Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 28.08.13 - klo:15:28
Aika paljon hinkattu yhtä rataa. Tuolla kierros / kilsamäärällä pitäisi mennä jo paljon kovempaa. Herää siis väkisinkin ajatus, että teet jotain todella pahasti väärin...
Ja tämä siis kaikella kunnioituksella, ilman sen kummempia sarvia tai hampaita.
Juu, tuota sä olet jo vuodesta 2007(?) jaksanu ihmetellä.
Ja samaa asiaa olet jo monta kertaa myös kysynyt, ja aina saman vastauksen saanu.
Jostain syystä se vastaus vaan ei uppoa sun kaaliin, ei sitten millää, ei mitenkään päin, ei koskaan, ei milloinkaan. Ainakaan ei ole toistaiseksi uponnut, koska taas ihmettelet samaa asiaa.
Joten jos sua oikeesti kiinnostaa vastaus tohon sun kysymykseen, niin aktivoidu sen verran että etsit vaikkapa edellisen kerran vastauksen.
Se on yllättäen sama kuin tälläkin kertaa. Ja jos merkit pitävät paikkansa, niin myös ensi kerralla vastaus on sama. Just nyt mä en itse jaksa vaivauta sen vertaa ett etsisin edellisen ja kopypastettaisin sen tänne.
Sivustaseuraajille kerrottakoon että parjaani on aina välillä vähän totinen torvensoittaja ja karvat hieman pörhöllään silloin kun on kyse siitä mitä mä teen tai en tee tai pitäis tehä tai ei pitäis tehä. Ja varsinkin mitä mä sanon ja kenestä.
Eli ei aihetta huoleen, kaikki hyvin (mitä nyt olkapää paskana), ja ihan normi päivä.