Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.12 - klo:12:12
Lainaus käyttäjältä: app - 23.07.12 - klo:11:52
Ai niin juu! Se erohan meillä on nyt tällä hetkellä 0.3 s. Niinpä kysynkin nyt tätä teoriapuolta paremmin hallitsevina teiltä, you Young Duudsons, että kannattaisko minun seuraavalla kertaa ottaa se 0.3 poijes Lemminkäisen, vaiko pääsuoran jarrussa. Ettei tarvitsisi kaarteissa kovempaa mennä. Jää kukat poimimatta anopille muuten.
Saat ainakin sen 0.3s pois kun pistät pään pleksin taakse kiihdytyksessä ja jätät mopon päällä riehumisen myöhemmäksi suoralla. Ei tartte sähköapujen niin kovin rajoittaa menoa esim. Las palmasista lähtiessä. Terveisin lippumies palmasista.
Se voblaaminen tuli piiskakaasusta, jota kehitetään edelleen; avasin täysin hiukan liian kallellaan, mutta ei se menoa haitannut siinä kun ei tarvinnut keventää. Mulla oli paine 1.3, ja se rengaskin varmaan elää tuossa. Sähköapuja ei ole vauhtimutkissa, kun ei sladissa mennä, eikä tämä nykyinen ecu puutu peliin, ennen kuin on tosiaan luistossa, kisassa oleessa toiseksi jyrkimmässä moodissa.
Toi pään paikka oli hyvä vinkki, se kun liiassa yrittämisessä tuppaa unohtumaan, ja muutenkin. Nämä sivusta seuranneiden kommentiit on ihan oikeasti parhaita, ja tämä meni heti muistilokeroon.
Lisäksi pitää oppia siinä avauksessa painumaan vielä alemmas, ja työntää se mopo pystyyn, niin pääsee aikaisemmin kaasulle. Roikkumista korostan koko ajan treeenatessa, niin se on pian ainoa luontevalta tuntuva tapa ajaa kallellaan. Kisassa sitä vaan eilen keskittyi ajattemelmaan takana olijoita, ja oli syytäkin..
Lisäys: Luistonesto poistuu kokonaan tässä ecussa 35 asteen kulmassa, ja siinä kohtaa mopo on lähes pystyssä. Alusta on Alastaroon säädetty erittäin pehmeäksi, koska siellä on ne röykyt. Voblaaminen ei ole wehnan mielestä huono juttu, vaan päin vastoin se varoittaa vauhtimutkien avauksissa, päin vastoin kun kovempi alusta, josta pito irtoaa kertaheitolla.
Kaverit jotka olivat katsomassa wehnan harjoittelua Kemorassa viime vuonna, kauhistelivat kun joka kerta ykkösmutkan avauksessa voblasi niin rajusti, että milloin lähtee high sider. Rataennätys on kuitenkin hänellä siellä.
Paluupostissa wehnan vinkki sinulle: Kun tulet (vauhdikkaammasta) mutkasta ulos, ja näet että suunta on oikea, kaasu kerralla täysin auki. Se että mopo alkaa elää alla ei haiitta mitään. Päasia on, että
avaus on mahdollisimman raju . Mitä aikaisemmin saat maksimaalisen työntövoiman, sitä...