kemora 30.5

Aloittaja Wper, 28.05.12 - klo:15:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wper

tarkoitus on mennä kemoraan keskiviikkona. Onko muita  mp_rata laisia tulossa?
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

aapolas

Jos esteri ei päätä nakkoa akoilla ja kivirei'llä niin oon tulos.

Wper

kemoran reissulta kotiuduttu, tuliaisina kaato karusellin jälkeisessä vasurissa. kylmä keli ja liika yrittäminen kostautui ja lähti perse alta.  hedari_1  mutta pyörään ei onneks tullu kun naarmua (kiitos kaatumatappien) mutta mun uusi ajopuku sai heti alkuunsa katu uskottavuutta. ei huonoa ilman jotain hyvääkin. oma enkka parani radalla ja päivän paras 1,18,8  hesse_yahoo
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

aapolas

Hyvät oli setit. Vähän meinas korvia palella. Pyörä toimi, ei yllätyksiä, ei happipaikkoja ja aikakin meni tavoitteisiin. Viereiseen pilttuuseen tuli 3 BSA:a rumpujarruilla ja yksi vanha Ducati suorilla putkilla. Motoparkin desibelimittarit ois varmaan räjähtäny. reps_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: Wper - 30.05.12 - klo:20:59
kemoran reissulta kotiuduttu, tuliaisina kaato karusellin jälkeisessä vasurissa. kylmä keli ja liika yrittäminen kostautui ja lähti perse alta.  hedari_1  mutta pyörään ei onneks tullu kun naarmua (kiitos kaatumatappien) mutta mun uusi ajopuku sai heti alkuunsa katu uskottavuutta. ei huonoa ilman jotain hyvääkin. oma enkka parani radalla ja päivän paras 1,18,8  hesse_yahoo

Oho, sitä ollaan painettu kierrosajat silmissä välkkyen kun oikeen kontata piti. :D
Onneksi ei käynyt pahemmin.

Wper

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.05.12 - klo:22:14
Lainaus käyttäjältä: Wper - 30.05.12 - klo:20:59
kemoran reissulta kotiuduttu, tuliaisina kaato karusellin jälkeisessä vasurissa. kylmä keli ja liika yrittäminen kostautui ja lähti perse alta.  hedari_1  mutta pyörään ei onneks tullu kun naarmua (kiitos kaatumatappien) mutta mun uusi ajopuku sai heti alkuunsa katu uskottavuutta. ei huonoa ilman jotain hyvääkin. oma enkka parani radalla ja päivän paras 1,18,8  hesse_yahoo

Oho, sitä ollaan painettu kierrosajat silmissä välkkyen kun oikeen kontata piti. :D
Onneksi ei käynyt pahemmin.
joo no onneks hitaassa mutkassa kaato, niin ei ton pahemmin käynyt. Ja onneks ei ollut pyörässä uudet hiilikuitu katteet paikallaan. Ens viikon oon reissussa. Ja sit seuraavalla viikolla pitäis yrittää taas uusiks
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jussi040

Samassa mutkassa tuli kontattua,nyt Yamaha vaille laturin poskea  hedari_1

Powered by EzPortal