weberin alastaro 1:26.5
ykkösen jarru todella aikanen ja kestää ikuisuus päästä kaasulta jarrulle, teho keskinkertainen, vauhti kuolee apeksiin josta kohtuullinen avaus
kakkosen jarrumerkki täys arpajainen, jarrulle meno kestää, teho ihan ok, apeksi osuu ja erinomainen avaus
kolmosen jarrumerkki ja jarru hukassa, ja ihan arpomista, ja koska jarru meni ihan vituiks, niin se o hyvä paikata kaasulla keula pystyyn(?), ja kaasu pois, jaa uus yritys vai välivapaako toi oli?
neloseen luritellaan tyypilliseen tapaan puolivälistä suoraa ilman jarrua ja apeksi kontaten, kohtuu ok avaus
palmasin jarrussa on jo melkein jotain hyvää, tehoo vaan uupuu, ja kun mutkaan mennään suoraan, niin tot kai ulostulo kiertää sit pyöreenä kanttarin kautta ja kestää ikuisuus päästä kaasulle
vauhtivasurin jarrulle nopeesti mutta tehottomasti, kerranki tarpeeks pyöree taitto ja mopo ehtii kääntyy ennen ku kuski sössii kaasulla, joten avaus ok
lemminkäiseen taas old skool liruttelua puolesta välistä suoraan mutkaan ja toki ulostulo liian pyöree, ku pitää kaasulla sit "korjata" huono sisääntulo
kikkamutkan aikanen jarru 50-60, ja liian nopee avaus joten koko mäki kierretään kallellaan, jarrulle mennessäkin mopo on ihan kallellaan, äkkiseltään katsoen tossa ei oo ollu kovin kaukana ett ois lähteny keula alta ku pito vaan ei riitä molempiin
viimesen vasurin jarru aavistus liruttelua ja avaus liian nopee joten pyöreesti ulos ja taas on ollu lähellä lähtee keula alta, tekee aika pahaa kattoo ku sekä sivuttais että pitkittäiskiihtyvyys on yhtäaikaa "tapissa"
ja edellisestä johtuen kahvilan jarru on ihan liruttelua, ja kiire kaasulle, ja taas kierretään, ja sillä häviää sen viimesenkin sekunnin pääsuoralle
eli eli kaikenkaikkiaan tota kierrosta vaivaa tyypillinen suoraan sisään ja pyöreesti ulos ku sen pitäis olla just päin vastoin ett pyöreesti sisään ja suoraan ulos, eli tosta ajasta tippuis helposti jopa 5 sekunttia jos jarrut ja varsinkin jarrun ajolinja korjaantuis, koska avauksien tehossa ei ole mitään puutetta, eli jos jarrun takia apeksi osuis, niin avaukset lähtis samalla teholla mut oikeeseen suuntaan, mut nyt kun apeksi ja suunta on niin päin v***ua ku vaan olla voi, niin erittäin lineaarinen jarrulta kaasulle vaan tuhoo koko ajon
jos vaikkapa pisteyttää silleen että jarrumerkistä ja tehosta saa pinnan, jarrun ajolinjasta pinnan, apeksiin osumisesta pinnan, ja avauksesta pinnan, eli neljä pinnaa per mutka, niin alastarossa ois yhteensä 40 pinnaa jaossa.
Weeperille tosta kierroksesta 7 pojoa, ett ei se ny ihan täysin sysipaska kierros ollu
Ja kiitokset kaasusta.