Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.07.12 - klo:00:35
Lainaus käyttäjältä: app - 22.07.12 - klo:22:56
Oma ajo oli yllättävän varmaa, ja uskon ottavani hyvinkin pian tuosta ajasta ainakin sekunnin pois muutamaa jarrua siirtämällä jne..
Virheitä korjailtu 23.21
Oma veikkaukseni on, että jos ajoasentoa ja pyörän kallistuskulmaa et muuta, niin pyörä tulee lähtemään "yllättäen" alta. Neuvomaan en pyytämättä ala, kunhan laitoin oman arvaukseni tänne johon voin sitten viitata kun kärry perässä radan reunalle taas saavun.
Oma ajoni oli aika-ajossa erittäin epävarmaa ja syykin selvillä. Kun vetää muutaman päivän 1:45-2:15 väliin olevia ajo-opetuksia eikä ehdi omaa treeniä ajamaan, niin rytmi menee täysin sekaisin. Aika-ajossa 1:29 alkuinen ja kisassa 1:27 alkuinen vaikka tavoite oli matala 1:25. Ensimmäisestä lähdöstä lähipäivinä kamerakuvaa tänne. Luulin lähteneeni kerhokisaan, mutta ilmeisesti joku oli kouluttanut lauman apinoita ajamaan moottoripyörillä ja ennen starttia syöttänyt niille piriä ja ammoniakkia tai sitten Taivaan Isä oli ilkeä ja sammutti hetkeksi osalta älynvalon tylsän sunnuntainsa viihdykkeeksi.
Oma äly sammui jo ajat sitten, joten kiitos Juhalle alias Scuuballe alias Nurmelalle alias Murmelalle huomautuksesta, jotta kärryn takaluukku on auki. Olisikin ollut kiva keräillä Alastaro - Hki -väliltä viikon kassa + pari Yamahaa ja mitä kaikkea muuta sieltä olisikaan reitin varrelle tipahdellut.
Hyvää yötä ja nähdään viimeistään Kemoralla YCC:n kapinoissa alkaneen viikon perjantaina. Miinalta terveisiä kaikille.
Kurssilla roikkumisen sain viikolla kuntoon, ja wehnältäkin siitää kiitettävän arvosanan. Kisassa keskityin liikaa kelloon, ja siinä meni keskemmälle asento, mutta kun tässä nyt saa hieroa ratapäivillä tätä kiistatonta aukkoa tekniikassa, kyllä tämä tästä. En olut riskirajalla pidon suhteen, ja pientä lipsumista oli revenneen takarenkaan kanssa. Ei kestänyt perse vaihtaa uutta alle, vaan lähdin ajamaan repeämään alkaneella kisaa. Oli lopussa mennyt oikea renua huonoksi, ja laittaa kuvaa kumista taas hän.
Tiedostan hyvin tämän ongelman, ja sitä todella nyt keskitys poistamaan treenissä. Vauhti rupee olemaan jo ihan kohtuulinen, naavakorvaisuuden ajellessa samaa vauhtia tuhannesoan tarkkuudella.
Ensimmäisessä lähdössä jäin kiltisti takariveihin, kun ruuhkaa tuli liikaa, ja eivät mahtuneet mutkiin. Menetin varmaankin 10-15 sijaa ensin huonon startin, ja sitten jäädessäni suosiolla pois läjästä, joka pursusi ulos ulkoa ykkösmutkassa. Huomasin jo ilmiön perjantain starttiharjoituksessa, ja kisassa sama yritys sitten kolme kertaa suuremmalla ryhmällä.
Palaverissa sanoin, että kannattaisi ottaa iisisti se eka kierros, kun perjantainakin jo Palmasissa sai pysähtyä odottamaan, kun paikat pidettiin hampaat irvessä. Virnuilua tuli vastineeksi huomautuksestani, ja ilmoitin sitten olevani edellä kisassa siitä rytinäryhmästä siellä ekassa mutkassa, ja niin tein
Niin sitten jatkettiin kisassakin, ja sieltä ei koko porukka ulos tullut kumit asfaltilla. Annan pisteet asenteesta mimmeille ja äijille, jota itsellä ei vielä riittänyt krossitreeniin asti.
Toinen startti onnistui, ja pidin aika-ajon viidennen sijan muutaman kierroksen, kuitenkin jääden alusta asti nopeammille neljälle edellä olevalle.
Keskityin myös kisassa ehkä hiukan liikaa takariveissä olevaan tummanpuhuvaan mopoon. En nyt muista kuljettajan nimeä. Oiskohan ollut Tzshagashi Luobbal Aaretti Nuorgamin Kyrpäjärveltä? Olkoon, en muista nyt nimeä, mutta piti ihan nurmikolle ajaa vimosella kierroksella oottelemaan, että saapi takkaaki päin nähärä Jänkhän miehen ajoasentoa. Malliksi tuleviin RReeneihin.