Uusimmat

18 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Alastaro-dataa

Aloittaja slowrider, 10.06.12 - klo:21:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JMH

Pakko laittaa tähän uudelleen lisäksi, kun sama aika. Keskiryhmässä voi ajaa (sekoilla) niin monella eri tavalla. Alla oli Gen1 Tuono.

(no sviddu, tuli eri sivulle)
Mauno ärrällä, eli Rauno.

tamik87

Tässä vastineeksi meikäläisen tyttöpyörällä ajettu. Tarkoitus viikonlopun kisassa pistää parilla sekunnilla paremmaksi tosin :)

Grass

#407
Pakkohan tähän on laittaa, JMH:n rinnalle, RSV1000lla talutettu rinki. Lähes samanlainen rauta ja samanlainen aika kuin JMH:lla. Ohessa toistaiseksi nopein kierros  -  tähän jäi vielä paljon parannettavaa. Vinkkejä vastaanotetaan.
Avaukset - kuminauhaa
Jarrut - märkä rätti

Aprilia RSV1000 '02
Beta 400 '11
Honda CBR600 '01 (myyty)
Honda Monkey (myyty)

JMH

^
Nyt mullakin on 02 Mille. Kymmenyksellä aika siis paranee airrev_1
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Grass

Oliko JMHlla sektoriaikoja? Enhän minä näitä kuvia osaa tulkata, mutta jotenkin tuntuu siltä että tuo viimeinen sektori menee  meikäläisellä susihuonosti....muut sektorit vain huonosti. Jotain apukoulua tähän nyt tarvitaan.
Avaukset - kuminauhaa
Jarrut - märkä rätti

Aprilia RSV1000 '02
Beta 400 '11
Honda CBR600 '01 (myyty)
Honda Monkey (myyty)

pekkaärrä

Eilen oli Ducati Clubin kesän viimeiset ajot Alastarossa. Lämmintä oli riittävästi (32 C) ja vauhti sen mukainen  airrev_1
Omaan edelliseen parhaaseen 2,5s parannus ollen nyt 1.31,8

Taffu

#411
Lainaus käyttäjältä: pekkaärrä - 02.08.14 - klo:21:21
Tässäpä Taffulle tuoreempaa kuvaa kierroksesta 1,34.3 ja dataa .vbo tiedostona



Ja tässäpä vertailua. 1,3s häviän jo 1- ja 2-mutkissa, siitä kahvilan mutkaan melko tasaisesti häviän 1s ja kahvilan mutkassa sen 1s. Vähän tosin lisää tota viimesen osan aikalisää, kun näemmä mun paras kierros on ollut vika, josta siis varikolle tulin. Ajolinjoissa ei raflaavaa eroa, joskin mä tosiaan kahvilanmutkan ajan ihan toisella tavalla. Mulla pari parempaa avausta, sulla tasasesti paremmat mutkanopeudet. Summaten siis, 2-mutkasta kahvilan mutkaan mennään melko tasaisesti, pitää noita 1-, 2- ja kahvilan mutkaa treenata siis eniten kovaa!

Edittiä, pekkarää siis punainen, minä sininen :)

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: pekkaärrä - 06.08.14 - klo:20:15
Eilen oli Ducati Clubin kesän viimeiset ajot Alastarossa. Lämmintä oli riittävästi (32 C) ja vauhti sen mukainen  airrev_1
Omaan edelliseen parhaaseen 2,5s parannus ollen nyt 1.31,8

peukku_1

Aika paljon sekunteja olis tarjolla kun vaan malttaisit odottaa kaasun avaamista pidempään. Vertaa tuota hi/lo kuvaa (punaisten ja vihreiden alueen rajat) vaikkapa tamik87 tai cat jotkaa avaa 600cc pyörillä myöhemmin mutta saavat parempia suoravauhteja. Nokka menosuuntaan, pyörä pystyyn ja kaasua niin matka taittuu. :)

JMH

#413
Lainaus käyttäjältä: Grass - 06.08.14 - klo:18:25
Oliko JMHlla sektoriaikoja? Enhän minä näitä kuvia osaa tulkata, mutta jotenkin tuntuu siltä että tuo viimeinen sektori menee  meikäläisellä susihuonosti....muut sektorit vain huonosti. Jotain apukoulua tähän nyt tarvitaan.

Kolmella sektorilla menee näin:

28.8
32.5
33.0

Mut älä herranjumala ota minusta mallia. Tuolla yllä Vuorela juttelee järkeviä. Jos älyäisin kuunnella ja toteuttaa ei olis Tauno mennyt paskaksi. Esim. Alastarolla pitäis osata Lemminkäisen jälkeinen oikea valuttaa jotenkin pitkäksi ulostulossa ja nostaa pyörä terävästi pystyyn, sen sijaan, että vetää tiukahkoa linjaa pyörä pitkään kallellaan kakkosella kaasua auki rullaten.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 07.08.14 - klo:10:56pitää noita 1-, 2- ja kahvilan mutkaa treenata siis eniten kovaa!
Täysin mutulla veikaten näkemättä sun ajoa; käännä ykkösmutkaan 100 metriä myöhemmin, kakkosmutkaan 50 metriä myöhemmin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.08.14 - klo:14:17
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 07.08.14 - klo:10:56pitää noita 1-, 2- ja kahvilan mutkaa treenata siis eniten kovaa!
Täysin mutulla veikaten näkemättä sun ajoa; käännä ykkösmutkaan 100 metriä myöhemmin, kakkosmutkaan 50 metriä myöhemmin.


Myöhemmin varmaankin voisi taittaa, mutta suuruusluokka ei kyllä ihan tuota ole :)

murmela

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 07.08.14 - klo:14:27
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.08.14 - klo:14:17
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 07.08.14 - klo:10:56pitää noita 1-, 2- ja kahvilan mutkaa treenata siis eniten kovaa!
Täysin mutulla veikaten näkemättä sun ajoa; käännä ykkösmutkaan 100 metriä myöhemmin, kakkosmutkaan 50 metriä myöhemmin.


Myöhemmin varmaankin voisi taittaa, mutta suuruusluokka ei kyllä ihan tuota ole :)

Lyödäänkö 100 euroa vetoa? Lasketaan metrit siit kohtaa kun alat taittamaan/ valuttamaan mutkaa kohti, etkä pysy siellä vasemassa laidassa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Taffu

#417
^ Pistä tästä laskien, ei nyt ihan niin aikasin sisään taiteta:

http://youtu.be/nByBJiBH4lo?t=1m57s

Edit- tähä vielä printti toolssista:

Edit- lisätty vielä murmikselle .vbo :)

murmela

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 07.08.14 - klo:14:41
^ Pistä tästä laskien, ei nyt ihan niin aikasin sisään taiteta:

http://youtu.be/nByBJiBH4lo?t=1m57s
Laita .vbo jakoon nii katotaan siitä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 30.07.14 - klo:22:07
Lauantain 26.7.2014 nopein kierrokseni Alastarolta. On siinä jotain hyvää, mutta ei siinä kaikki nappiin mennyt. Jos joskus saisin tuon mopon kulkemaan vakaasti, niin voisi tuutata enemmän kaasua.
1:26.83 min ajettiin ilman shifteriä.

video[/url]
Melkoiselta rapalan vaapulta näyttää jos videosta voi mitään mopon vakaudesta päätellä. Omakin oli tuommoinen varsinkin vauhtimutkissa, mutta nyt saanut sen rauhoittumaan.