Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Jassu

Lainaus käyttäjältä: vecu - 20.06.13 - klo:07:07
Sama laite tosiaan, eikä varmaan ensimmäinen kaato sille pyörälle ;) toivottavasti viimeinen. Takahäkki,etuhäkki, katteet ja sliparit aikas silppuna, muuten näyttäs tekniikka ehjältä.

Mites se tankki? Oli aika pitkällä muusta pyörästä ja jonkunverran taisi sekin pyöriä. Itse ihmettelin tuota lopputulosta kun pyörä saatiin takaisin varikolle...

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:14:12
Arvasin, että joku kaivaa jonkun mun tekstinpätkän missä viittaan keskiryhmän kuskeihin. Enitenhän tässä vi***taa se, että on pallon toisella puolella käskyttämässä luolamiesten lastentarhaa ja jätkät vaan siellä parantelee enkkoja. Kiitos ja anteeksi.

Anteeksi, sorruin pata-kattila-tonkimiseen. shakehands_1
Heinäkuussa sitten keskiryhmään? ;)

vecu

Lainaus käyttäjältä: Jassu - 20.06.13 - klo:09:01
Lainaus käyttäjältä: vecu - 20.06.13 - klo:07:07
Sama laite tosiaan, eikä varmaan ensimmäinen kaato sille pyörälle ;) toivottavasti viimeinen. Takahäkki,etuhäkki, katteet ja sliparit aikas silppuna, muuten näyttäs tekniikka ehjältä.

Mites se tankki? Oli aika pitkällä muusta pyörästä ja jonkunverran taisi sekin pyöriä. Itse ihmettelin tuota lopputulosta kun pyörä saatiin takaisin varikolle...

Tankin kuoreen muutamat lisänaarmut, mutta itse tankki ehjä ja jopa bensat pysy takkissa lippojen aikana. Bensapumppu taitaa mennä uusiksi, kun ei letku ymmärtäny irrota liitoksesta vaan meni vierestä poikki. Osat oli kyllä aika laajalla alueella, näköjään kun täydestälaukasta lähetään niin alue on aikas laaja mistä tavaraa löytyy :o
Kiitos vielä avusta että sain romut takas varikolle, ei ois itteltä välttämättä onnistunu, kun sai toi olkapää vähän osumaa.

qazwsx

Alastaro eilen Kallion kurssilla 1:31.1 sekuntti lähti omasta enkasta vaikka viimeviikon kaato pääsuoralle tullessa hiukan kummitteli .

Paljon jäi vielä parannettavaa varsinkin vasemmalle kääntyviin mutkiin, ja sitten nopeisiin mutkiin, ja tai no eihän se hyvin menny missään vielä  :) Mutta ei ollut mitään happipaikkoja ja koitin ajella hyvällä marginaalilla.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.06.13 - klo:09:04
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.06.13 - klo:14:12
Arvasin, että joku kaivaa jonkun mun tekstinpätkän missä viittaan keskiryhmän kuskeihin. Enitenhän tässä vi***taa se, että on pallon toisella puolella käskyttämässä luolamiesten lastentarhaa ja jätkät vaan siellä parantelee enkkoja. Kiitos ja anteeksi.

Anteeksi, sorruin pata-kattila-tonkimiseen. shakehands_1
Heinäkuussa sitten keskiryhmään? ;)

Kyllä mä nyt sen verta pidän lippua korkeella, että kahden setin treenillä ajan sua kovempaa. ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

M1uQ

1:12.4 kemora

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Wper

Lainaus käyttäjältä: M1uQ - 21.06.13 - klo:15:04
1:12.4 kemora

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Perässä tullaan, mutta pääasia että tullaan. Oma kemoran paras 1.14.4
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

slowrider

Pikkuhiljaa. 1.16.6 kemorassa

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 21.06.13 - klo:21:57
Pikkuhiljaa. 1.16.6 kemorassa

Pikkuhiljaa 15 kemorassa. Enää 3 kymmenystä viime kesästä. Huomenna alle 14!

Nitrous

Rupiaa pikkuhiljaa kuulostamaan siltä, että nopeeseen ei oo asiaa jos ei aja alle 1:16.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.06.13 - klo:03:02
Rupiaa pikkuhiljaa kuulostamaan siltä, että nopeeseen ei oo asiaa jos ei aja alle 1:16.

Tuo 16 oli varmaakeskivauhti nopeessa, ainakin näin voisin kuvitella. Ei meikäläisen ainaka tarvinu ohittaa ku 1-2 per setti, eikä mustakaan ainakaan sen enempää tultu ohi. Tilaa oli vaikka kuinka helvetisti, vaikka katsomosta tilanne näytti ihan toiselta.

pienisopoapina

22.06.13 - klo:09:25 #596 Viimeisin muokkaus: 22.06.13 - klo:09:46 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.06.13 - klo:03:02
Rupiaa pikkuhiljaa kuulostamaan siltä, että nopeeseen ei oo asiaa jos ei aja alle 1:16.

Samat ajatukset. Luulin vielä keväällä, että 1.15 alkusen ajava on kova poika. Nyt siitä pitää vetää kolme sekunttia pois. Ne ei taida olla enää helppoja sekuntteja. Perskele, jos ne menee YCC:ssä karkuun ja jään yksin pitään perää.

Joka tapauksessa: aivan mahtavaa! Wperille erityismaininta - viime kesästä varmaan jo yli 4 sekunttia parannusta. Ollaan aiemmin menty samaa kehitystahtia ja nyt vedät 1,5 sekkaa nopeempaa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

qazwsx

Kemora eilen 1:17.8
Pääsi ajamaan viimeisellä setillä keskiryhmässä ihan tyhjässä välissä omaa ajoa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 22.06.13 - klo:11:52
Kemora eilen 1:17.8
Pääsi ajamaan viimeisellä setillä keskiryhmässä ihan tyhjässä välissä omaa ajoa.

Rupee olemaan vähän väärä ryhmä sulla. Nopeen raja on ainakin viime vuosina pyöriny siinä 1:20 huitteilla. En tosin tiedä, että kuinka nopeaa porukkaa siellä tällä hetkellä on.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 22.06.13 - klo:06:46
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.06.13 - klo:03:02
Rupiaa pikkuhiljaa kuulostamaan siltä, että nopeeseen ei oo asiaa jos ei aja alle 1:16.

Tuo 16 oli varmaakeskivauhti nopeessa, ainakin näin voisin kuvitella. Ei meikäläisen ainaka tarvinu ohittaa ku 1-2 per setti, eikä mustakaan ainakaan sen enempää tultu ohi. Tilaa oli vaikka kuinka helvetisti, vaikka katsomosta tilanne näytti ihan toiselta.

Joo, siinä 1:16-1:17 huitteilla se nopeen keskimääränen vauhti kai on ollu parina viime vuonna.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal