Uusimmat

17 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Alastaro-dataa

Aloittaja slowrider, 10.06.12 - klo:21:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.05.14 - klo:20:49
Ja lopuksi vielä miten se homma ehkä kannattaa tehdä.
Huolia murheita toiveita...?

Tähän voikin katsella esimerkkisuorituksia noista mun alkukauden videoista.

jarska

Kerrankin murmis (kaikkien datajanoisten sankari) sylkäisi sellaset käppyrät, joista minäkin ymmärrän.
Kiitos, erittäin havainnollista.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.05.14 - klo:19:49
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.05.14 - klo:12:40
Tuossa kun katselin omaa alastaron dataa ja videoo, niin monesti nokka osoittaa vielä tyyliin ihan mihin sattuu kun lähden kaasua livuttamaan auki. Lopulta olen kannattareen vieressä ja siellä vasta saan mopon siihen suuntaan missä olen menossa ja kaasun nurin, kun linja levenee, eli varmaan ihan päin persettä...
Eli tarkotatko niinku vaikka tälleen, osa 3.
Tämä. Vielä jarrut tuohon, eli alkuunsa nyppäys 50%, sitten huomataan että vauhti tyrehtyy liikaa, joten nostetaan vähän 20%, sitten vähän ennen apeksia taas 30%, kahva napsaisten auki ja sitten sille 12% kaasulle :D

Varikolla selitellään että vehje sladii ja syytetään motonetin painemittaria, kikserin jarruja, kumeja ja datassakin varmaan jotain häikkää.

Taffu

Pistetäämpäs tänne mun tuotoksia, kun Alastarolla pojat opasti mitä kaikkea chronosta löytyy ja kertoivat myös circuit toolista. On sitten vertailukohtaa, jos täällä joku yhtä hidas sattuisi olemaan kuin mä :P Ja koska mulla ei kenenkään muiden tiedostoja ole, niin latasin tietenkin vertailuun tuolta aiemmasta wehnän moiset :) Kierrosaika tässä mulla 1:37 ja wehnällä muutaman sekunnin nopeampi. Ajolinjoista joudunkin yllättäen olemaan jopa hieman ylpeä, alkuun olivat aivan hukassa, nyt edes jotenkin tontilla. HI/LO, ajolinjat ja kiihtyvyyskäppyrät alla, minä sininen ja wehnä punainen:








pekkaärrä

Tässäpä oma kauden paras kierros, tavoite olisi päästä alle 1,35 tälle kesälle. Takana noin 120 kierosta Alastarolla tälle kesälle.


Nitrous

Taffu ei malta oottaa hitaissa mutkissa, että mopo kääntyisi ennen kuin menee kaasulle ja tästä syystä ulostulossa linja valuu leveäksi. Tuon kun korjaat las palmasista ja kahvilanmutkasta, tippuu ajasta suoraan pari sekuntia pois.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Taffu

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.07.14 - klo:09:50
Taffu ei malta oottaa hitaissa mutkissa, että mopo kääntyisi ennen kuin menee kaasulle ja tästä syystä ulostulossa linja valuu leveäksi. Tuon kun korjaat las palmasista ja kahvilanmutkasta, tippuu ajasta suoraan pari sekuntia pois.

Joo tuohan tietenkin oli jo tiedossa, mutta tossa se oikein seisoo punaviivalla piirrettynä :)

Taffu

Lainaus käyttäjältä: pekkaärrä - 11.07.14 - klo:22:31
Tässäpä oma kauden paras kierros, tavoite olisi päästä alle 1,35 tälle kesälle. Takana noin 120 kierosta Alastarolla tälle kesälle.

Jaksaisitko exportata tuosta setistä .vbo-tiedoston liitteeksi, voisin omaa ajoa sun hieman nopeampaan ajoon verrata?

Onnistuu seuraavasti; meet siihen näkymään, missä ne kaikki kierrosajat on listassa, sitten sieltä alhaalta valitset More -> Export laps -> ja Type Vbox(.vbo) ja scope joko all laps tai best lab, kuinka haluat :)

Sitten se tallentuu puhelimen racechrono\exports hakemistoon.

Voisin sitten vertailukäppyrät vaikka tänne laittaa, niin säkin näkisit missä mä meen kovempaa ja missä sä jne :)

Cat

Siinä eilen ajamani 1.22,9 Alastarolla. Selvästi tekeminen muuttui kun tiputti korkeista 23 korkeisiin 22. Melko liruttelua vieläkin. Sekunti pois, niin se alkaa muistuttaa ajamista.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Cat - 30.07.14 - klo:17:55
Siinä eilen ajamani 1.22,9 Alastarolla. Selvästi tekeminen muuttui kun tiputti korkeista 23 korkeisiin 22. Melko liruttelua vieläkin. Sekunti pois, niin se alkaa muistuttaa ajamista.

Aika raju toi nopeen vasurin mutkanopeus.. Ykkösen jarru ajoissa?

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 30.07.14 - klo:21:15
Aika raju toi nopeen vasurin mutkanopeus..
Kusiainen ei kiihy mihinkään nopeiden mutkien jälkeen, joten sillä pitää maksimoida niissä mutkanopeus.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.07.14 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 30.07.14 - klo:21:15
Aika raju toi nopeen vasurin mutkanopeus..
Kusiainen ei kiihy mihinkään nopeiden mutkien jälkeen, joten sillä pitää maksimoida niissä mutkanopeus.


Tuolla samalla maksimoinnilla olisin varmaan aika kaukana hiekalla :D

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 30.07.14 - klo:21:37
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.07.14 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 30.07.14 - klo:21:15
Aika raju toi nopeen vasurin mutkanopeus..
Kusiainen ei kiihy mihinkään nopeiden mutkien jälkeen, joten sillä pitää maksimoida niissä mutkanopeus.


Tuolla samalla maksimoinnilla olisin varmaan aika kaukana hiekalla :D

Jos susta tuntuu ett ulostulossa loppuu latu kesken, se voi johtua myös siitä että et ole huomannut; vauhtivasurin sisäänmeno on levee, ulostulo on kapee, jolloin sisääntulo pitää ajaa pitemmäksi kuin normaalisti vastaavan levyisellä radalla, koska se ulostulo vaatii sen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

#403
Lauantain 26.7.2014 nopein kierrokseni Alastarolta. On siinä jotain hyvää, mutta ei siinä kaikki nappiin mennyt. Jos joskus saisin tuon mopon kulkemaan vakaasti, niin voisi tuutata enemmän kaasua.
1:26.83 min ajettiin ilman shifteriä.

http://youtu.be/eqoAdOfvcJk

pekkaärrä

Tässäpä Taffulle tuoreempaa kuvaa kierroksesta 1,34.3 ja dataa .vbo tiedostona