleissä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

mako

Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.06.18 - klo:21:26
MS5:nen toimi +40(?) radanpinnalla 1.0bar lämppäri(+90)paineella.
Äijä on kone ! ( kattokaa ettei se kytke mitään piuhoja itteensä ku se hyppää ratsun selkään )

okvp

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.06.18 - klo:08:11
Lainaus käyttäjältä: okvp - 02.06.18 - klo:21:43
Mikä olisi toimiva seos eteen Alastaroon GP Pro D213 MS1, MS2 vai Ms3?

Edellinen d212 MS2 9813 repi hieman oikeaa kylkeä sekä vanhalla että uudella asfaltilla ja alkaa olla merkeissään. Keula on vakio huollettu R1 -08 ja kierrosajat n. 1,28-30.
Kolmonen tai nelinen. Toimii aina ja kaikissa keleissä.

Kiitoksia! Se on sitten MS3 eteen ja MS4 taakse GP503 ei tarjoa MS4 eteen. Nykyinen etunen MS2 on siis jo merkeissä, väheneekö tuosta pito kuinka dramaattisesti kun mennään merkkien alle, pitäisi vielä tämä päivä tuolla selvitä?

murmela

Lainaus käyttäjältä: okvp - 03.06.18 - klo:09:23
Nykyinen etunen MS2 on siis jo merkeissä, väheneekö tuosta pito kuinka dramaattisesti kun mennään merkkien alle, pitäisi vielä tämä päivä tuolla selvitä?
Mä ajoin (tänä viikonloppuna) MS3 etusesta kulutusmerkit pois oikeesta kylestä, ja kertaakaan ei lipsahtanut tai tuntunut mitään (puukäsi?) eriskummallista. Toki osansa voinee olla tolla K-Tech kaasukeulalla joka toiminee edelleen. Ts parempi toiminta/ pito kuin esim vakiokeulalla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

okvp

Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.06.18 - klo:21:30
Lainaus käyttäjältä: okvp - 03.06.18 - klo:09:23
Nykyinen etunen MS2 on siis jo merkeissä, väheneekö tuosta pito kuinka dramaattisesti kun mennään merkkien alle, pitäisi vielä tämä päivä tuolla selvitä?
Mä ajoin (tänä viikonloppuna) MS3 etusesta kulutusmerkit pois oikeesta kylestä, ja kertaakaan ei lipsahtanut tai tuntunut mitään (puukäsi?) eriskummallista. Toki osansa voinee olla tolla K-Tech kaasukeulalla joka toiminee edelleen. Ts parempi toiminta/ pito kuin esim vakiokeulalla.
Minulla meni lopulta MS2 hieman alle kulutusmerkkien, eikä ollut ongelmia. Tosin minun ajotaidoilla ei etusen luistamista todennäköisesti huomaa ennen kuin mopo on katollaan... 

murmela

Alastaro, mitäköhän rata ois, +40-50(?) MS3 takana tuntu toimivan 1.3 bar lämppäri(+90)paineella. Tosin lopullista arviointia vaikeutti jälleen täristämään alkanut perä/ veikkaisin että vakiotakasiskarikin nyt sit antautu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Popeda

Kemoralla tänään kolme settiä Dunlop GP Racer D211. Ilma tais olla n. 13 astetta ja painetta takasessa 1.5bar. Kierrosajaoista valistunut arvaus 1:24.
En oikein saanut kuviin näkymään, mutta tuossa oikealla puolella avauskohdan ja renkaan reunan välillä näyttäisi, ja tuntuisi, olevan peukalon levyinen syvempi ura. Niinkuin hyppyri tuohon renkaan reunaan. Reuna jää vähän teräväksi.
Alustan säätöihin en ole vuoteen koskenut. Nyt otin arvalla esijännitystä takaa yhden pykälän löysempään suuntaan. Ihan vaan huvikseen.
Tätä ei siis ole ennen ilmennyt. Kemorassa ajoin tuolla renkaalla yhden viikonlopun aikaisemmin. Oli vähän kiire päivä tänään, niin ei kerennyt enempää testata. Jospa huomenna kerkeisi ja saisi vähän tuntumaakin ajoon.
v***u, mitä selitystä. Älysiköhän joku?

Popeda

Lämppäripaine siis. Ajon jälkeen samoissa

Nitrous

Liikaa painetta, tiputa kymppä tai kaks.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

30.06.18 - klo:21:37 #434 Viimeisin muokkaus: 30.06.18 - klo:21:38 käyttäjältä murmela
^sama.


Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal