Slowari pyys analyysii.
Ihan tavis perusongelmat:
Kaasulta jarrulle kestää vähän liian kauan
Jarruteho alussa jonkun verran liian pieni
Jarrut ennen vauhtimutkii lirutteluu
Ajolinja jarrussa liian suoraviivainen kohti mutkaa
Vauhti loppuu ennen apeksia
Kauhee hätä liian aikaisin kaasulle
Ja sit se kriittisin:
Apeksin jälkeen tuuppaat koko ajan lisää kaasua, vaikka mopo osoittaa ihan väärään suuntaan ja on maksimikallistuksessa.
Jolloin ajolinja apeksin jälkeen ihan liian pyöree, ja silti tuuppaat lisää kaasuu, etkä saa pyörää pystympään.
Ts oli vain ajan kysymys millon perä lähtee.
"Positiiviset":
Härvääminen on samanlaista joka mutkassa eli paketti pysyy kasassa.
Sen seurauksena tohon härväämiseen nähden ihan älytön kierrosaika.
Jarrun kevennys suht lineaarista.
Ja erityisesti:
Mopon hallinta avauksissa pakko olla todella hyvä koska oot tolla ajolla pysyny noinkin kauan pystyssä.
Ja noissa avauksissa heti apeksin jälkeen oot todellakin vetäny niin limitillä ku ikään vaan voi/ selkee ykköstila vs noi kaikki muut datat mitä oon koskaan nähny.
Ajallisesti se on hyvä asia, terveyden kannalta ei.
Sulle ei tod tarvi sanoo: WITTU HANAA!!! Avaukset on hallussa, harmi vaan ett ne menee päin hel****iä jarrussa/ajolinjassa/apeksissa sössimisen seurauksena.
Vähän ku viilaat jarrua ja jarrun ajolinjaa, ja pääset jarrulla sinne apeksiin, josta saat avattuu oikeeseen suuntaan, niin vetelet A-tason aikoja.
Sen verran iso reikä sul on päässä.